[B3 1,6 TD SB] Problemy z porannym odpalaniem
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[B3 1,6 TD SB] Problemy z porannym odpalaniem
Ostatnio pojawił mi sie problem z odpalaniem. Przeszukałem forum, ale nie natarfiłem na nic pasującego do mojego przypadku. Otóż od tzrech dni mam problemy z odpalaniem samochodu rano. Muszę go nieźle nakręcić żeby odpalił. Samochód dymi dlatego stwierdzam że podczas kręcenia rozrusznikiem podaje paliwo. Muszę nieźle sie namęczyć żeby w końcu go odpalić. Wystarczy że raz zaskoczy i potem juz przez cały dzień nie mam z nim problemów. Może stać 2, 3 godziny albo i więcej na podjeździe, wsiądę do niego i pali na dotyk, jedynie po całonocnym staniu nie chce zapalić. Problem pojawił sie z dnia na dzień. Wcześniej mógł stać nawet dwa dni bez odpalania i wsyztsko było dobrze. Dzień wcześniej przed pierwszym problemem z odpalaniem zatankowałem na stacji (zazyczaj lałem opał i wszystko było cacy). Czy problem może leżeć po stronie paliwa??
ja bym obstawial ze cos jest nie wporzadku ze swiecami moze bezpiecznik szlak trafil? sprobuj rano na krotko z akumulatora podlaczyc przewodem (dosc grubym)+z akumulatora do czubka swiecy zarowej przytrzymaj z 7 sekund odlacz i niech ktos w tym momencie zakreci rozrusznikiem jak zaskoczy masz przyczyne
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na początek sprawdź świece jak koledzy wyżej pisali, później sprawdź przekaźnik od grzania świec, być może zaśniedziały styki A wymiana końcówek wtryskiwaczy z ich regulacją to już wydatek rzędu 300 zł i bez wcześniejszych sprawdzeń może nic ci nie dać U mnie dało, bo dymił mi jak autobus przy gazowaniu
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Sprawa wyjaśniła się juz dość sawno temu, ale dopiero teraz piszę. Okazało sie że dwie świece żarowe były walnięte. Teraz pali na dotyk. Wczęśniej musiałem nim przekręcić z dwa trzy razy zanim zapalił, wiec pewnie ejdna była juz walnięta a jak doszła druga to juz wogóle z odpaleniem było mu cieżko. Dzieki za pomoc.