Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 2,3(100KW) +LPG NG] problem z zapłonem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
atomasa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 17 lis 2008, 20:25

[Audi 90 2,3(100KW) +LPG NG] problem z zapłonem

Post autor: atomasa » 17 lis 2008, 22:08

Witam, przetrzepałem wszystkie tematy związane z moim problemem i żaden nie był zakończony co w końcu było powodem, więc teraz sam nie wiem niech da znać może ktoś kto się już uporał, mianowicie - nagle z dnia na dzień zaczął mi gasnąć podczas jazdy i to bez względu na to czy jechałem na benz czy na LPG. Jak na LPG to przęłanczał się sam na benz i gasł (instalacja BRC nie wiem czy I czy II generacji z przełącznikiem w kabinie I 0 II). Obroty spadają do zera i powoli gaśnie (ból bo nagle prawie nie ma break :evil: ) i tak samo na benz. Jak już stanie na awaryjkach to zaskoczy i zgaśnie albo pojedzie 10m i lipa lub normalnie kula (czasami jeszcze buchnie pod machą ale sporadycznie). Acha filtr powietrza trochę był wilgotny od benz. więc pojechałem na ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu 15 stopni.
Z tego co się już zorientowałem to zanika iskra więc zacząłem sprawdzać świece dobre, kable też prąd na cewce też jest więc wymienię czujnik halla i moduł zapłonu czy to załatwi sprawę ??zobaczymy a może coś jeszcze dajcie znać jak mieliście podobną sytuation i bez wymieniania połowy układu zapłonowego :-? rozwiązaliście problem????
Z góry dziękówa

[ Dodano: 2008-11-17, 22:09 ]
Proszę o pomoc

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 18 lis 2008, 11:38

NG to bardzo fajny silniczek ale ma swoje fochy szczególnie na lpg.Zacznij od silniczka krokowego to pierwszy podejrzany czasem pomaga czyszczenie czasem trzeba wymienić.Jeśli masz nieszczelność w dolocie lub padnięty czujnik temp.to będzie świrował choć byś wymienił wszysko od świec po aparat.Jeśli sam z siebie przełącza ci się z lpg.na benzyne to może być coś nie tak z gazem(zabrudzony filtr gazu,wieszający się zawór,membrana do wymiany).Zrób porządek po kolei:najpierw silnik(szczelność dolotu,kontrola silniczka krokowego,czujnik temperatury-ten większy dolny,potem gaz.Zakładam że na świecach i kablach nie robisz 40000km lub 5lat ;-) i przyczyna nie jest aż tak błacha.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl