Witam,
W sierpniu zeszłego roku wymieniłem chłodnice na aluminiową, a wraz z nią także czujnik temperatury (przy chłodnicy), termostat i uszczelke pod głowicą. Mimo wszystko nadal ubywa mi wody w zbiorniczku. co 1000 km musze dolać 1 -1,5 litra wody. Czy możliwe że winne sa np. uszczelniacze? Autko jak temperatura spadnie dosyć mocno mi dymi z wydechu
[90 B3 2.0 PS] Ubywa płynu chłodniczego.
[90 B3 2.0 PS] Ubywa płynu chłodniczego.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2007, 08:44 przez kade, łącznie zmieniany 1 raz.
Mogę się mylić,ale padnięte uszczelniacze mogą być przyczyną kopcenia ze spalanego oleju i ubywałoby go,a nie płynu.A co do ubytku płynu-nagrzej go i wtedy sprawdź wszystkie połączenia.Często jest tak,że dopiero na ciepłym i pod ciśnieniem wycieka płyn na rozgrzany silnik i paruje.Wtedy nie ma zacieków kałuż itp.
A nagrzewnica nie popuszcza?
A nagrzewnica nie popuszcza?
Możesz mieć jakąś nieszczelność w układzie chłodzenia. Może być jakieś pęknięcie w głowicy i płyn może dostawać się do komory spalania. Co do nagrzewnicy to sprawdż czy Ci nie cieknie po pedałach. Ale na nagrzewnice bym nie stawiał skoro silnik jakto mówisz mocno dymi.
PS: Nie lej wody do układu chłodzenia. Nigdy! U mnie przez to puściła nagrzewnica bo była zakamieniona po poprzedni właciciel właśnie wode zalał
PS: Nie lej wody do układu chłodzenia. Nigdy! U mnie przez to puściła nagrzewnica bo była zakamieniona po poprzedni właciciel właśnie wode zalał
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie orientuję sie za bardzo w tym temacie, ale jesli była by walnięta uszczelka pod głowicą i uciekał by płyn chłodniczy do silnika i o w takich ilościach to chyba jednocześnie ślady oleju byłby w zbiorniku wyrównawczym z płynem. Ja stawiałbym jednak na nieszczelność w układzie.Misiek_Stce pisze:Jezeli ubywa płynu to moze byc takze własnie do wymiany uszczelka pod głowicą