Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6 TD] Modyfikacje - Turbo K24 - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 13:44

Vision pisze:
przemo89_2006 pisze:JP juz jest na chydraulice a ja wlasnie taki posiadam.
w tym zmiana

[ Dodano: 2008-11-11, 13:43 ]
;-)
no a JR tez przeciez bylo na hydraulice, wiec nie wiem o co ci chodzi zbytnio...mowisz polslowkami...

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 11 lis 2008, 13:46

Solskier pisze:
labek pisze:Ten zawór o ktory ci chodzi to chyba WASTGATE (WG) i on jest sterowany przez czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
Label nie w tym aucie! Tu WG sterowany jest ciśnieniowo prosto z turbiny, osiągnie ciśnienie przełamania sprężyny - otwiera zawór, w wielkim skrócie tu nie ma N75 ;-) Tak jak ja już powiedziałem bez sprawdzenia manometrem ciśnienia w układzie podczas jazdy nie mamy o czym rozmawiać!
Aha to nawet nie wiedzialem, dowiedziałem sie czegoś nowego.

I Labek nie Label, nie jestem etykietą hehe <ok>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 lis 2008, 13:47

przemo89_2006 pisze:Fakt ze turbo jest duze ale jak i pompa jak i turbo pochadza z JR i u siebie mam i pompe z wtryskami i turbo zalozone z tego silnika, a tamten silnik chodzil jak rakieta
ups nie bylem na bieżąco

[ Dodano: 2008-11-11, 13:55 ]
daj foto silnika ja bym nie stawiał na wałek , bo to samo hydro

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 13:57

Vision pisze:
przemo89_2006 pisze:Fakt ze turbo jest duze ale jak i pompa jak i turbo pochadza z JR i u siebie mam i pompe z wtryskami i turbo zalozone z tego silnika, a tamten silnik chodzil jak rakieta
ups nie bylem na bieżąco

[ Dodano: 2008-11-11, 13:55 ]
daj foto silnika ja bym nie stawiał na wałek , bo to samo hydro
ale mojego silnika czy tamtego??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 lis 2008, 14:04

jak możesz oba , JP i JR po 86 r. to głowica ta sama

[ Dodano: 2008-11-11, 14:09 ]
przy pompie nie grzebałeś ?

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 14:18

mam tylko mojego bo tamten to u kumpla lezy a mi sie nie chce jechac. przy pompie prawie nic, jedynie wzielem zdjelem ta pokrywke i obrucilem pina ta agresywna strona ale nie zauwazylem roznicy po tym.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 lis 2008, 14:37

LDA dziwnie podłączone dmuchnij lekko pompką w grzybek , co jest z tym smarowaniem turbo jest podłączone , foty z montażu ,
przemo89_2006 pisze:mam tylko mojego bo tamten to u kumpla lezy a mi sie nie chce jechac.
ok graty z gofra VW

[ Dodano: 2008-11-11, 14:41 ]
jeśli wirnik i zawór turbo ok , to pompa , ewentualnie nieszczelność na kolektorach

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 14:42

Vision pisze:LDA dziwnie podłączone dmuchnij lekko pompką w grzybek , co jest z tym smarowaniem turbo jest podłączone , foty z montażu ,
przemo89_2006 pisze:mam tylko mojego bo tamten to u kumpla lezy a mi sie nie chce jechac.
ok graty z gofra VW
no oczywiscie zew smarowanie podlaczone, wszystko popodlaczane tam gdzie trzeba. mnie tylko ciekawi jedna rzecz, jak takie male cisnienie potrafi nacisnac tego pina w tym lda, musze kiedy zrobic eksperymenta i wsadzic tam jakas miekciejsza sprezynke... :)

[ Dodano: 2008-11-11, 14:47 ]
Vision pisze:LDA dziwnie podłączone dmuchnij lekko pompką w grzybek , co jest z tym smarowaniem turbo jest podłączone , foty z montażu ,
przemo89_2006 pisze:mam tylko mojego bo tamten to u kumpla lezy a mi sie nie chce jechac.
ok graty z gofra VW

[ Dodano: 2008-11-11, 14:41 ]
jeśli wirnik i zawór turbo ok , to pompa , ewentualnie nieszczelność na kolektorach
no turbo to jest miodzio, wirnik nnie ma nawet zadnej lopatki zarysowanej, luz znikomy, zawor wyjmowany, sprawdzalem sprezarka i chodzi idealnie, kolektory szczelne, dydechowy nawet lekko dalem pasty do wydechow jakiejs zajebistej firmy bo 34zl dalem za malatubke i konsystencje ma takiego jakby kleju bialego. a i jeszcze nie mam kolanka wydechowego od turba i caly wydech jest nie podlaczony, to moze tez minimalnie przeszkadzac w rozpedzeniu turba?? chyba nie...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 lis 2008, 14:50

odłącz LDA zaślep przy kolektorze i sie przejedź powinna być spora różnica w przyspieszaniu

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 14:54

jeszcze nie probowalem ale prawidlowo jak odlacze to powinien godzej isc, pozniej odepne i sie przejade. na dniach moze przyjdzie ten manometr to zmierze to cisnienie...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 lis 2008, 14:55

na dzień dobry manometr za 9 PLN do 2 bar świat i ludzie

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 14:58

Vision pisze:manometr za 9 PLN w każdym sklepi
ta???? bylem u mnie u zelaznego to nie maial nic takiego, jedynie taki plastikowy z koncowka do mierzenia cisnienia w oponie(jakies gowno)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 lis 2008, 14:59

przemo89_2006 pisze:ta???? bylem u mnie u zelaznego to nie maial nic takiego, jedynie taki plastikowy z koncowka do mierzenia cisnienia w oponie(jakies gowno)
do sprawdzenia starczy :mrgreen:

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 15:09

Vision pisze:
przemo89_2006 pisze:ta???? bylem u mnie u zelaznego to nie maial nic takiego, jedynie taki plastikowy z koncowka do mierzenia cisnienia w oponie(jakies gowno)
do sprawdzenia starczy :mrgreen:
heh, no niby tak, ale pomiar moze byc do niczego...zreszta i tak juz zamowilem to za pozno...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 15:27

Vision pisze:LDA dziwnie podłączone dmuchnij lekko pompką w grzybek , co jest z tym smarowaniem turbo jest podłączone , foty z montażu ,
Troszke inne jak z audi ale normalnie jest podpięte.

A co powiecie Panowie na eksperyment typu podnieść tak do momentu aż zacznie ciężko schodzić z obrotów (i wtedy ją lekko cofnąć) wtedy była by pewność ze nie brakuje paliwa.

przemo89_2006, A jak tam z dymieniem u Ciebie ?
labek pisze:I Labek nie Label, nie jestem etykietą hehe <ok>
Sory :oops: przez przypadek musiało mi się kliknąć "l" zamiast "k" bo leżą blisko siebie <piwo> a może flaszeczka <wodka> z etykietka <mikolaj>
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 15:29 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl