Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80/Coupe/Cabrio B4 2.6 ABC] - co wiecie o tym silniczku ???

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JPTUNER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 27 sty 2007, 16:10

[80/Coupe/Cabrio B4 2.6 ABC] - co wiecie o tym silniczku ???

Post autor: JPTUNER » 28 sty 2007, 11:15

Witam....
Przeglądałem historie ale nie znalazlem zadnych wątkow na temat silnika V6 2.6.
Jesli ktos z uzytkownikow mial do czynienia z takowym prosze o przedstawienie mi tej sprawy blizej.
Jego + i - , co sie najczesciej psuje, o co najbardziej dbac...
Z gory dziekuje...
Ostatnio zmieniony 28 sty 2007, 12:06 przez JPTUNER, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 28 sty 2007, 12:06

Nie zakładać gazu ;]
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 28 sty 2007, 12:20

Założyć sekwencyjny gaz ;-)

Awatar użytkownika
JPTUNER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 27 sty 2007, 16:10

Post autor: JPTUNER » 29 sty 2007, 20:01

A moze cos blizej o samym silniczku a nie jego "tuningu" ??? :lol:

Awatar użytkownika
MacAudiO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 26 sty 2007, 22:38
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: MacAudiO » 29 sty 2007, 20:37

Silnik spoko mimo że go krytykują na AKP ;-)
Trochę ma słaby dół, ponoć ten typ tak ma, ale od 3000 obr\min zbiera się super.
Jeśli chodzi o usterki to trochę rozciekł mi się pod kolektorem dolotowym, v-ki tak mają jak się przedobrzy z ilością oleju.
Jeżdżę na gazie 2 lata jak dotąd oprócz płynów wymieniłem tylko osłonę półosi, łożyska MacPhersona i na wszelki wypadek tarcze i klocki przód nawiasę mówiąc dużo tańsze niż w 2.8.
Ostatnio na DynoDay w Jastrzębiu sprawdziłem moc i wyszło 141 KM na benzynie (podobno wtrysk miałem lekko zapieczony) i 149 KM na gazie.
Całkiem nieźle biorąc pod uwagę przebieg 220 tyś.
Był tam jeszcze gościu z A100 i na tym samym silniku miał 10 KM mniej niż seria a jeździ tylko na Pb. :-?

Awatar użytkownika
JPTUNER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 27 sty 2007, 16:10

Post autor: JPTUNER » 30 sty 2007, 22:50

Wlasnie o takie info mi chodzilo.... :)
Poki co sam tez nie narzekam na silniczek...
Ps. tak w ogole to ma 87 tys przebiegu. To czas na zmiane rozrzadu???
I takie jedno pytanie...
Tak jak we wczesniejszym cabrio 2.0 tak i w tym mam jakis problem ze wskazowka temperatury cieczy. Na trasie w ogole sie nie rusza z dolu, w miescie lub przy butowaniu potrafi zlapac normalna temperature a po chwili znow spada prawie ze do poczatku (i mam wrazenie ze jakeis sie przy tym zwarcie robi i mi tez na chwile wskazowka paliwa spada do zera).
Ponoc to czesta przypadlosc.... Termostat czy jakis czujnik ???

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 30 sty 2007, 23:48

JPTUNER pisze:Wlasnie o takie info mi chodzilo.... :)
Poki co sam tez nie narzekam na silniczek...
Ps. tak w ogole to ma 87 tys przebiegu. To czas na zmiane rozrzadu???
I takie jedno pytanie...
Tak jak we wczesniejszym cabrio 2.0 tak i w tym mam jakis problem ze wskazowka temperatury cieczy. Na trasie w ogole sie nie rusza z dolu, w miescie lub przy butowaniu potrafi zlapac normalna temperature a po chwili znow spada prawie ze do poczatku (i mam wrazenie ze jakeis sie przy tym zwarcie robi i mi tez na chwile wskazowka paliwa spada do zera).
Ponoc to czesta przypadlosc.... Termostat czy jakis czujnik ???
poszukaj ten temat koledzy już przerabiali ;-)

Lasek71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 sty 2007, 21:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lasek71 » 31 sty 2007, 10:11

wydaje mi sie ze termostat masz spieprzony, ja to samo mialem tylko w Omedze 2.6... tempreatura w ogole sie nie podnosila... tylko czasem gdy katowalo sie go niemilosiernie :-)
Kubaloooo_STOprocenTTeam. DW

Andrzejewicz

Post autor: Andrzejewicz » 31 mar 2007, 00:00

rozrząd jeżeli przebieg jest prawdziwy to możesz jeszcze do 100 spokojnie poczekać.
Powyżej 3 tys ciągnie ok, tankuj 98, sprawdź dokładnie wtryskiwacze (odłącz zasilanie i słuchaj czy tak jakby zwalnia obroty, jeżeli nie zmieni pracy silnik po odłączeniu zasilania to jest coś nie tak albo zapieczony albo zabrudzony - koszt jednego nowego ponad 600 zł!!! a zalecana jest zmiana wszystkich). Odcięcie zapłonu przy 6,5 tys, spalanie na mieście na b. krótkich odcinkach ponad 14 w trasie spada do 9.

[ Dodano: 2007-03-31, 00:02 ]
V max 220 Mowa tu o kombi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga