Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80,b3] - po wymianie amorów tłucze

laki87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 25 lis 2007, 22:01
Lokalizacja: Włocławek

[80,b3] - po wymianie amorów tłucze

Post autor: laki87 » 22 lis 2008, 15:46

panowie ze 4 tygodnie temu wysiadły mi amortyzatory na tyle, wiec nie czekajac chwili wzialem karte pojechałem kupilem i sa juz włozone(załozyłem MagantiMaranelli), problem zniknał ale na chwile...po 3 tyg znow czuje tłuczenie a najbardziej w tylnym lewym kole co moze byc przyczyna tego?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 22 lis 2008, 16:59

Podjedz sobie na stację niech ci sprawdzą tylne zawieszenie nie możliwe żeby tak szybko nowe amortyzatory siadły ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 lis 2008, 17:09

Wywalone tuleje tylnej belki. Ewentualnie źle zamontowane amory w co dość mocno wątpię.

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 22 lis 2008, 17:20

Dziwne że ustało. podjedz na stacje niech zobaczą, jak ostatnio wymieniałem u siebie amory i też nie ma 100% ciszy, na większy dołkach słychać delikatne stukanie, rozmawiałem z dwoma mechaniorami i powiedzieli zarówno jeden i drugi że w audi są wkłady, i że jak wymienia się amory to trzeba by jeszcze jakieś tuleje dotaczać aby siedziały ciasno, i że w audi tak jest bo większość producentów nie dorzuca takich tulei :-/

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 22 lis 2008, 17:24

M@rcus pisze:rozmawiałem z dwoma mechaniorami i powiedzieli zarówno jeden i drugi że w audi są wkłady,
Są ale z przodu a kolega ma problem z tyłem ;-)
że jak wymienia się amory to trzeba by jeszcze jakieś tuleje dotaczać aby siedziały ciasno, i że w audi tak jest bo większość producentów nie dorzuca takich tulei :-/
Bzura totalna, albo powiem inaczej to jest lanie wody na młyn <ok>

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 22 lis 2008, 20:02

Ops.. w takim razie nie doczytałem :-/ to czemu dwaj różni mechanicy to samo powiedzieli pomimo iż się nie znają ani jednemu i drugiemu nie mówiłem o tulejach? Już teraz sam zgupiałem :-|

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Re: [80,b3] - po wymianie amorów tłucze

Post autor: piomal1987 » 23 lis 2008, 09:04

laki87 pisze:panowie ze 4 tygodnie temu wysiadły mi amortyzatory na tyle, wiec nie czekajac chwili wzialem karte pojechałem kupilem i sa juz włozone(załozyłem MagantiMaranelli), problem zniknał ale na chwile...po 3 tyg znow czuje tłuczenie a najbardziej w tylnym lewym kole co moze byc przyczyna tego?
kolego a czy jak wymieniałes amortyzatory to i daleś nowe łożyska amorów?

laki87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 25 lis 2007, 22:01
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: laki87 » 24 lis 2008, 16:12

Ja sie na tych klockach nie znam, podjechałem do mechanika bo czułem ze tłucze zarabiscie, podjechałem zobaczył i mowi amory wiec sie go spytałem czy tylko a on ze tak ;) no to wymieniłem tylko amory a czy te łozyska sa w zestawie czy nie to nie mam pojecia tak samo znajomy mowił mi ze jakies odboje gumowe moga byc do wymiany.. no nie mam pojecia :/

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 24 lis 2008, 17:01

łożyska kupujesz osobno po ok 10 zł sztuka :-)

laki87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 25 lis 2007, 22:01
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: laki87 » 24 lis 2008, 17:21

czyli co mam zrobic ...jechac sprawdzic na stacje ? czy kupic te łozyska ?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 lis 2008, 17:39

laki87 pisze:.jechac sprawdzic na stacje ?
Tak bo inaczej wymienisz pół auta i dalej będzie waliło ;-)

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 24 lis 2008, 18:16

laki87 pisze:no to wymieniłem tylko amory a czy te łozyska sa w zestawie czy nie to nie mam pojecia tak samo znajomy mowił mi ze jakies odboje gumowe moga byc do wymiany.. no nie mam pojecia :/
W amorach z tyłu nie ma żadnych łożysk są tylko poduszki gumowe i gumowy pierścień elastyczny, który jest pomiędzy nadwoziem a sprężyną.

laki87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 25 lis 2007, 22:01
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: laki87 » 24 lis 2008, 18:32

czyli pewne w 100% jest to ze jest to nie wymienione bo ja kupywałem tylko i wyłacznie amory tak jak mi powiedział ten dekiel w warsztacie..co za naród... pyanie czy jak wymienie:poduszki gumowe i gumowy pierścień elastyczny, który jest pomiędzy nadwoziem a sprężyną problem zginie ?

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 24 lis 2008, 19:07

Mobilek,
W amorach z tyłu nie ma żadnych łożysk są tylko poduszki gumowe i gumowy pierścień elastyczny, który jest pomiędzy nadwoziem a sprężyną.
własnie o te poduszki mi chodziło a kierowałem sie nazwą wg ksiązki :-)

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 24 lis 2008, 20:27

laki87 pisze:pyanie czy jak wymienie:poduszki gumowe i gumowy pierścień elastyczny, który jest pomiędzy nadwoziem a sprężyną problem zginie ?
Elementy te trzymają amora do nadwozia, jeżeli masz na tą chwilę dokręcone amory śrubą od góry do oporu i jest luz, to wymiana ww gum na pewno pomoże, natomiast jeżeli amor nie ma wyczuwalnego luzu, to przyczyny stukania trzeba szukać w innym miejscu lub w samym amorku. Sprawdź sobie w ten sposób: jedną ręką naciskasz nadwozie a drugą trzymasz za wystającą śrubę amorka (lub pomoc drugiej osoby) i powinieneś podczas bujania wyczuć czy ma luz, czy nie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl