Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD SB] Problem ze sztangą od zaworu WG.

ODPOWIEDZ
Henry
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 01 paź 2008, 23:27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

[1.6TD SB] Problem ze sztangą od zaworu WG.

Post autor: Henry » 18 lis 2008, 00:04

Witam dziś zobaczyłem że sztanga od zaworu WG nie porusza się po dodaniu gazu wprawie na maxa, a nawet ręką w żaden sposób nie mogłem jej wcisnąć. I teraz moje pytanie czy ten zawór musi pracować? czy można go samemu zregenerować? Za wszelkom pomoc z Góry dziękuje.


Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 16:59 przez Henry, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 lis 2008, 08:26

A co Ty chcesz żeby się ruszała po dodaniu gazu jak w turbinie ze zmienną geometrią łopatek :shock: Ta sztanga powinna się dać poruszyć nie za lekko na wolnych obrotach bądź na zgaszonym silniku, jeśli się nie rusza to się porostu zapiekła, wtedy wd-40 i jazda ruszasz za pomocą jakiś kombinerek a jak nie to rozbieranie ;-) W SBku masz jeszcze zawór na kolektorze który wspomaga WG i jako pierwszy się otwiera. <ok>

tk74
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 26 paź 2008, 17:10

Post autor: tk74 » 18 lis 2008, 08:38

rozepnij siłownik od ramienia zaworu i zobacz wtedy czy pracuje,sprężyna w siłowniku nie jest taka słaba,trzeba założyć kombinerki lub szczypce i użyć trochę siły do ruszenia całości ale nie wykluczone że masz to zapieczone,jeszcze jedno nie oczekuj ze na biegu jałowym po wciśnięciu pedału gazu w podłogę zobaczysz jakiś ogromny ruch tej sztangi ona swój pełny zakres pracy pokazuje dopiero w dynamicznym teście.

Henry
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 01 paź 2008, 23:27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Henry » 18 lis 2008, 14:20

Dziękije Wam za podpowiedzi naszczęście wszystko jest ok, poprostu moja niewiedza na temat Turbo mnie zgubiła, myślałem że sztange się wciska do zaworu WG :oops: , a dziś walcząc z tym zaworem po wyjęciu zobaczyłem że sztanga z niego wychodzi więc problem rozwiązany jedynie zauważyłem że mam lekki luz na wirniku w zimnej części turbiny :-(

Ok dziękuje za wszelką pomoc

Można zamykać

sojer2b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 03 paź 2011, 08:16

Post autor: sojer2b » 30 sty 2012, 21:28

mam ten sam problem chcialem zwiekszyc trche xD moc a raczej cisnienie doladowania i zostalo mi tam jakies 1.4cm gwintu przykrecic moge ale juz podkrecic nie bo mi trzyma ta lopatka ja ja rozuszac??

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 31 sty 2012, 21:28

sojer2b, Kręcenie sztangą trzeba zacząć od zakupu wzkażnika doładowania żeby nie przedobrzyć <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 01 lut 2012, 06:48

Henry pisze:jedynie zauważyłem że mam lekki luz na wirniku w zimnej części turbiny :-(
Lekki luz jest całkowicie normalnym zjawiskiem nawet w nowej turbinie.
Po uruchomieniu silnika ,,film olejowy" kasuje ten luz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl