dymu wlasnie zero prawie...Solskier pisze:Troszke inne jak z audi ale normalnie jest podpięte.Vision pisze:LDA dziwnie podłączone dmuchnij lekko pompką w grzybek , co jest z tym smarowaniem turbo jest podłączone , foty z montażu ,
A co powiecie Panowie na eksperyment typu podnieść tak do momentu aż zacznie ciężko schodzić z obrotów (i wtedy ją lekko cofnąć) wtedy była by pewność ze nie brakuje paliwa.
przemo89_2006, A jak tam z dymieniem u Ciebie ?
[b3 1.6 TD] Modyfikacje - Turbo K24 - foto
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
hmm...no to jak to?? Jak w tamtym JR bylo dobrze i bylo paliwo a teraz nie ma?? ja tak myslalem ze zanim to turbo sie nie rozkreci to nawet nie ma bata zeby ta gruba sprezyne w lda chociaz mm ugielo... dopiero tak przy obrotach 3500-4000tys obr lapie powera eleganckiego i wtedy to moze dopiero jest to cisnienie prawidlowe do nacisniecia tej mebrany... jak by tam na probe wsadzic jakas miecciejsza sprezyne tak na probe?? wczesniej by ja moglo nacisnac wtedy, bo pina w lda juz obrocilem na ta agresywna strone i zadnego efektu po tym...Solskier pisze:No to sprawa jasna - nie ma paliwa!przemo89_2006 pisze:dymu wlasnie zero prawie...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Kręć paliwa. A co do LDA to nic tam nie grzeb ta sprężyna spokojnie ugina się przy 0.8bara do oporu (poza tym skok tej membrany to tylko około 1cm.) Nie oczekuj od tego turba że będzie ciągło od dołu a jak tak chcesz to załóż sobie MBC, jak dla mnie lej paliwa niech w końcu zadymi jak Diesle, w końcu coś tą turbinę musi rozpędzić a jak nie masz spalin to nic dziwnego że wkręca się dopiero przy 4 tyś.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
Solskier pisze:Kręć paliwa. A co do LDA to nic tam nie grzeb ta sprężyna spokojnie ugina się przy 0.8bara do oporu (poza tym skok tej membrany to tylko około 1cm.) Nie oczekuj od tego turba że będzie ciągło od dołu a jak tak chcesz to załóż sobie MBC, jak dla mnie lej paliwa niech w końcu zadymi jak Diesle, w końcu coś tą turbinę musi rozpędzić a jak nie masz spalin to nic dziwnego że wkręca się dopiero przy 4 tyś.
no ale jak skrece dawke ta srobka to bedzie mi hlal jak smok...zreszta zaznacze sobie jak mam teraz i obróce z 1/4 obrotu i sie zobaczy... a co mi to mbc pomorze ze bedzie sie wkrecao turbo szybciej?? przy tym rodzaju turbiny to chyba raczej nic nie da...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Nie przesadzaj, pompa moze poodac przez wtryski pewną ilość paliwa której nie przekroczysz.przemo89_2006 pisze:no ale jak skrece dawke ta srobka to bedzie mi hlal jak smok
Zaznacz, zaznacz, ale wkręć śrubę o co najmniej 180 stopni bo inaczej nie będzie efektu.przemo89_2006 pisze:zreszta zaznacze sobie jak mam teraz i obróce z 1/4 obrotu i sie zobaczy...
MBC osiąga pewne doładowanie a jak już osiągnie to otwiera max boosta momentalnie co daje większego kopa.przemo89_2006 pisze:a co mi to mbc pomorze ze bedzie sie wkrecao turbo szybciej??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
MBC osiąga pewne doładowanie a jak już osiągnie to otwiera max boosta momentalnie co daje większego kopa.[/quote]przemo89_2006 pisze:a co mi to mbc pomorze ze bedzie sie wkrecao turbo szybciej??
no tak ale przeciez przy moim turbie to ono sie zaly czas kreci i nie ma zadnego zaworu co ja zalacza, jest przeciez tylko zawor upustowy jak jest za duze cisnienie wiec gdzie niby mialbym mbc podlaczyc??
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
MBC zakladasz tam gdzie idzie ten metalowy wężyk. To jest sterowanie zaworem upustowym (klapka od kierowania spalin). Zwiększyłeś już tą dawkę ?przemo89_2006 pisze: no tak ale przeciez przy moim turbie to ono sie zaly czas kreci i nie ma zadnego zaworu co ja zalacza, jest przeciez tylko zawor upustowy jak jest za duze cisnienie wiec gdzie niby mialbym mbc podlaczyc??
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 17:00 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
no tak, ale w jaki sposob ma mi to wczesniej wlaczyc turbine?? jak to tylko ma za zadanie upuszczac spaliny jak za duze cisnienie jest?? bo nie rozumiem...Solskier pisze:MBC zakladasz tam gdzie idzie ten metalowy wężyk. To jest sterowanie zaworem upustowym (klapka od kierowania spalin).przemo89_2006 pisze: no tak ale przeciez przy moim turbie to ono sie zaly czas kreci i nie ma zadnego zaworu co ja zalacza, jest przeciez tylko zawor upustowy jak jest za duze cisnienie wiec gdzie niby mialbym mbc podlaczyc??
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Przy użyciu MBC typu pressure jest w stanie podnieść ciśnienie na niskich obrotach...
Jeżeli wastegate nie dostaje żadnego ciśnienia - pozostaje całkowicie zamknięty, aż ciśnienie w dolocie uzyska wartość ustawioną na MBC... wtedy całkowicie się otwiera... czyli doładowanie pojawia się wcześniej... więc jest wyższe niż normalnie przy tych samych obrotach... <ok>
Jeżeli wastegate nie dostaje żadnego ciśnienia - pozostaje całkowicie zamknięty, aż ciśnienie w dolocie uzyska wartość ustawioną na MBC... wtedy całkowicie się otwiera... czyli doładowanie pojawia się wcześniej... więc jest wyższe niż normalnie przy tych samych obrotach... <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
już Ci kolego pisze dlaczego się JR rozleciała tamten silnik chodzil jak rakieta dopoki go szlak nie trafil(blok pekl z niewiadomego powodu).
trzeba było mu więcej w $@#!@$ dawać!!
JR mają słaby blok dasz mu ognia to sie rozleci
a teraz powiedz jakie masz wtryski bo widze ze mega rzeźba poszła JP+JR turbo pompa wymienione a o wtryskach pamietałeś??w zwyklasie masz 130Bar w TD masz 155Bar