Autko ciężko pali na zimno, jak zapali to obroty falują i są bardzo nikie (około 200), a z reguły to zdycha. Przy próbie ponownego odpalenia muszę dość długo piłować rozrusznik.
Objaw typowy dla czujnika temperatury do ECU i tutaj moje pierwsze pytanie.
1. Gdzie w silniku 7A znajduje się ten czujnik. Czytałem o nim na forum i wiem, że ma on ponoć kolor niebieski i jest 2 pinowy. Z boku silnika jest podobny tylko koloru brązowego, a z tyłu w głowicy jest podobny tylko że biały (w moim przypadku był całkowicie odłączony - spadła wtyczka), przy okazji sprawdziłem jego oporność przy około 10'C to było 1,7 kOhma. Czy to jest ten czujnik??
2. Ile przewodów ma sonda lambda w tym silniku 3 czy 4 bo mój elektryk powiedział że 3 przewody i że jest do wymiany bo w pełnym zakresie obrotów w ogóle nie reaguje. Znalazłem jednak temat w którym ktoś opisywał sondę o 4 przewodach w silniku 7A.
3. Za lewym błotnikiem znajduje się biały zbiorniczek (podobno próżniowy) z niego wyprowadzony jest wężyk podłączony do takiego zaworku przepuszczającego tylko w jednym kierunku. Z tego zaworu wyprowadzony jest wężyk o długości około 30 cm i nie jest nigdzie podłączony, może ktoś wie gdzie go przyczepić

Jeśli ktoś będzie znał odpowiedź na jakieś pytanie to bardzo proszę o pomoc bo przeszukałem już kilkadziesiąt tematów i nie znalazłem na nie odpowiedzi.