Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK sedan] sprężyny sportowe na tył

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

[B4 ABK sedan] sprężyny sportowe na tył

Post autor: zjawa » 18 lis 2008, 20:27

Jak w temacie, nie wiecie czy jakaś firma produkcje sportowe sprężyny -20 na tył do B4 sedan w ośce?
Jak widać na fotce u mnie tył sterczy a -40 to byłoby za dużo zważywszy na butle w bagażniku i na to że przód jest -40 :-/

Obrazek

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 19 lis 2008, 08:56

I tu idealne były by springi ori z coupe gdyby nie fakt ze nie pasują :mrgreen: Ale przeglądając kiedyś ETKA natknąłem się na opis iż do każdej b4 można było zamówić "sportowe zawieszenie" nawet wychodziły takie avanty w Dieslu na lekkiej glebie właśnie -20mm (nawet mój sąsiad takie coś ma i kiedyś się dziwiłem czemu jego avant jest niższy od wszystkich ale nie wygląda to na żadną glebę - teraz już wiem). Wiec pewnie takie springi można kupić w ASO. Ale tez można dorobić na zamówienie w Jamexie. <ok>

góral31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 15 wrz 2008, 17:09
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: góral31 » 19 lis 2008, 13:34

U mnie po wymianie sprężyn tył był w górze jak u ciebie, przez miesiąc, a potem siadł. może dla tego ze mam non stop 3/4 benzynki w baku plus gaz? A w sumie to wolał bym wyższy tył niż niski.

Awatar użytkownika
fajgi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 13 lip 2008, 10:40
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: fajgi » 19 lis 2008, 14:53

co ciekawe to ze sprezyna ma obnizyc - 40mm nie znaczy ze tyle obnizy...widzialem juz pzypadki ze obnizyla 20mm a widzialem juz takie ze mialy obnizyc 35 mm a pojechala bryka na dol prawei 50mm heh :D

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 19 lis 2008, 21:11

Solskier pisze:Wiec pewnie takie springi można kupić w ASO. Ale tez można dorobić na zamówienie w Jamexie. <ok>
Dzięki, o taką pomoc mi chodziło Solskier! :-D
Czekam już na ofertę z ASO ale pewnie będzie drogo, a do Jamexu szukam jakiegoś kontaktu.
góral31 pisze:U mnie po wymianie sprężyn tył był w górze jak u ciebie, przez miesiąc, a potem siadł. może dla tego ze mam non stop 3/4 benzynki w baku plus gaz? A w sumie to wolał bym wyższy tył niż niski.
Ja mam seryjne sprężyny dlatego już nie usiądą, a tankowanie pod korek nie pomaga :mrgreen:
fajgi pisze:co ciekawe to ze sprezyna ma obnizyc - 40mm nie znaczy ze tyle obnizy...widzialem juz pzypadki ze obnizyla 20mm a widzialem juz takie ze mialy obnizyc 35 mm a pojechala bryka na dol prawei 50mm heh :D
Właśnie tak było u mnie z przodu.. na springach -40 poleciał -55 w dół :mrgreen:
dlatego z tyłu nie chce ryzykować -40 tylko mniejszą glebę, żeby jeszcze dało się kogoś zabrać.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 lis 2008, 09:56

zjawa pisze:a do Jamexu szukam jakiegoś kontaktu.
No to już znalazłeś, nie wiem czy jeszcze mam (ale miałem) kolegę który tam pracuje i o ile się nie zwolnił to można coś załatwić ;-) Można zrobić nawet takie springi które sam sobie będziesz mógł przyciąć na odpowiednią długość bo będą zrobione tak że każdy zwój będzie po obcięciu pasował do kielicha i sama twardość sprężyny będzie odpowiednia (sprężyna będzie zrobiona z głową i nadawać się będzie do skracania wg własnych potrzeb). A jak opcja bez zabawy to od razu można zrobić żądane obniżenie (ale tak jak napisał kolega fajgi, z tym obniżeniem to różnie bywa :-/ )

A tu masz nr ori cześć z ASO "sprężyna śrubowa dla pojazdów z sportowym układem zawieszenia" (dwa paski barwne - żółty i niebieski) nr części 8A0 511 115 CK i to jest sprężyna dla R4/R5 limuzyna. Do tego springa idą ori jeszcze niższe odbijaki (standardowe H=90mm a te do sportowego zawiasu H=75mm) i nr tej części to 8A0 512 131 J <piwo>

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 20 lis 2008, 17:52

Solskier, postarałeś się <piwo>
Dzisiaj będę znał cenę z ASO ale skłaniałbym się ku Jamexowi. Nie wiem czy dobrze myślę ale z tyłu można by było skracać po np pół zwoja?
Jak możesz to zapytaj kolege co, jak i po ile :mrgreen:
Dzięki

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 21 lis 2008, 08:35

zjawa pisze:Nie wiem czy dobrze myślę ale z tyłu można by było skracać po np pół zwoja?
Tak dobrze myślisz :-) I to jest piękne bo sobie dopasujesz tak jak tylko chcesz. Ale wiesz że do takich zabaw musi być już amorek o skróconym skoku bo inaczej jest prawdopodobieństwo zrobienia sobie krzywdy <ok>

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 21 lis 2008, 09:10

Solskier pisze:Ale wiesz że do takich zabaw musi być już amorek o skróconym skoku bo inaczej jest prawdopodobieństwo zrobienia sobie krzywdy
No pewnie, sportowe amorki GT Cupline z tyłu już siedzą :mrgreen:
To czekam na jakieś info Solskier

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl