Nie, napewno nie, X to poprostu oznaczne i nie jest to symbol mocniejszej czy regenerowanej turbiny zresztą kolega Vision, napisął Ci już jakie oznaczenia wchodzą w gre do 1Z <ok>gregor100 pisze:więc niewiem nadal czy to turbina od 1Z 90-konnego czy od jakiegoś mocniejszego motoru albo regenerowane mają wbitkę X.
[1.9TDI 1Z] Oznaczenia turbiny.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
ja znalazłem coś takiego-
AUTO AUDI 80 TDI 1993 1.9 90 - GT1544S 454082-0002 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1993 1.9/4 90 GT1544S 454082-0001 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1993 1.9/4 90 GT1544S 454082-0002 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1994 1.9L 90 1Z GT154 454082-0001 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1995 1.9 90 - GT1544 454097-0001 028145702
AUTO AUDI 80 TDI 1995 1.9/4 90 GT1544 454097-0001 028145702
AUTO AUDI 80 TDI 1993 1.9 90 - GT1544S 454082-0002 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1993 1.9/4 90 GT1544S 454082-0001 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1993 1.9/4 90 GT1544S 454082-0002 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1994 1.9L 90 1Z GT154 454082-0001 028145701T
AUTO AUDI 80 TDI 1995 1.9 90 - GT1544 454097-0001 028145702
AUTO AUDI 80 TDI 1995 1.9/4 90 GT1544 454097-0001 028145702
a ja mam taka turbinę 028145703D i narzekam na kompletny brak mocy..... po podłączeniu wskaźnik doładowania wskazuje niby 0,7 ale to trzeba wysoko kręcić i tak od 3 biegu dopiero lepiej wskazówka się zbiera... mam pytanie czy na biegu jałowym w ogóle ma być jakaś wartość doładowania czy tylko podczas obciążenia ?? drugim moim typem jest kończący się nastawnik i pomba wtryskowa (przepływka Bosch 92')..
czy mogę zamienię stosować inne turbiny podane przez Vision stosowane w 1z ?
czy mogę zamienię stosować inne turbiny podane przez Vision stosowane w 1z ?
a ja mam garett T02 audi z 93r
[ Dodano: 2008-12-10, 21:11 ]
[ Dodano: 2008-12-10, 21:11 ]
nie tylko pod obciazeniem <palma> zrób logi i bedzie widac jakie cisnienie daje turbo i przy jakich obrotach, jak masz kata to sprawdz czy nie zapchany, w ukladzie paliwowym nie moga byc pecherzyki powietrza, sprawdz czy uklad dolotowy masz na 100% szczelnykluki pisze:mam pytanie czy na biegu jałowym w ogóle ma być jakaś wartość doładowania czy tylko podczas obciążenia ??
powiedz czy nastawnik masz zabezpieczony takim kolkiem zeby nie mozna go byla przesówac :?: on jest od strony rozrzadu, bo zeby z dolu lepiej sie zbieral to trzeba paliwka dodac, a jak masz ten kolek w nastawniku to moge sie zalozyc ze zakres dawki na jalowym masz okolo 6mg/skok
[ Dodano: 2008-12-12, 11:03 ]
a pompa napewno nie nowka, tak samo wtryski moga lac, i nic ci nie da ze turbo bedzie dawalo np 1barmax jak nie bedzie odpowiedniej dawki
[ Dodano: 2008-12-12, 11:03 ]
a pompa napewno nie nowka, tak samo wtryski moga lac, i nic ci nie da ze turbo bedzie dawalo np 1barmax jak nie bedzie odpowiedniej dawki
turbina AUDI 80 Tdi 1Z
Witam wszystkich ,
czy ma może ktoś schemat podłącznenia turbiny - chodzi o te rureczki ktore w turbo wchodza i wychodza , jest to 92r pierwsze najpelsze Tdi , przepływomierz z klapka. Bardzo proszę jesli ktos ma wysłać na adres boro36@poczta.onet.pl
z góry WIELKIE dzieki !
czy ma może ktoś schemat podłącznenia turbiny - chodzi o te rureczki ktore w turbo wchodza i wychodza , jest to 92r pierwsze najpelsze Tdi , przepływomierz z klapka. Bardzo proszę jesli ktos ma wysłać na adres boro36@poczta.onet.pl
z góry WIELKIE dzieki !
cienki wezyk z turba idze do zaworka N75, o duzej srednicy idzie z filtra do turba i z turba w dół wychodzi waz do intercoolera i tyle tam nie ma nic wiecej nie wiem z czym masz problem :mrgreen:boro36 pisze:czy ma może ktoś schemat podłącznenia turbiny - chodzi o te rureczki ktore w turbo wchodza i wychodza
po czym tak stwierdziles :?:boro36 pisze:jest to 92r pierwsze najpelsze Tdi
chyba po roczniku <mikolaj>karol121 pisze:cienki wezyk z turba idze do zaworka N75, o duzej srednicy idzie z filtra do turba i z turba w dół wychodzi waz do intercoolera i tyle tam nie ma nic wiecej nie wiem z czym masz problem :mrgreen:boro36 pisze:czy ma może ktoś schemat podłącznenia turbiny - chodzi o te rureczki ktore w turbo wchodza i wychodzapo czym tak stwierdziles :?:boro36 pisze:jest to 92r pierwsze najpelsze Tdi
Literkę X wzieliście pewnie z ETKI.Solskier pisze:gregor100 napisał/a:
więc niewiem nadal czy to turbina od 1Z 90-konnego czy od jakiegoś mocniejszego motoru albo regenerowane mają wbitkę X.
Nie, napewno nie, X to poprostu oznaczne i nie jest to symbol mocniejszej czy regenerowanej turbiny zresztą kolega Vision, napisął Ci już jakie oznaczenia wchodzą w gre do 1Z
na żadnej czesci z aut VAG nie ma wybitej literce X na koncu !!!
Litera X oznacza (tylko w serwisie o tym wiadomo) ze jest to część typu AUSTAUSCH czyli zwrotna ! pompy wody, zaciski hamulcowe, głowice, bloki silnika .... i wiele wiele innych części jest częściami AUSTAUSCH'owymi czyli przy kupnie np nowej turbiny w serwisie trzeba oddać starą na wymianę.
no i mam doładowanie osiągające 1 bar i stabilizujące się na 0.8, korci mnie jeszcze pomiar za itercooler'erm ale nie mam pomysłu jak się podpiąć mhm....
teraz tylko muszę odczytać dawkę i jechać do pompiarza na ustawienie i wymianę uszczelki w nastawniku bo czy da się potencjometryczny regenerować ??
teraz tylko muszę odczytać dawkę i jechać do pompiarza na ustawienie i wymianę uszczelki w nastawniku bo czy da się potencjometryczny regenerować ??