[2.0 B4 ABK + LPG] Dziura w dolocie powietrza do silnika
[2.0 B4 ABK + LPG] Dziura w dolocie powietrza do silnika
Witam
Na początek chcę zaznaczyć iż niejestem pewny czy dobrze nazwałem usterke w temacie.
Chodzi mi o tą gumową rure co jest zgięta w charmonijke która łączy filtr powietrza z silnikiem a dokładnie z przepływomierzem, na jednym zgięciu zrobiła mi się dziurka.
Jak kupiłem Audiczke to właśnie ta guma była klejona jest na niej nałożona warstwa jakiegoś specyficznego kleju do tej pory tylko obroty na wolnych skakały ale wyczytałem że prawdopodobnie chodzi o zawór wybasu potocznie nazywany przez wielu silniczkiem krokowym po powrocie z podróży miałem go wykręcić i przeczyścić ale niestety auto zaczeło mi mulić, gasnąć i strzelać dlatego zwracam się do was koledzy z pytaniem czy jest to spowodowane tym że ta rura jest dziurawa poprostu ten klej już póścił i nietrzeba się wysilać żeby dojrzeć tą dziurke. Dodam jeszcze że zaczął strzelać i gasnąć jak jechałem na gazie i auto odstawiłem na parking dlatego niewiem jak na benzynie.
Z góry dzięki i Pozdro
Na początek chcę zaznaczyć iż niejestem pewny czy dobrze nazwałem usterke w temacie.
Chodzi mi o tą gumową rure co jest zgięta w charmonijke która łączy filtr powietrza z silnikiem a dokładnie z przepływomierzem, na jednym zgięciu zrobiła mi się dziurka.
Jak kupiłem Audiczke to właśnie ta guma była klejona jest na niej nałożona warstwa jakiegoś specyficznego kleju do tej pory tylko obroty na wolnych skakały ale wyczytałem że prawdopodobnie chodzi o zawór wybasu potocznie nazywany przez wielu silniczkiem krokowym po powrocie z podróży miałem go wykręcić i przeczyścić ale niestety auto zaczeło mi mulić, gasnąć i strzelać dlatego zwracam się do was koledzy z pytaniem czy jest to spowodowane tym że ta rura jest dziurawa poprostu ten klej już póścił i nietrzeba się wysilać żeby dojrzeć tą dziurke. Dodam jeszcze że zaczął strzelać i gasnąć jak jechałem na gazie i auto odstawiłem na parking dlatego niewiem jak na benzynie.
Z góry dzięki i Pozdro
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Silnik łapie lewe powietrze i przepływomierz ma złe odczyty o ilości zasysanego powietrza przez co ECU zostaje wprowadzony w bląd.
ABK bardzo ale to bardzo jest czuły na nieszczelności w dolocie.
Skoro masz gaz to jest za małe podciśnienie aby zassać odpowiednia ilość gazu.
W ABK niema silniczka krokowego, jest to zawór biegu jałowego(bardzo często jest to mylone).
Jeśli strzela sprawdź odrazu wysokie napięcie bo to przez to mogło rozerwać rurę.
Poświęć troszkę czasu i poczytaj w dziale Silniki benzynowe i LPG, jest tam tego sporo.
ABK bardzo ale to bardzo jest czuły na nieszczelności w dolocie.
Skoro masz gaz to jest za małe podciśnienie aby zassać odpowiednia ilość gazu.
W ABK niema silniczka krokowego, jest to zawór biegu jałowego(bardzo często jest to mylone).
Jeśli strzela sprawdź odrazu wysokie napięcie bo to przez to mogło rozerwać rurę.
Poświęć troszkę czasu i poczytaj w dziale Silniki benzynowe i LPG, jest tam tego sporo.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Dzisiaj wyjołem kopułke i okazało się że w stanie dobrym tylko cała pokryta nagarem wyczyściłem aż świeci to samo z zaworem biegu jałowego zostawiłem go na noc w benzynie ek. i z garażu wróciłem już na gazie zobaczymy podczas dłuższej jazdy jak się będzie zachowywać. Teraz już lepiej ale na wolnych zarówno na gazie jak na benzynie troche nierówno chodzi ale są to już leciutkie drgania silnika co kilkanaście sekund. Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie kable ktrore kupiłem są dosyć dużo dłuższe czy ma to jakieś znaczenie
Pozdrawiam
Pozdrawiam