[b-4 2,0 ABK] Wymiana sprzęgła.
[b-4 2,0 ABK] Wymiana sprzęgła.
Witam, muszę wymienić uszczelniacz wału od strony skrzyni i sprzęgło. Czy muszę wjmować całą skrzynię czy wystarczy ją odsunąć? PZD
Panowie polecam sklep w Warszawie na ul. młodzieńczej blisko ul.Radzymińskiej skręcając z ul.Radzymińskiej w Młodzieńcząbedzie sklep po lewej stronie w podwórku częsci do wszyatkich marek ja osobiscie do audi kupuje tam wszystko sprzęgło komplet sachs nie pamietam ale cośnie całe 600zł
podaje nr tel do tego sklepu 678 29 39 Młodzieńcza 35 ,,KTD''
podaje nr tel do tego sklepu 678 29 39 Młodzieńcza 35 ,,KTD''
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
- Lokalizacja: dolny śląsk
Ostatnio zaparkowalem na dosyc mocnym wzniesieniu okolo 45 stopni, przod auta byl w gorze, wrzucilem jedynke, nie zaciagalem recznego, po zwolnieniu sprzegla auto zaczelo 'w podskokach' zsuwac sie na dol. Czy oznacza to koniec sprzegla? Czy mozliwe ze to wina samego wysprzeglika, bo ostatnio przy wymianie sondy lambda zauwazylem ze jest tam spory wyciek oleju i moim zdaniem to wlasnie cieknie z simmeringu wysprzeglika.
Gdy miałem jeszcze A80 i miałem zmienione sprzęgło na nowe kompletne LUK tez miałem efekt staczania ze sporego wzniesienia, jednak u mnie były tylko 1 lub 2 "podskoki" i auto zatrzymywało sie.monkahead pisze:Ostatnio zaparkowalem na dosyc mocnym wzniesieniu okolo 45 stopni, przod auta byl w gorze, wrzucilem jedynke, nie zaciagalem recznego, po zwolnieniu sprzegla auto zaczelo 'w podskokach' zsuwac sie na dol. Czy oznacza to koniec sprzegla? Czy mozliwe ze to wina samego wysprzeglika, bo ostatnio przy wymianie sondy lambda zauwazylem ze jest tam spory wyciek oleju i moim zdaniem to wlasnie cieknie z simmeringu wysprzeglika.
Możliwe że sprzęgło się juz kończy lub poprostu silnik ma niską kompresję i dlatego ci "podskakuje" z górki.
Wysprzęglik odpowiada tylko za sterowaniem sprzegła,
slizganie lub zuzycie sprzegła moze być spowodowanem wyciekiem z wysprzeglika gdy tarcza sprzęgła zostanie zalana płynem hamulcowym z wysprzęglika.
Zużyta okładzina tarczy sprzęgła lub słabe słoneczko docisku sprzęgła też może powodować staczanie samochodu.
widmo, dzieki za info. Rozmawialem z kumplami z pracy i podobno to nie musi byc objaw zuzytego sprzegla, po prostu duze wzniesienie + brak recznego robi swoje. Auto generalnie dobrze jezdzi, przyspiesza, sprzeglo nie lapie za wysoko, wiec chyba jest OK. Kumpel w Golfie II na 'konczacym' sie sprzegle zrobil jeszcze 100 000km i dalej na nim smiga.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 27 lis 2009, 20:21
- Lokalizacja: Wasilków/Podlaskie