Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6 TD] Modyfikacje - Turbo K24 - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 15:29

Solskier pisze:
Vision pisze:LDA dziwnie podłączone dmuchnij lekko pompką w grzybek , co jest z tym smarowaniem turbo jest podłączone , foty z montażu ,
Troszke inne jak z audi ale normalnie jest podpięte.

A co powiecie Panowie na eksperyment typu podnieść tak do momentu aż zacznie ciężko schodzić z obrotów (i wtedy ją lekko cofnąć) wtedy była by pewność ze nie brakuje paliwa.

przemo89_2006, A jak tam z dymieniem u Ciebie ?
dymu wlasnie zero prawie...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 15:34

przemo89_2006 pisze:dymu wlasnie zero prawie...
No to sprawa jasna - nie ma paliwa!

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 15:41

Solskier pisze:
przemo89_2006 pisze:dymu wlasnie zero prawie...
No to sprawa jasna - nie ma paliwa!
hmm...no to jak to?? Jak w tamtym JR bylo dobrze i bylo paliwo a teraz nie ma?? ja tak myslalem ze zanim to turbo sie nie rozkreci to nawet nie ma bata zeby ta gruba sprezyne w lda chociaz mm ugielo... dopiero tak przy obrotach 3500-4000tys obr lapie powera eleganckiego i wtedy to moze dopiero jest to cisnienie prawidlowe do nacisniecia tej mebrany... jak by tam na probe wsadzic jakas miecciejsza sprezyne tak na probe?? wczesniej by ja moglo nacisnac wtedy, bo pina w lda juz obrocilem na ta agresywna strone i zadnego efektu po tym...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 15:48

Kręć paliwa. A co do LDA to nic tam nie grzeb ta sprężyna spokojnie ugina się przy 0.8bara do oporu (poza tym skok tej membrany to tylko około 1cm.) Nie oczekuj od tego turba że będzie ciągło od dołu a jak tak chcesz to załóż sobie MBC, jak dla mnie lej paliwa niech w końcu zadymi jak Diesle, w końcu coś tą turbinę musi rozpędzić a jak nie masz spalin to nic dziwnego że wkręca się dopiero przy 4 tyś.

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 15:54

Solskier pisze:Kręć paliwa. A co do LDA to nic tam nie grzeb ta sprężyna spokojnie ugina się przy 0.8bara do oporu (poza tym skok tej membrany to tylko około 1cm.) Nie oczekuj od tego turba że będzie ciągło od dołu a jak tak chcesz to załóż sobie MBC, jak dla mnie lej paliwa niech w końcu zadymi jak Diesle, w końcu coś tą turbinę musi rozpędzić a jak nie masz spalin to nic dziwnego że wkręca się dopiero przy 4 tyś.


no ale jak skrece dawke ta srobka to bedzie mi hlal jak smok...zreszta zaznacze sobie jak mam teraz i obróce z 1/4 obrotu i sie zobaczy... a co mi to mbc pomorze ze bedzie sie wkrecao turbo szybciej?? przy tym rodzaju turbiny to chyba raczej nic nie da...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 16:09

przemo89_2006 pisze:no ale jak skrece dawke ta srobka to bedzie mi hlal jak smok
Nie przesadzaj, pompa moze poodac przez wtryski pewną ilość paliwa której nie przekroczysz.
przemo89_2006 pisze:zreszta zaznacze sobie jak mam teraz i obróce z 1/4 obrotu i sie zobaczy...
Zaznacz, zaznacz, ale wkręć śrubę o co najmniej 180 stopni bo inaczej nie będzie efektu.
przemo89_2006 pisze:a co mi to mbc pomorze ze bedzie sie wkrecao turbo szybciej??
MBC osiąga pewne doładowanie a jak już osiągnie to otwiera max boosta momentalnie co daje większego kopa.

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 16:18

przemo89_2006 pisze:a co mi to mbc pomorze ze bedzie sie wkrecao turbo szybciej??
MBC osiąga pewne doładowanie a jak już osiągnie to otwiera max boosta momentalnie co daje większego kopa.[/quote]

no tak ale przeciez przy moim turbie to ono sie zaly czas kreci i nie ma zadnego zaworu co ja zalacza, jest przeciez tylko zawor upustowy jak jest za duze cisnienie wiec gdzie niby mialbym mbc podlaczyc??

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 16:58

przemo89_2006 pisze: no tak ale przeciez przy moim turbie to ono sie zaly czas kreci i nie ma zadnego zaworu co ja zalacza, jest przeciez tylko zawor upustowy jak jest za duze cisnienie wiec gdzie niby mialbym mbc podlaczyc??
MBC zakladasz tam gdzie idzie ten metalowy wężyk. To jest sterowanie zaworem upustowym (klapka od kierowania spalin). Zwiększyłeś już tą dawkę ?
Ostatnio zmieniony 11 lis 2008, 17:00 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 16:59

Solskier pisze:
przemo89_2006 pisze: no tak ale przeciez przy moim turbie to ono sie zaly czas kreci i nie ma zadnego zaworu co ja zalacza, jest przeciez tylko zawor upustowy jak jest za duze cisnienie wiec gdzie niby mialbym mbc podlaczyc??
MBC zakladasz tam gdzie idzie ten metalowy wężyk. To jest sterowanie zaworem upustowym (klapka od kierowania spalin).
no tak, ale w jaki sposob ma mi to wczesniej wlaczyc turbine?? jak to tylko ma za zadanie upuszczac spaliny jak za duze cisnienie jest?? bo nie rozumiem...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 17:04

Przy użyciu MBC typu pressure jest w stanie podnieść ciśnienie na niskich obrotach...
Jeżeli wastegate nie dostaje żadnego ciśnienia - pozostaje całkowicie zamknięty, aż ciśnienie w dolocie uzyska wartość ustawioną na MBC... wtedy całkowicie się otwiera... czyli doładowanie pojawia się wcześniej... więc jest wyższe niż normalnie przy tych samych obrotach... <ok>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 lis 2008, 17:07

gdyby to było T3 to MBC ma sens ori regulacja k24 starcza do ponad 1bar , może słoneczko w LDA jest przestawione

[ Dodano: 2008-11-11, 17:08 ]
szukać trzeba paliwa nie powietrza

[ Dodano: 2008-11-11, 17:10 ]
gdyby nawet odłączył WG nic nie da bez paliwa

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 17:21

Vision pisze:[ Dodano: 2008-11-11, 17:08 ]
szukać trzeba paliwa nie powietrza

[ Dodano: 2008-11-11, 17:10 ]
gdyby nawet odłączył WG nic nie da bez paliwa
Już to napisałem ale kolega oporny na sprawdzanie <ok>

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 lis 2008, 17:30

Solskier pisze:
Vision pisze:[ Dodano: 2008-11-11, 17:08 ]
szukać trzeba paliwa nie powietrza

[ Dodano: 2008-11-11, 17:10 ]
gdyby nawet odłączył WG nic nie da bez paliwa
Już to napisałem ale kolega oporny na sprawdzanie <ok>
jutro po pracy, dzisiaj juz ciemno i zimno i mi sie nie chce... :)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 lis 2008, 18:19

Pamiętaj tylko żeby dawkę regulować na rozgrzanym silniku (temp oleju min. 80stopni C) ;-)

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 14 lis 2008, 16:53

a tamten silnik chodzil jak rakieta dopoki go szlak nie trafil(blok pekl z niewiadomego powodu).
już Ci kolego pisze dlaczego się JR rozleciał ;-)
trzeba było mu więcej w $@#!@$ dawać!!
JR mają słaby blok dasz mu ognia to sie rozleci
a teraz powiedz jakie masz wtryski bo widze ze mega rzeźba poszła JP+JR turbo pompa wymienione a o wtryskach pamietałeś??w zwyklasie masz 130Bar w TD masz 155Bar

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl