Audi 80 b4 Competition po modach silnika ... by kaczok
Audi 80 b4 Competition po modach silnika ... by kaczok
Quattro Team Kraków
Witam pora przedstawi moje audi
auto jakie posiadam od ponad roku to audi 80 b4 Competition 2.0 16v
Wyposarzenie standardowe :
-wspomaganie kierownicy
- dodatkowe zegary na środkowym panelu
- hamulce tarczowe tył przud wentylowane
- ABS
- klimatyzacja
- Wspomaganie kierownicy
- 4x elektryczne szyby
- podgrzeane lusterka
- blokada tylnego mostu
- centralny zamek z alarmem na pilota
- halogeny
<quattro>
Dodatkowe i to co zostalo zrobione
- gleba to jest -60 na zawiasie
- tarcze wszystkie wymienione na brembo i klocki
- ringi dido na zegary + dodatkowe
jeste tego troche więc będe systematycznie dopisywał
Siilnik
postanowiłem zmienic coś pod maska żeby bylo lepiej i mocniej i tu podziekowania za pomysł i wykonanie dla Artka http://www.quattro-service.pl
Zmiany jakie zaszły :
- cala nowa hydraulika, rozrzad
- walki sa z vw scirocco 1.8 16V KR
- wtryski i komp od vw corrado G60
- wykorzystana orginalna wiazka do sterowania silnikem, w ktorej zostala zmieniona wtyczka z pinami pod nowe ECU DIGIFANT I,
- komputer DIGIFANT I
- listwa wtryskowa wykonana z alu
- blos
- stożek
Wkrotce indywidualne strojenie kompa i wizyta na hamowni
-a teraz pare fotek
Witam pora przedstawi moje audi
auto jakie posiadam od ponad roku to audi 80 b4 Competition 2.0 16v
Wyposarzenie standardowe :
-wspomaganie kierownicy
- dodatkowe zegary na środkowym panelu
- hamulce tarczowe tył przud wentylowane
- ABS
- klimatyzacja
- Wspomaganie kierownicy
- 4x elektryczne szyby
- podgrzeane lusterka
- blokada tylnego mostu
- centralny zamek z alarmem na pilota
- halogeny
<quattro>
Dodatkowe i to co zostalo zrobione
- gleba to jest -60 na zawiasie
- tarcze wszystkie wymienione na brembo i klocki
- ringi dido na zegary + dodatkowe
jeste tego troche więc będe systematycznie dopisywał
Siilnik
postanowiłem zmienic coś pod maska żeby bylo lepiej i mocniej i tu podziekowania za pomysł i wykonanie dla Artka http://www.quattro-service.pl
Zmiany jakie zaszły :
- cala nowa hydraulika, rozrzad
- walki sa z vw scirocco 1.8 16V KR
- wtryski i komp od vw corrado G60
- wykorzystana orginalna wiazka do sterowania silnikem, w ktorej zostala zmieniona wtyczka z pinami pod nowe ECU DIGIFANT I,
- komputer DIGIFANT I
- listwa wtryskowa wykonana z alu
- blos
- stożek
Wkrotce indywidualne strojenie kompa i wizyta na hamowni
-a teraz pare fotek
Ostatnio zmieniony 02 sty 2009, 00:59 przez kaczok, łącznie zmieniany 5 razy.
doskonale razdzi sobie na gazie brak dekielków bo alu były piaskowane i malowane proszkowo 7 miesięcy temu teraz są do sprzedania bo na loto idzie coś innego
[ Dodano: 2008-11-27, 18:41 ]
stożek i lpg według was nie idą w parze wałki nie wiem jakiej firmy częścią mechaniczną w większości zajmuje sie http://www.quattro-service.pl/
[ Dodano: 2008-11-27, 18:41 ]
stożek i lpg według was nie idą w parze wałki nie wiem jakiej firmy częścią mechaniczną w większości zajmuje sie http://www.quattro-service.pl/
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
- Lokalizacja: Zabrze
[80 competition]
Widac ze samocghod jest robiony według skonkretyzowanej wizji.Wszystko fajne tylko felunek trzeba by zmienic na cos innego.Powodzenia w dalszych modyfikacjach.Szerokości;d