mam nastepujacy problem kilka dni temu alternator zaczoł mi swiszczec ( pewnie łozyska siedzą) i zastanawiam sie nad kupieniem drugiego tylko ze ciezko znalesc alternator do 1.6 TD


Dokładnie ten sam alternator mają 16D i 19D ( Bosch 65A ) alternatory te mają dodatkowe wyjście na obrotomierz (styk W) i tylko tym się różnią od alternatorów o takich samych parametrach z silników benzynowych. Jest możliwość założenia alternatora od silnika benzynowego po warunkiem że nie posiadasz w swoim samochodziie obrotomierza lub nie zależy Ci na jego działaniu, oprócz tego prawdopodobnie trzeba będzie wyciągnąć z gniazda pod kierownicą przekaźnik od dynamicznej kontroli oleju (314) bo może zgłaszać problem niskiego ciśnienia oleju na wysokich obrotach.mega2004 pisze: i moje pytanie brzmi czy inne silniki maja ten sam alternator a jak nie to z jakiego typu silnika by pasował.
Da się mam tak zrobione w obecnie założonym alternatorzespiczi pisze:(czy da się go dolutować?
Nie wydaje mi się żeby koła miały różny wymiar (jeżeli chodzi o alternator Bosch) u mnie po wymianie z ori (65A) na obecny (90A) obroty są na takim samym poziomie.spiczi pisze: czy koło pasowe nie jest innej średnicy i nie będzie przekłamywać obrotów?
Wszystko zależy od spadku napięcia w instalacji oraz poboru prądu przez odbiorniki.spiczi pisze:czy np 90A alternator nie będzie stawiał większego oporu niż np 70A?
Powinny pasować, choć głowy nie damspiczi pisze:czy będzie pasował alternator z Vw bo tam silniki są inaczej mocowane i alternatory też mogą mieć inne mocowania.
Co to jest i do czego służy. Czy mogę przełożyć z starego do nowego alternatora. I czy stary też będzie działał bez tego?2,2µF 100V-
0290800035