Oco chodzi z tą samoregulacja?romulus697 pisze:silnik ma samoregulację,nie trzeba nic ustawiac . Biały dym może byc przyczyną przestawionego kąta wtrysku lub braku kompresji w cylindrze.jak masz gdzie to sprawdz ciśnienie.
[1.9TDI 1Z] Pomocy niunie coś boli.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
93 jeszcze na boshu. adamm w poniedziałek bedzie sie bawił jak bedzie miał czas
jeszcze takie pytanko jesli okazao by sie ze trzeba bedzie sciagac glowice i ja planować to sa jakieś różne wymiary uszczelek pod głowice,
z tego co widze w etce sa 3 rodzaje z jednym otworem 1.45mm 2otworami 1,53mm i 3otworami 1.61mm czy to sa wymiary dla poszczególnych szlifów?
2 pytanie czy podczas sciagania głowicy trzeba zwracać uwage na ustawienie wałka pośredniego rozrzadu (ten który napedza pompe olejową) czy jego ustawienie nie ma najmniejszego znaczenie(bo mi sie wydaje że nie mam on wpływu na ustawienie rozrzadu)
bo jessli by sie okazało że to uszcelka pod głowica bede sciagał sam i zawoził do sprawdzenia, planowania,
jeszcze takie pytanko jesli okazao by sie ze trzeba bedzie sciagac glowice i ja planować to sa jakieś różne wymiary uszczelek pod głowice,
z tego co widze w etce sa 3 rodzaje z jednym otworem 1.45mm 2otworami 1,53mm i 3otworami 1.61mm czy to sa wymiary dla poszczególnych szlifów?
2 pytanie czy podczas sciagania głowicy trzeba zwracać uwage na ustawienie wałka pośredniego rozrzadu (ten który napedza pompe olejową) czy jego ustawienie nie ma najmniejszego znaczenie(bo mi sie wydaje że nie mam on wpływu na ustawienie rozrzadu)
bo jessli by sie okazało że to uszcelka pod głowica bede sciagał sam i zawoził do sprawdzenia, planowania,
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak, są one oznaczone kropkami. 1, 2, 3. Ta z 3 jest najgrubsza.wenon pisze:sa jakieś różne wymiary uszczelek pod głowice
Nie ma znaczenia.wenon pisze:czy podczas sciagania głowicy trzeba zwracać uwage na ustawienie wałka pośredniego rozrzadu (ten który napedza pompe olejową) czy jego ustawienie nie ma najmniejszego znaczenie(bo mi sie wydaje że nie mam on wpływu na ustawienie rozrzadu)
no i wszystko sie wyjaśniło co jest przyczyna trzesacego sie silnika i kopcenia na siwo.
wyszło po podpieciu vaga ze czójnik temp. paliwa zawyżał wartość przez co dawka paliwa była zmniejszana do minimum, teraz tylko wymiana czujnika i bedzie hulać jak dawniej
a wszystko dzieki Adamowi
wielkie dzieki Adam
wyszło po podpieciu vaga ze czójnik temp. paliwa zawyżał wartość przez co dawka paliwa była zmniejszana do minimum, teraz tylko wymiana czujnika i bedzie hulać jak dawniej
a wszystko dzieki Adamowi
wielkie dzieki Adam