[1.9TDI 1Z] Problem z silnikiem.
[1.9TDI 1Z] Problem z silnikiem.
Zwracam się z prośba do wszystkich o rade. Moja 80 zaczęła nagle więcej palic, strasznie kopcic, ciężko odpalac no i w końcu wogle, tylko gdy próbuję zakręcic rozrusznikiem to jak by coś w silniku stuka. Wymieniałem ostatnio olej i termostat, nic po za tym. Poradzcie co mam zrobic, proszę.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 19:41 przez rudolf199, łącznie zmieniany 1 raz.
- penki00 (usunięty)
- Forum Audi 80
- Posty: 115
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:02
- Lokalizacja: Tychy
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A ja bym się nie zgodził. Na czym de fakto polega zmiana rozrządu :?: Czyż nie na wymianie paska i napinacza :?: Jeśli pasek jest słaby albo napinacz siada o przeskok paska nie trudno, albo co gorsza o jego zerwanie. W Dieslach wymiana rozrządu po kupnie to podstawa.zmiana rozrzadu nie ma nic do przeskoczenia paska
No, następnym razem nie słuchaj kolegów. Radzę tylko aby to robili ludzie znający się na rzeczy. Mój ojciec kiedyś zawołał "fachowca", ten wymienił rozrząd, ale zrobił taką fuszerkę, że szok. Później tylko w silniku zrobiła się kaszana i silnik do wymiany...rudolf199 pisze:Podejżewam, że to moja wina, bo się posłuchałem "kolegów" i nie zmieniłem rozrządu.
a jakbys zalozyl nowy kpl rozrzad i zle napiol napinacz to co nie przeskoczyl by :?: wiadomo pasek sie zuzywa i wyciaga dlatego go wymieniamy, co jakis czas mozna sprawdzic napiecie paska, zgadzam sie z toba ze powinno sie wymieniac i ma to duze znaczenie ale jego napiecie jest najwazniejszeLabiel pisze:A ja bym się nie zgodził. Na czym de fakto polega zmiana rozrządu :?: Czyż nie na wymianie paska i napinacza :?: Jeśli pasek jest słaby albo napinacz siada o przeskok paska nie trudno, albo co gorsza o jego zerwanie. W Dieslach wymiana rozrządu po kupnie to podstawa.zmiana rozrzadu nie ma nic do przeskoczenia paska
Niewiem Daras, ale to że uszczelka jest walnięta to wiem napewno. Zbiorniczek wyrównawczy płynu mi wysuszyło, stan oleju sie zwiększył to chyba coś znaczy, a czemu nie pali i słychac metal o metal to nie wiem. Na naprawę jestem umówiony dopiero na kolejny wtorek.
[ Dodano: 2008-11-19, 16:49 ]
A ile to kosztuje to dam znac.
[ Dodano: 2008-11-19, 16:49 ]
A ile to kosztuje to dam znac.