Witam....
Przeglądałem historie ale nie znalazlem zadnych wątkow na temat silnika V6 2.6.
Jesli ktos z uzytkownikow mial do czynienia z takowym prosze o przedstawienie mi tej sprawy blizej.
Jego + i - , co sie najczesciej psuje, o co najbardziej dbac...
Z gory dziekuje...
[80/Coupe/Cabrio B4 2.6 ABC] - co wiecie o tym silniczku ???
[80/Coupe/Cabrio B4 2.6 ABC] - co wiecie o tym silniczku ???
Ostatnio zmieniony 28 sty 2007, 12:06 przez JPTUNER, łącznie zmieniany 1 raz.
Silnik spoko mimo że go krytykują na AKP
Trochę ma słaby dół, ponoć ten typ tak ma, ale od 3000 obr\min zbiera się super.
Jeśli chodzi o usterki to trochę rozciekł mi się pod kolektorem dolotowym, v-ki tak mają jak się przedobrzy z ilością oleju.
Jeżdżę na gazie 2 lata jak dotąd oprócz płynów wymieniłem tylko osłonę półosi, łożyska MacPhersona i na wszelki wypadek tarcze i klocki przód nawiasę mówiąc dużo tańsze niż w 2.8.
Ostatnio na DynoDay w Jastrzębiu sprawdziłem moc i wyszło 141 KM na benzynie (podobno wtrysk miałem lekko zapieczony) i 149 KM na gazie.
Całkiem nieźle biorąc pod uwagę przebieg 220 tyś.
Był tam jeszcze gościu z A100 i na tym samym silniku miał 10 KM mniej niż seria a jeździ tylko na Pb.
Trochę ma słaby dół, ponoć ten typ tak ma, ale od 3000 obr\min zbiera się super.
Jeśli chodzi o usterki to trochę rozciekł mi się pod kolektorem dolotowym, v-ki tak mają jak się przedobrzy z ilością oleju.
Jeżdżę na gazie 2 lata jak dotąd oprócz płynów wymieniłem tylko osłonę półosi, łożyska MacPhersona i na wszelki wypadek tarcze i klocki przód nawiasę mówiąc dużo tańsze niż w 2.8.
Ostatnio na DynoDay w Jastrzębiu sprawdziłem moc i wyszło 141 KM na benzynie (podobno wtrysk miałem lekko zapieczony) i 149 KM na gazie.
Całkiem nieźle biorąc pod uwagę przebieg 220 tyś.
Był tam jeszcze gościu z A100 i na tym samym silniku miał 10 KM mniej niż seria a jeździ tylko na Pb.
Wlasnie o takie info mi chodzilo....
Poki co sam tez nie narzekam na silniczek...
Ps. tak w ogole to ma 87 tys przebiegu. To czas na zmiane rozrzadu???
I takie jedno pytanie...
Tak jak we wczesniejszym cabrio 2.0 tak i w tym mam jakis problem ze wskazowka temperatury cieczy. Na trasie w ogole sie nie rusza z dolu, w miescie lub przy butowaniu potrafi zlapac normalna temperature a po chwili znow spada prawie ze do poczatku (i mam wrazenie ze jakeis sie przy tym zwarcie robi i mi tez na chwile wskazowka paliwa spada do zera).
Ponoc to czesta przypadlosc.... Termostat czy jakis czujnik ???
Poki co sam tez nie narzekam na silniczek...
Ps. tak w ogole to ma 87 tys przebiegu. To czas na zmiane rozrzadu???
I takie jedno pytanie...
Tak jak we wczesniejszym cabrio 2.0 tak i w tym mam jakis problem ze wskazowka temperatury cieczy. Na trasie w ogole sie nie rusza z dolu, w miescie lub przy butowaniu potrafi zlapac normalna temperature a po chwili znow spada prawie ze do poczatku (i mam wrazenie ze jakeis sie przy tym zwarcie robi i mi tez na chwile wskazowka paliwa spada do zera).
Ponoc to czesta przypadlosc.... Termostat czy jakis czujnik ???
poszukaj ten temat koledzy już przerabialiJPTUNER pisze:Wlasnie o takie info mi chodzilo....
Poki co sam tez nie narzekam na silniczek...
Ps. tak w ogole to ma 87 tys przebiegu. To czas na zmiane rozrzadu???
I takie jedno pytanie...
Tak jak we wczesniejszym cabrio 2.0 tak i w tym mam jakis problem ze wskazowka temperatury cieczy. Na trasie w ogole sie nie rusza z dolu, w miescie lub przy butowaniu potrafi zlapac normalna temperature a po chwili znow spada prawie ze do poczatku (i mam wrazenie ze jakeis sie przy tym zwarcie robi i mi tez na chwile wskazowka paliwa spada do zera).
Ponoc to czesta przypadlosc.... Termostat czy jakis czujnik ???
rozrząd jeżeli przebieg jest prawdziwy to możesz jeszcze do 100 spokojnie poczekać.
Powyżej 3 tys ciągnie ok, tankuj 98, sprawdź dokładnie wtryskiwacze (odłącz zasilanie i słuchaj czy tak jakby zwalnia obroty, jeżeli nie zmieni pracy silnik po odłączeniu zasilania to jest coś nie tak albo zapieczony albo zabrudzony - koszt jednego nowego ponad 600 zł!!! a zalecana jest zmiana wszystkich). Odcięcie zapłonu przy 6,5 tys, spalanie na mieście na b. krótkich odcinkach ponad 14 w trasie spada do 9.
[ Dodano: 2007-03-31, 00:02 ]
V max 220 Mowa tu o kombi
Powyżej 3 tys ciągnie ok, tankuj 98, sprawdź dokładnie wtryskiwacze (odłącz zasilanie i słuchaj czy tak jakby zwalnia obroty, jeżeli nie zmieni pracy silnik po odłączeniu zasilania to jest coś nie tak albo zapieczony albo zabrudzony - koszt jednego nowego ponad 600 zł!!! a zalecana jest zmiana wszystkich). Odcięcie zapłonu przy 6,5 tys, spalanie na mieście na b. krótkich odcinkach ponad 14 w trasie spada do 9.
[ Dodano: 2007-03-31, 00:02 ]
V max 220 Mowa tu o kombi