Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,6 TD SB] Problemy z porannym odpalaniem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[B3 1,6 TD SB] Problemy z porannym odpalaniem

Post autor: Motostacja pl » 30 mar 2007, 23:43

Ostatnio pojawił mi sie problem z odpalaniem. Przeszukałem forum, ale nie natarfiłem na nic pasującego do mojego przypadku. Otóż od tzrech dni mam problemy z odpalaniem samochodu rano. Muszę go nieźle nakręcić żeby odpalił. Samochód dymi dlatego stwierdzam że podczas kręcenia rozrusznikiem podaje paliwo. Muszę nieźle sie namęczyć żeby w końcu go odpalić. Wystarczy że raz zaskoczy i potem juz przez cały dzień nie mam z nim problemów. Może stać 2, 3 godziny albo i więcej na podjeździe, wsiądę do niego i pali na dotyk, jedynie po całonocnym staniu nie chce zapalić. Problem pojawił sie z dnia na dzień. Wcześniej mógł stać nawet dwa dni bez odpalania i wsyztsko było dobrze. Dzień wcześniej przed pierwszym problemem z odpalaniem zatankowałem na stacji (zazyczaj lałem opał i wszystko było cacy). Czy problem może leżeć po stronie paliwa??

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 31 mar 2007, 17:17

ja bym obstawial ze cos jest nie wporzadku ze swiecami moze bezpiecznik szlak trafil? sprobuj rano na krotko z akumulatora podlaczyc przewodem (dosc grubym)+z akumulatora do czubka swiecy zarowej przytrzymaj z 7 sekund odlacz i niech ktos w tym momencie zakreci rozrusznikiem jak zaskoczy masz przyczyne :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 kwie 2007, 01:31

Dzisiaj rano z obawą weszłem do samochodu znów z myślą że bede musiał dusić go przez pięć minut aż zapali ale na szczęście tak nie było. Przekręcił z dwa razy i zapalił. Wczoraj tankowałem na innej stacji. Zobacze jeszcze jak bedzie jutro. Jeśli wszysko bedzie oki, to mam nauczkę gdzie nie tankować :-/

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 01 kwie 2007, 10:39

dobre paliwko to podstawa :lol: ja tankuje na Bp i jak narazie bez problemów ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 kwie 2007, 11:56

No też właśnie, a wiadomo jak to z tymi naszymi stacjami jest. Niestety ta Kleczewska nie ciszy sied obra renomą, piasek w filtrze paliwa, woda, już takie rzeczy sie zdarzały, ale osobiście jeszcze mi sie to nie przytrafiło, aż do niedawna. Juz nigdy tam nie zatankuje :!:

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 01 kwie 2007, 11:58

no i słusznie :mrgreen:

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 01 kwie 2007, 20:40

sprawdź kąt wtrysku (kąt początku tłoczenia)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 kwie 2007, 22:54

Dzisiaj też juz odpalił normalnie. Kamień spadł mi z serca :mrgreen: A co do kontu wtrysku to po świętach będę wyciągał silnik, bo podejrzewa uszkodzony tłok i panewkę na korbowodzie, do tego wymieniam popychacze więc i tymi wtryskami też chce sie zająć.

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 02 kwie 2007, 17:04

no to troche sie napracujesz powodzenia ;-)

Awatar użytkownika
mymaney
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 22 sty 2007, 00:34
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: mymaney » 04 kwie 2007, 00:45

Na początek sprawdź świece jak koledzy wyżej pisali, później sprawdź przekaźnik od grzania świec, być może zaśniedziały styki :-D A wymiana końcówek wtryskiwaczy z ich regulacją to już wydatek rzędu 300 zł i bez wcześniejszych sprawdzeń może nic ci nie dać :-/ U mnie dało, bo dymił mi jak autobus przy gazowaniu :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 maja 2007, 15:50

Sprawa wyjaśniła się juz dość sawno temu, ale dopiero teraz piszę. Okazało sie że dwie świece żarowe były walnięte. Teraz pali na dotyk. Wczęśniej musiałem nim przekręcić z dwa trzy razy zanim zapalił, wiec pewnie ejdna była juz walnięta a jak doszła druga to juz wogóle z odpaleniem było mu cieżko. Dzieki za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga