Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6] Modyfikacje - swap na 2.2 E - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
mikhail
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 28 wrz 2008, 13:42
Lokalizacja: Sosnowiec

[b3 1.6] Modyfikacje - swap na 2.2 E - sens ?

Post autor: mikhail » 16 lis 2008, 13:03

witam szanownych właścicieli Audiczek. Mam DUŻĄ ochote na wrzucenie do moje b3 1.6 silniczka z 90 2.2E R5 / wtrysk mechaniczny wielopunktowy KE-Jetronic,jak to widzicie. Zwłaszcza że mam rozbita 90 z tym silnikiem za grosze. dzieki za wszelkie info.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 16:05 przez mikhail, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 16 lis 2008, 17:30

Jak masz wszystkie graty to tylko działać choć sam silnik nie pachnie nowoczesnością i lepszy byłby 2.3, trochę zabawy będzie bo niektóre graty w R4 są inaczej umiejscowione w stosunku do R5 jak chociażby chłodnica, ale dla chcącego nic trudnego, jeżeli masz chęci i umiejętności to do dzieła. Jedynie co musisz pamiętać że wraz ze wzrostem mocy powinny podążać modyfikacje układu hamulcowego bo na tym co masz w 1.6 bałbym się jeździć po przekładce.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 16 lis 2008, 18:44

Jak cały osprzęt jest sprawny a ty masz gdzie i wiesz jak to zrobić to się za to bierz ale jak przedmówca napisał nie zapomnij o układzie hamulcowy jak i o zawieszeniu - przód silnik jest cięższy niż 1.6. Ja bym wolał założyć 2.2 niż 2.3 - moim zdaniem najgorszy motor w gamie... /nie proporcjonalna moc do spalania.../

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 29 lis 2008, 11:14

Czy taki najgorszy...ja bym polemizował mam NG i sobie chwale.Jak NG jest sprawne(nie mylić z "gdyby nie ...jakiś tam czujnik to wszysko ok.") to pali w normie jak dla mnie.Do tego ciągnie z "dołu" i nie trzeba go kręcić jak 7A żeby jechało ;-) ale rzecz gustu.

Co do przekładki:1.NG ma b.kródką skrzynie ta z 1.6 ma zostać???
2.Sprzęgło z 1.6...hmmm jak myślisz ile pożyje z zapiętym 2.3???

Masz rozbite 2.3 to dobrze,raczej przekładka całego napędu+wiązka silnika,sterowanie(kpl.elektryka) kompletny przeszczep jak na mój gust <ok>

[ Dodano: 2008-11-29, 11:15 ]
No i zawiecha,2.3 5garów swoje waży...o heblach nie wspomne ;-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 29 lis 2008, 12:23

jeżeli masz kasę możliwości i czas to próbuj ale nie zapomnij że spalanie będzie trochę wyższe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl