[AAH] Problem z pracą - gaśnie i faluje - rozwiązany
[AAH] Problem z pracą - gaśnie i faluje - rozwiązany
Witam. Mam taki oto problem.
Gdy uruchomię zimny silnik na benzynie to najczęściej po pierwszym uruchomieniu zaraz gaśnie lub obroty mocno falują od granicy zgaśnięcia do powiedzmy 1500. Auto ledwo rusza z miejsca. Gdy potrzymam wciśnięty pedał gazu to dopiero po kilku sekundach wchodzi na obroty i mogę jechać. Na gazie tylko lekko falują obroty ale spokojnie można jechać. Problem mija gdy silnik dobrze się rozgrzeje.
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Gdy uruchomię zimny silnik na benzynie to najczęściej po pierwszym uruchomieniu zaraz gaśnie lub obroty mocno falują od granicy zgaśnięcia do powiedzmy 1500. Auto ledwo rusza z miejsca. Gdy potrzymam wciśnięty pedał gazu to dopiero po kilku sekundach wchodzi na obroty i mogę jechać. Na gazie tylko lekko falują obroty ale spokojnie można jechać. Problem mija gdy silnik dobrze się rozgrzeje.
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 14:14 przez yankes2.8, łącznie zmieniany 1 raz.
Czujniczek będziesz miał za głowicą kierowcy wkręcony w rurkę, mierz rezystancję tak jak napisał Wojtek, a najlepiej jak ją porównasz z wykresem. I pamiętaj mierz między jednym z pinów a masą.
Ale poszukał bym nieszczelności, albo bardziej prawdopodobna przyczyna, że był kiedyś strzał gazu przy tej generacji. Nie było przypadkiem, sprawdził bym błędy na VAG-u i stan przepływomierza.
Ale poszukał bym nieszczelności, albo bardziej prawdopodobna przyczyna, że był kiedyś strzał gazu przy tej generacji. Nie było przypadkiem, sprawdził bym błędy na VAG-u i stan przepływomierza.
Kabel ze złączem OBD I. www.viaken.pl. A program VAG-COM 311-2 do 409.1