no i poraz kolejny prosze was milosnicy audi o pomoc. problemem jest to ze jak dodam mu gazu to strzela niemilosiernie. nie wiem juz co robic. bylem na komputerze. wykazal bledy typu : sonda lambda, przeplywomierz, potencjometr i jakis blad o stukach ale dokladnie nie zrozumialem. prosze was bardzo o pomoc :cry: :cry: :cry:
A my po raz kolejny prosimy nazywaj poprawnie tematy oraz zapoznaj się z regulaminem
[80B4 ABK]strzela gdy dodam gazu
[80B4 ABK]strzela gdy dodam gazu
Ostatnio zmieniony 27 lis 2008, 20:26 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
Po pierwsze źle nazwałeś temat :!:
Po drugie to odpowiedzi masz w błędach od tego one są, zapewne załatwiłeś przepływomierz strzałami.
Sonda nie koniecznie musi być do wymiany, ale trzeba ją sprawdzić. Błąd sondy mógł wyskoczyć przez przepływomierz.
Stuki pewnie chodzi o czujnik spalania stukowego, ale tym zajmij się później. Podejrzewam również przestawiony aparat zapłonowy, lub bardzo zły stan świec, kabli, kopułki i palca aparatu zapłonowego, co trzeba sprawdzić. Stąd mogło pojawić się spalanie stukowe.
Po drugie to odpowiedzi masz w błędach od tego one są, zapewne załatwiłeś przepływomierz strzałami.
Sonda nie koniecznie musi być do wymiany, ale trzeba ją sprawdzić. Błąd sondy mógł wyskoczyć przez przepływomierz.
Stuki pewnie chodzi o czujnik spalania stukowego, ale tym zajmij się później. Podejrzewam również przestawiony aparat zapłonowy, lub bardzo zły stan świec, kabli, kopułki i palca aparatu zapłonowego, co trzeba sprawdzić. Stąd mogło pojawić się spalanie stukowe.
Zapłon jest opóźniony, z tąd ten czerwony kolektor. Lub może być źle ustawiona instalacja gazowa, mieszanka za uboga. A jak nie działa TPS (czujnik położenia przepustnicy) i sonda lambda to centralka z gazu nie dostaje najważnieszych informacji o pracy silnika i będą się działy cuda. W moim ABK mam przepływomierz od Opla Vectry I 2.0 8v, działa bez zarzutu, jest tańszy i łatwiej go dostać <ok> .