Jak w temacie, nie wiecie czy jakaś firma produkcje sportowe sprężyny -20 na tył do B4 sedan w ośce?
Jak widać na fotce u mnie tył sterczy a -40 to byłoby za dużo zważywszy na butle w bagażniku i na to że przód jest -40
[B4 ABK sedan] sprężyny sportowe na tył
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
I tu idealne były by springi ori z coupe gdyby nie fakt ze nie pasują :mrgreen: Ale przeglądając kiedyś ETKA natknąłem się na opis iż do każdej b4 można było zamówić "sportowe zawieszenie" nawet wychodziły takie avanty w Dieslu na lekkiej glebie właśnie -20mm (nawet mój sąsiad takie coś ma i kiedyś się dziwiłem czemu jego avant jest niższy od wszystkich ale nie wygląda to na żadną glebę - teraz już wiem). Wiec pewnie takie springi można kupić w ASO. Ale tez można dorobić na zamówienie w Jamexie. <ok>
Dzięki, o taką pomoc mi chodziło Solskier!Solskier pisze:Wiec pewnie takie springi można kupić w ASO. Ale tez można dorobić na zamówienie w Jamexie. <ok>
Czekam już na ofertę z ASO ale pewnie będzie drogo, a do Jamexu szukam jakiegoś kontaktu.
Ja mam seryjne sprężyny dlatego już nie usiądą, a tankowanie pod korek nie pomaga :mrgreen:góral31 pisze:U mnie po wymianie sprężyn tył był w górze jak u ciebie, przez miesiąc, a potem siadł. może dla tego ze mam non stop 3/4 benzynki w baku plus gaz? A w sumie to wolał bym wyższy tył niż niski.
Właśnie tak było u mnie z przodu.. na springach -40 poleciał -55 w dół :mrgreen:fajgi pisze:co ciekawe to ze sprezyna ma obnizyc - 40mm nie znaczy ze tyle obnizy...widzialem juz pzypadki ze obnizyla 20mm a widzialem juz takie ze mialy obnizyc 35 mm a pojechala bryka na dol prawei 50mm heh
dlatego z tyłu nie chce ryzykować -40 tylko mniejszą glebę, żeby jeszcze dało się kogoś zabrać.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No to już znalazłeś, nie wiem czy jeszcze mam (ale miałem) kolegę który tam pracuje i o ile się nie zwolnił to można coś załatwić Można zrobić nawet takie springi które sam sobie będziesz mógł przyciąć na odpowiednią długość bo będą zrobione tak że każdy zwój będzie po obcięciu pasował do kielicha i sama twardość sprężyny będzie odpowiednia (sprężyna będzie zrobiona z głową i nadawać się będzie do skracania wg własnych potrzeb). A jak opcja bez zabawy to od razu można zrobić żądane obniżenie (ale tak jak napisał kolega fajgi, z tym obniżeniem to różnie bywa )zjawa pisze:a do Jamexu szukam jakiegoś kontaktu.
A tu masz nr ori cześć z ASO "sprężyna śrubowa dla pojazdów z sportowym układem zawieszenia" (dwa paski barwne - żółty i niebieski) nr części 8A0 511 115 CK i to jest sprężyna dla R4/R5 limuzyna. Do tego springa idą ori jeszcze niższe odbijaki (standardowe H=90mm a te do sportowego zawiasu H=75mm) i nr tej części to 8A0 512 131 J