Witam dziś zobaczyłem że sztanga od zaworu WG nie porusza się po dodaniu gazu wprawie na maxa, a nawet ręką w żaden sposób nie mogłem jej wcisnąć. I teraz moje pytanie czy ten zawór musi pracować? czy można go samemu zregenerować? Za wszelkom pomoc z Góry dziękuje.
[1.6TD SB] Problem ze sztangą od zaworu WG.
[1.6TD SB] Problem ze sztangą od zaworu WG.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 16:59 przez Henry, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
A co Ty chcesz żeby się ruszała po dodaniu gazu jak w turbinie ze zmienną geometrią łopatek :shock: Ta sztanga powinna się dać poruszyć nie za lekko na wolnych obrotach bądź na zgaszonym silniku, jeśli się nie rusza to się porostu zapiekła, wtedy wd-40 i jazda ruszasz za pomocą jakiś kombinerek a jak nie to rozbieranie W SBku masz jeszcze zawór na kolektorze który wspomaga WG i jako pierwszy się otwiera. <ok>
rozepnij siłownik od ramienia zaworu i zobacz wtedy czy pracuje,sprężyna w siłowniku nie jest taka słaba,trzeba założyć kombinerki lub szczypce i użyć trochę siły do ruszenia całości ale nie wykluczone że masz to zapieczone,jeszcze jedno nie oczekuj ze na biegu jałowym po wciśnięciu pedału gazu w podłogę zobaczysz jakiś ogromny ruch tej sztangi ona swój pełny zakres pracy pokazuje dopiero w dynamicznym teście.
Dziękije Wam za podpowiedzi naszczęście wszystko jest ok, poprostu moja niewiedza na temat Turbo mnie zgubiła, myślałem że sztange się wciska do zaworu WG :oops: , a dziś walcząc z tym zaworem po wyjęciu zobaczyłem że sztanga z niego wychodzi więc problem rozwiązany jedynie zauważyłem że mam lekki luz na wirniku w zimnej części turbiny
Ok dziękuje za wszelką pomoc
Można zamykać
Ok dziękuje za wszelką pomoc
Można zamykać