[ALL] Pytania odnośnie silnika 1.6TD.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Fiodor85 pisze:przepraszam że cały czas obok tematu, ale nie chcę zakładać nowego. Czyli jak wyciągnę tą pompkę i zaślepię poprostu ten przewód metalowy od bloku do nagrzewnicy i ten od turbiny to powinno śmigać? a turbinie nic się nie stanie bez tego chłodzenia jak to wygląda.
Nie, nie zaślepiej go, tylko połącz z pominięciem tej pompki. Tak to mógłbyś zajechać turbo.
a no właśnie, ale co jeśli nie ma przy turbinie drugiego węża idącego do bloku silnika, jest tylko ten do miski olejowej. w starym silniku w bloku było miejsce na ten wąż w nowym już nie ma, czy jak podłączę ten jeden wąż od pompki to woda będzie miała obieg? Bo będzie wejście jak rozumiem ale nie będzie miała wyjścia.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
@pawelrybak15
Ja mam ponoć kkk k14 (muszę ją wyciągnąć kiedyś) i jest chłodzona wodą.
Mój samochód, RA, został wyprodukowany w końcówce 1988r (początek grudnia) i trafił do Szwajcarii, fabrycznie najprawdopodobniej nie miał haka (poprzedni właściciel twierdził, że go założył) i ma na chłodnicy dwa wentylatory.
Ja mam ponoć kkk k14 (muszę ją wyciągnąć kiedyś) i jest chłodzona wodą.
Mój samochód, RA, został wyprodukowany w końcówce 1988r (początek grudnia) i trafił do Szwajcarii, fabrycznie najprawdopodobniej nie miał haka (poprzedni właściciel twierdził, że go założył) i ma na chłodnicy dwa wentylatory.