Witam
Mam instalacje gazową drugiej generacji ze sterownikiem lambda, przejechałem na niej 60 tys. km kiedy auto jest zimne zapala od pierwszego strzału, natomiast po przejechaniu nawet 500 m i zgaszeniu silnika to przy próbie uruchomienia silnika po 5 minutach trzeba kręcić rozrusznikiem minimum 8 sekund żeby odpalić. Co może być przyczyną takiego zachowania?
Pozdrawiam
[B4 2.0 ABT]+LPG Trzeba długo kręcić rozrusznikiem
Re: [B4 2.0 ABT]+LPG Trzeba długo kręcić rozrusznikiem
kolego mam ten sam problem , auto odpala tylko na paliwie i zachowuje sie podobnie zapalam ją wtedy troche inaczej tj. około 5 razy go "pompuje" a za 6 razem odpalam i działa .problem w tym jak to naprawićrafales83 pisze:Witam
Mam instalacje gazową drugiej generacji ze sterownikiem lambda, przejechałem na niej 60 tys. km kiedy auto jest zimne zapala od pierwszego strzału, natomiast po przejechaniu nawet 500 m i zgaszeniu silnika to przy próbie uruchomienia silnika po 5 minutach trzeba kręcić rozrusznikiem minimum 8 sekund żeby odpalić. Co może być przyczyną takiego zachowania?
Pozdrawiam
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
muzi022, Widziałeś jakiego silnika dotyczy ten post? Jeśli nie to przypominam ABT. Ty masz silnik NG, który ma zupełnie inne sterowanie mieszanką, ABT to monowtrysk, a NG to wielopunkt na mechanicznym wtrysku. W związku z tym Twoje problemy są spowodowane zupełnie czym innym, a nawet inaczej się objawiają. Nie rób proszę bałaganu w wątkach.
rafales83, Dokładnie tak jak pisał Wojtek. Czasem można to poprawić regulacją gazowni.
rafales83, Dokładnie tak jak pisał Wojtek. Czasem można to poprawić regulacją gazowni.
Zgodnie ze wskazówką Dobrego_K zrobiłem probe, odpaliłem samochód na benzynie i na benzynie przejechałem te 500 m, po czym zgasiłem silnik i po 5 minutach uruchomiłem go ponownie również na benzynie, zapalił od razu od pierwszego strzału tak samo jak zapala gdy jest zimny, tak wiec przyczyną problemu jest gaz. Co mogę podpowiedzieć gazownikowi, żeby mi ustawił?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
rafales83, Zwróć uwagę, że napisałem czasem. Trzeba spróbować wyregulować gazownię. Trudno cokolwiek doradzać jak nawet nie napisałeś co to za gazownia, czy coś było już przy niej robione, kiedy była ostatnio regulowana, w jakim stanie jest reduktor. Po 60 tys. km słabsze reduktory (zwłaszcza nieodpowiednio eksploatowane) mogą już wymagać regeneracji/wymiany.