Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.0 PS] Ubywa płynu chłodniczego.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kade
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 12 mar 2007, 20:56
Lokalizacja: Wrocław

[90 B3 2.0 PS] Ubywa płynu chłodniczego.

Post autor: kade » 31 mar 2007, 07:04

Witam,

W sierpniu zeszłego roku wymieniłem chłodnice na aluminiową, a wraz z nią także czujnik temperatury (przy chłodnicy), termostat i uszczelke pod głowicą. Mimo wszystko nadal ubywa mi wody w zbiorniczku. co 1000 km musze dolać 1 -1,5 litra wody. Czy możliwe że winne sa np. uszczelniacze? Autko jak temperatura spadnie dosyć mocno mi dymi z wydechu :/
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2007, 08:44 przez kade, łącznie zmieniany 1 raz.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 31 mar 2007, 07:52

Posprawdzaj wszystkie przewody gumowe. Może gdzieś jest nieszczelność.

kade
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 12 mar 2007, 20:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kade » 31 mar 2007, 08:10

Sprawdziłem :/

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 31 mar 2007, 08:14

A poziom oleju się nie zmienia? Tzn czy go nie przybywa?

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 31 mar 2007, 08:21

Mogę się mylić,ale padnięte uszczelniacze mogą być przyczyną kopcenia ze spalanego oleju i ubywałoby go,a nie płynu.A co do ubytku płynu-nagrzej go i wtedy sprawdź wszystkie połączenia.Często jest tak,że dopiero na ciepłym i pod ciśnieniem wycieka płyn na rozgrzany silnik i paruje.Wtedy nie ma zacieków kałuż itp.
A nagrzewnica nie popuszcza?

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 31 mar 2007, 08:37

Możesz mieć jakąś nieszczelność w układzie chłodzenia. Może być jakieś pęknięcie w głowicy i płyn może dostawać się do komory spalania. Co do nagrzewnicy to sprawdż czy Ci nie cieknie po pedałach. Ale na nagrzewnice bym nie stawiał skoro silnik jakto mówisz mocno dymi.
PS: Nie lej wody do układu chłodzenia. Nigdy! U mnie przez to puściła nagrzewnica bo była zakamieniona po poprzedni właciciel właśnie wode zalał

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 31 mar 2007, 10:37

Jezeli ubywa płynu to moze byc takze własnie do wymiany uszczelka pod głowicą :-(

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 31 mar 2007, 11:44

Misiek_Stce pisze:Jezeli ubywa płynu to moze byc takze własnie do wymiany uszczelka pod głowicą :-(
Nie orientuję sie za bardzo w tym temacie, ale jesli była by walnięta uszczelka pod głowicą i uciekał by płyn chłodniczy do silnika i o w takich ilościach to chyba jednocześnie ślady oleju byłby w zbiorniku wyrównawczym z płynem. Ja stawiałbym jednak na nieszczelność w układzie.

kade
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 12 mar 2007, 20:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kade » 04 kwie 2007, 23:00

Spoko dzięki! :) Robiłem rozrząd i okazało się że wina leżała w pompie wody :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl