[B4 2.0E + LPG] Brak mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2008, 21:21
[B4 2.0E + LPG] Brak mocy
Witam wszystkich i proszę o pomoc.jak podałem w temacie audi 80 B4 z silnikiem 2.0E (115km) rok pr. 1992 przebieg 340tys gaz sekwencje od 3 lat
problem polega na tym ze silnik nie posiada mocy porównanie lepiej działa nissan 1.4 albo lada 1.6 czy to możne już koniec silnika??
Objawy następujące
-złe palenie silnika na zimny i ciepłym nieraz trzeba długo kręcić rozrusznikiem
-brak mocy strasznie zamulony silnik
-stukanie na zimnym silniku nie ciągle (stuka 2-3 sekundy 2-3 przerwy i od nowa)
-wolno wchodzi na obroty po dodaniu gazu reakcja spóźniona
-nie ma znaczenia czy gaz czy benzyna
-lepiej ciągnie przy 2-4 tys obrotów niż na 5-w gore
-na zimnym silniku po lekkim dodaniu gazu obroty falują tzn jest 1.5tys spada poniżej 1tys i wzrasta do 1.5 i tak na okrągło na zimnym silniku
Wymienione podzespoły:
-olej :p
-czujnik temperatury (oba) od wskaźnika i do komputera
-świece
-uszczelka pod pokrywa zaworów
-filtr benzyny
-filtr powietrza
-kopułka
-palec
-filtr oleju
pod podpięciu pod komputer pokazuje błąd 525
brak komunikacji z sąda lambda-brak podłączenia czarnego kabla nie wiem co z tym zrobić czy to ze względu na gaz?(?)*
proszę o pomoc podajcie swoje sugestie co to możne być dodam ze właścicielem jestem od niedawna książki tez nie mogę dostać ani znaleźć nigdzie jak ktoś posiada to proszę o kontakt
* - nie zgodne z Regulaminem!
Na przyszłość, nie pisz wyrazów dużymi literami!
problem polega na tym ze silnik nie posiada mocy porównanie lepiej działa nissan 1.4 albo lada 1.6 czy to możne już koniec silnika??
Objawy następujące
-złe palenie silnika na zimny i ciepłym nieraz trzeba długo kręcić rozrusznikiem
-brak mocy strasznie zamulony silnik
-stukanie na zimnym silniku nie ciągle (stuka 2-3 sekundy 2-3 przerwy i od nowa)
-wolno wchodzi na obroty po dodaniu gazu reakcja spóźniona
-nie ma znaczenia czy gaz czy benzyna
-lepiej ciągnie przy 2-4 tys obrotów niż na 5-w gore
-na zimnym silniku po lekkim dodaniu gazu obroty falują tzn jest 1.5tys spada poniżej 1tys i wzrasta do 1.5 i tak na okrągło na zimnym silniku
Wymienione podzespoły:
-olej :p
-czujnik temperatury (oba) od wskaźnika i do komputera
-świece
-uszczelka pod pokrywa zaworów
-filtr benzyny
-filtr powietrza
-kopułka
-palec
-filtr oleju
pod podpięciu pod komputer pokazuje błąd 525
brak komunikacji z sąda lambda-brak podłączenia czarnego kabla nie wiem co z tym zrobić czy to ze względu na gaz?(?)*
proszę o pomoc podajcie swoje sugestie co to możne być dodam ze właścicielem jestem od niedawna książki tez nie mogę dostać ani znaleźć nigdzie jak ktoś posiada to proszę o kontakt
* - nie zgodne z Regulaminem!
Na przyszłość, nie pisz wyrazów dużymi literami!
Ostatnio zmieniony 24 lis 2008, 22:21 przez krzychu332, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2008, 21:21
Zapomniałem napisać jeszcze ze rozrząd był robiony przez poprzedniego właściciela i mam pytanie do tego czy na źle złożonym rozrządzie o jeden ząbek autko możne działać w miarę normalnie?
Ciśnienie paliwa raczej ok sprawdzałem (na oko) filtr wymieniony
Jeszcze mam pytanie czy brak podłączonej sondy lambda możne mieć aż tak duży wpływ na prace silnika ?
Jutro jadę na sprawdzenie kompresji i ciśnienia oleju oraz postaram się podłączyć ta sondę lambda (najpierw muszę znaleźć gdzie mam ja podłączyć ) ktoś ma jeszcze jakiś pomysł odnośnie przyczyny?
Ciśnienie paliwa raczej ok sprawdzałem (na oko) filtr wymieniony
Jeszcze mam pytanie czy brak podłączonej sondy lambda możne mieć aż tak duży wpływ na prace silnika ?
Jutro jadę na sprawdzenie kompresji i ciśnienia oleju oraz postaram się podłączyć ta sondę lambda (najpierw muszę znaleźć gdzie mam ja podłączyć ) ktoś ma jeszcze jakiś pomysł odnośnie przyczyny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2008, 21:21
Te objawy są od początku tzn. od zakupu auta właśnie tak myślałem ze sonda nie ma tak dużego wpływu na moc silnika
A co z rozrządem? czy jest taka możliwość w tym silniku ze możne być przestawiony rozrząd i silnik funkcjonuje w miarę normalnie? w polonezie miałem taki przypadek ale różnica miedzy tymi silnikami jest duża.
A co z rozrządem? czy jest taka możliwość w tym silniku ze możne być przestawiony rozrząd i silnik funkcjonuje w miarę normalnie? w polonezie miałem taki przypadek ale różnica miedzy tymi silnikami jest duża.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lis 2008, 21:21
Witam niestety nie sprawdziłem kompresji jeszcze ale jutro to zrobię a w poniedziałek prawdopodobnie rozrząd rozbiorę i złoże a co do ustawienia zapłonu to się jeszcze muszę troszkę naedukowac i możliwe ze tez go w poniedziałek poprawie jutro napisze wyniki z kontroli kompresji z tego co wyczytałem to ma byc 10-14 bar a minimum wynosi 7 ?
[ Dodano: 2008-12-16, 19:37 ]
Witam ponownie odzywam się dopiero teraz bo nie miałem dostępu do internetu i mało czasu było ostatnio silnik rozebrałem w drobny mak okazała się zębatka na wale miała tylko niecała polowe klina i wykonywała małe przesunięcia co powodowało zmianę zapłonu oraz pęknięta delikatnie głowica
I teraz moje zapytanie jest takie mogę mieć sprawny silnik 2.0 ale z jedno punktowym wtryskiem i czy to idzie zgrać z reszta samochodu gdzie był silnik na pełnym wtrysku?
Co będę musiał przerobić? mocowanie? okablowanie? komputer?
[ Dodano: 2008-12-16, 19:37 ]
Witam ponownie odzywam się dopiero teraz bo nie miałem dostępu do internetu i mało czasu było ostatnio silnik rozebrałem w drobny mak okazała się zębatka na wale miała tylko niecała polowe klina i wykonywała małe przesunięcia co powodowało zmianę zapłonu oraz pęknięta delikatnie głowica
I teraz moje zapytanie jest takie mogę mieć sprawny silnik 2.0 ale z jedno punktowym wtryskiem i czy to idzie zgrać z reszta samochodu gdzie był silnik na pełnym wtrysku?
Co będę musiał przerobić? mocowanie? okablowanie? komputer?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2013, 10:58
- Lokalizacja: Warszawa
Ale napisz czy przed wymiana auto bylo bardziej dynamiczne? Moze grzebali Ci przy zaplonie i masz za pozny. Najpierw napisz jak to bylo przed wymiana, bo to moze byc istotne.
[ Dodano: 2014-01-30, 00:30 ]
Po wymianie cewki nic nie trzeba regulowac, chyba ze tak jak juz wspomnialem elektryk majstrowal przy aparacie zaploniwym
[ Dodano: 2014-01-30, 00:30 ]
Po wymianie cewki nic nie trzeba regulowac, chyba ze tak jak juz wspomnialem elektryk majstrowal przy aparacie zaploniwym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2013, 10:58
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2013, 10:58
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2013, 10:58
- Lokalizacja: Warszawa