Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Jakie paliwo do B4?.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Olszak » 20 lis 2008, 19:02

Tata tankuje ON na LUKOIL. Teraz u nas na dzień dziesiejszy cena to 3.89. Auto jak na 1,6D zbiera sie dobrze bo jak sie wlało ON z Auchan(hipermarketowe paliwo na próbe) To ty w gaz a on w miejscu stoi.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: PawelG » 20 lis 2008, 19:40

ale strzeliles porownanie
To że cię zakłuło nie zmienia jego trafności. jest zupełnie uzasadnione.
jak u nas w kraju beda takie podst zarobki ze kazdy zarobi 5l/godz to nie bede pisal juz o OO
to nie kwestia pieniędzy, tylko podejścia do tematu - uwierz, że wiem co mówię, bo sam wypłacam na wszystko co związane z samochodem a jestem studentem, więc o kaske ciężko.
skad wiesz ze sa wzbogacane i czym :?:
Wiesz, akurat wiedza na ten temat jest zupełnie dostępna, w przeciwieństwie do danych na temat czystości/suchości bio/opału.

Lejcie sobie tam co chcecie, itak pewnie sprzedacie autka zanim co ś się wysra, ale ja widziałem za dużo zdziwek u klientów, jak trzeba było zmienić wtryski bądź pompe z powodu złego paliwa.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: karol121 » 20 lis 2008, 22:47

PawelG pisze:To że cię zakłuło nie zmienia jego trafności. jest zupełnie uzasadnione.
wcale mnie nie zakłuło :mrgreen: poprostu takie jest moje zdanie, a jak wiadomo nikt nikomu nie kaze jezdzic na OO czy na ON czy OR czyli "Róbta co chceta a myślta co robita" <ok>

[ Dodano: 2008-11-20, 22:50 ]
PawelG pisze:widziałem za dużo zdziwek u klientów, jak trzeba było zmienić wtryski bądź pompe z powodu złego paliwa.
i tu jestem za szczegolnie ze napisales z powodu złego paliwa a dla mnie zle paliwo to paliwko zanieczyszczone, PawełG to moze by <piwo>

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 26 lis 2008, 10:15