Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3]Nie działa nawiew na 1 i 2 biegu i wskażnik paliwa

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

[B3]Nie działa nawiew na 1 i 2 biegu i wskażnik paliwa

Post autor: dardaw2 » 16 lis 2008, 10:40

Witam
Zanim założyłem temat, sam trochę poszukałem na forum i pogrzebałem w aucie. Problem tkwi w tym że na 1 i 2 nie działa. Rozebrałem panel z pokrętłami, nic nie psikałem ale styki są ok. Wziąłem kabelek i zacząłem łączyć na krótko. 3 i 4 na krótko chodziły ale z 1 i 2 nic się nie działo. Opisywane na forum był problem z opornicą/bezpiecznikiem termicznym. Jak takie cudo wygląda i w jaki sposób to wymienić, albo czym to zastąpić?

A wskaźnik poziomu paliwa, raz się podniesie i od razu opada, albo się podniesie i wskazuje normalnie a opadnie po jakimś czasie. Co może być tego przyczyną?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 16 lis 2008, 11:15

jezeli padł by bezpiecznik termiczny to działał by tylko bieg 4 brak 1i2 biegu to najczęsciej wina styków

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 16 lis 2008, 11:36

Hmmm ale braliśmy na krótko w kostce bez przełącznika. Więc może kabelki przegryzione przez intruza?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 16 lis 2008, 13:04

Sprawdź opornik dmuchawy.

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 16 lis 2008, 13:24

O czym dokładnie mówisz i gdzie to jest?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 16 lis 2008, 13:33

Odkręć schowek, za nim jest dmuchawa, a w niej opornica i termik.

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 16 lis 2008, 13:35

Ok jutro jak znajdę czas to się do tego zabiorę. A ktoś wie co z tym wskaźnikiem poziomu paliwa może być nie tak?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 16 lis 2008, 23:46

Zacznij może od sprawdzenia złącza przy zbiorniku, może tam coś nie styka. Jeżeli to nie pomoże, to poszukaj na forum informacji o stabilizatorze napięcia w zegarach. Chociaż z tego co wiem, to w wyniku jego awarii, szwankuje również wskaźnik temperatury.

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 17 lis 2008, 06:51

Nie zwróciłem na to uwagi.
A jak wskaźnik jest praktycznie na 50? Do ile w spokojnej jeździe rozgrzewa się silnik?

Awatar użytkownika
ciaho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 19 mar 2008, 15:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ciaho » 17 lis 2008, 07:15

dardaw2 pisze:Nie zwróciłem na to uwagi.
A jak wskaźnik jest praktycznie na 50? Do ile w spokojnej jeździe rozgrzewa się silnik?
powinien byc w granicach 90 stopni, moze stabilizator jest lekko podsniedzialy posprawdzaj wszystko dokladnie <ok>

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 17 lis 2008, 07:17

To jest jakieś cudo za zegarami? Tak wyczytałem w innych tematach.

Awatar użytkownika
Stick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 17 lis 2008, 08:05
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Stick » 17 lis 2008, 08:52

Dołączam się do tematu.
Mam dokładnie te same objawy u siebie i czuję że przed zimą trzeba by to w końcu naprawić :)

Tu był podobny temat:
viewtopic.php?t=287

fx65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2007, 08:33

Post autor: fx65 » 20 lis 2008, 07:52

Tak jak już tutaj zasygnalizowano "opornica" do wymiany.
Najlepiej wymontuj starą i dopiero kup nową bo różnią się jak autko jest z klimatyzacją a bez klimy.

Templariusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2008, 00:33
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Templariusz » 21 lis 2008, 00:21

Jeśli chodzi o nawiew mam ten sam problem, jeśli znajdziesz rozwiązanie to daj znać, jak ja znajdę wcześniej to też napiszę.

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 09 gru 2008, 20:56

Zapomniałem dopisać. W sobotę przy wymianie żarówek dokręciłem śrubki w zegarach te co są pod wskaźnikami paliwa i temperatury. O dziwo wszystko działa jak należy do dziś. Najpierw sprawdźcie te śrubki potem dopiero szukajcie innej przyczyny.

[ Dodano: 2009-01-28, 19:31 ]
EDIT
Opornik był zepsuty. Dostałem nowy z B4 wymieniłem i wszystko śmiga.
Coś nie ma na szrotach w pobliżu audiczek...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl