Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problem z pracą - gaśnie i faluje - rozwiązany

Wszystko co tyczy się silników V6
Zablokowany
yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

[AAH] Problem z pracą - gaśnie i faluje - rozwiązany

Post autor: yankes2.8 » 25 lis 2008, 16:52

Witam. Mam taki oto problem.
Gdy uruchomię zimny silnik na benzynie to najczęściej po pierwszym uruchomieniu zaraz gaśnie lub obroty mocno falują od granicy zgaśnięcia do powiedzmy 1500. Auto ledwo rusza z miejsca. Gdy potrzymam wciśnięty pedał gazu to dopiero po kilku sekundach wchodzi na obroty i mogę jechać. Na gazie tylko lekko falują obroty ale spokojnie można jechać. Problem mija gdy silnik dobrze się rozgrzeje.
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 14:14 przez yankes2.8, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 25 lis 2008, 17:59

Jaki masz ten LPG :?:

Wydaję mi się, że masz nieszczelność, albo uwalony czujnik temp. od ECU.

yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

Post autor: yankes2.8 » 26 lis 2008, 09:07

Nie wiem co to za instalacja (jakaś włoska). Nie sekwencja na pewno. Ale na gazie większego problemu nie ma. Problem jest na benzynie. Ale powiadasz ze może to być czujnik temperatury ? Może jeszcze wiesz gdzie on się znajduje ? I jak sprawdzić że jest niesprawny ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 26 lis 2008, 09:09

Musisz sprawdzic jego opornosc, na zimnym silniku powinno byc ponad 3000-4000 ohm a na goracym około 300 ohm

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 26 lis 2008, 11:50

Czujniczek będziesz miał za głowicą kierowcy wkręcony w rurkę, mierz rezystancję tak jak napisał Wojtek, a najlepiej jak ją porównasz z wykresem. I pamiętaj mierz między jednym z pinów a masą.

Ale poszukał bym nieszczelności, albo bardziej prawdopodobna przyczyna, że był kiedyś strzał gazu przy tej generacji. Nie było przypadkiem, sprawdził bym błędy na VAG-u i stan przepływomierza.

yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

Post autor: yankes2.8 » 26 lis 2008, 12:43

Wielkie dzięki za pomoc. Teraz wiem czego szukać. :-)

[ Dodano: 2008-11-26, 12:45 ]
Apropos VAG'u. Jaki kabelek i jaki program do mojego AAH sie używa ?

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 26 lis 2008, 12:57

Kabel ze złączem OBD I. www.viaken.pl. A program VAG-COM 311-2 do 409.1

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 02 sty 2009, 18:16

ten czujnik jest moze 2pinowy ??

yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

Post autor: yankes2.8 » 06 sty 2009, 15:10

Silnik działa bez zarzutu. Problem tkwił w nieszczelnościach, raz uszczelka pod sinikiem krokowym wolnych obrotów, dwa spora nieszczelność pomiędzy dolotem powietrza i przepustnicą. Po uszczelnieniu obydwu silniczek chodzi jak dzwoneczek i pali przy -15C za cyknięciem. :-D

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 sty 2009, 15:17

To dobrze ze autko juz działa jak powinno ;-)

Zablokowany

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl