[80 B4 2.0 ABT LPG]Spalanie+kopcenie
[80 B4 2.0 ABT LPG]Spalanie+kopcenie
Witam, mam problem ze spalaniem w swoim Audi, a mianowicie spala mi 17/18 litrów gazu w trybie mieszanym, i dotego niesamowicie kopci białym dymem, kopcenia jest naprawde intensywne i do tego wydobywa sie dość dużo wody z wydechu ale słyszałem że to całkiem normalne. Byłem kilka razy na regulacji gazu (elektronicznej) i za kazdym razem szystko było ok, wymieniono mi mieszalnik od gazu lecz problem pozostał, próbowalem zmienić stacje z LPG lecz bez większych rezultatów i juz nie wiem czym to może być spowodowane... Może ktoś miał podobny problem? Dodam że autko ma automatyczną skrzynie.
Jeżeli jest to biały dym, na zimnym silniku i jest go w miarę sporo to jest to norma.
Jednak należy jeszcze sprawdzić sondę bo przez nią może występować wysokie spalanie paliwa.
Jeżeli silniczek nie bierze oleju, odpala normalnie i pracuje równo to może być to zła regulacja LPG lub złe dobrania podzespołów.
Jednak należy jeszcze sprawdzić sondę bo przez nią może występować wysokie spalanie paliwa.
Jeżeli silniczek nie bierze oleju, odpala normalnie i pracuje równo to może być to zła regulacja LPG lub złe dobrania podzespołów.
ja miałem identyczny problem byłem u 3 gazowników i każdy go ustawiał i mowili ze teraz bedzie wszystko wporzadku i jak zawsze sie konczylo na spalaniu 18L gazu. Kolega mi polecił swojego znajomego co zakłada instalacje gazowe identyczne jak moją i jak odjął ręka spalanie spadło do 12L a na trasie koło 10L. W niektórych przypadkach takim jak moim to zależy tez nieraz od gościa co ten gaz ustawia.
- kilerek 23
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
- Lokalizacja: konin
Sorry ale piszesz bzdury, woda z rury i kopcenie a zimnym na biało to normalne zjawisko.kilerek 23 pisze:no więc spalanie spalaniem a co do tej wody z wydechu to obserwuj czy czasem ci płynu chłodniczego nie ubywa, bo to kopcenie na biało i woda z rury to raczej na uszczelke pod głowicą wygląda... pozdrawiam .
Kopcenie z rury i woda to efekt spalania gazu( gaz sie spala i powstaje dwutlenek węgla i para wodna) Teraz mamy zimno po jezdzie para sie dosc szybko skrapla dlatego tyle tego.
Co do spslania to naprawde duzo zalerzy od gazownika bo nie którzy odłanczaja sonde. Najprawdopodobnie jest zle ustawiona. Jeszcze jedno pytanie jaką instalke masz sekwencje czy normalną??
Umnie w Leonie 1,6 jak ustawilismy zeby auto mialo kopa to brało tez cos kolo 17l, ale pozniej mu troszke mocy ujołem i palił w granicy 10l u mojej żony kolo 8 (lrzejsza noga). Jeszcze jedno pytanie ile pali na benzynce tyle samo czy wiecej. Jesli się nic nie zmieniło to masz cos nie tak instalka, a jesli więcej to sonda lambda sie popsuła.
Co do spslania to naprawde duzo zalerzy od gazownika bo nie którzy odłanczaja sonde. Najprawdopodobnie jest zle ustawiona. Jeszcze jedno pytanie jaką instalke masz sekwencje czy normalną??
Umnie w Leonie 1,6 jak ustawilismy zeby auto mialo kopa to brało tez cos kolo 17l, ale pozniej mu troszke mocy ujołem i palił w granicy 10l u mojej żony kolo 8 (lrzejsza noga). Jeszcze jedno pytanie ile pali na benzynce tyle samo czy wiecej. Jesli się nic nie zmieniło to masz cos nie tak instalka, a jesli więcej to sonda lambda sie popsuła.
Nie uczcie na forum, przykręcania dawki ręcznie na oko, to nie jest traktor. A nawet przy traktorze czegoś takiego bym nie robił.tunerek pisze:Kopcenie z rury i woda to efekt spalania gazu( gaz sie spala i powstaje dwutlenek węgla i para wodna) Teraz mamy zimno po jezdzie para sie dosc szybko skrapla dlatego tyle tego.
Co do spslania to naprawde duzo zalerzy od gazownika bo nie którzy odłanczaja sonde. Najprawdopodobnie jest zle ustawiona. Jeszcze jedno pytanie jaką instalke masz sekwencje czy normalną??
Umnie w Leonie 1,6 jak ustawilismy zeby auto mialo kopa to brało tez cos kolo 17l, ale pozniej mu troszke mocy ujołem i palił w granicy 10l u mojej żony kolo 8 (lrzejsza noga). Jeszcze jedno pytanie ile pali na benzynce tyle samo czy wiecej. Jesli się nic nie zmieniło to masz cos nie tak instalka, a jesli więcej to sonda lambda sie popsuła.
Dobrze by było, żeby takie posty były kasowane przez modów.
Instalacje reguluje się na analizatorze, lub kompem, zależy id samej instalacji, i prosiłbym, żeby nie pisać o regulacji na ucho.
To akurat ustawiał mi gazownik podczas montazu, z laptopem jezdzilismy i tak długo ustawiał aż byłem zadowolony. Tylko po miesiącu doszedłem do wniosku że za dużo pali.
Ps. Ja nie jestem głupi i nie wtykam palców do Gazu. Pozatym moje auto bylo zarejestrowane w nieczech a tam dostać Tuv na gaz to jest całkiem inna historia, niz w Polsce. Stąd wiem ze duzo Gazowników odłancza sondy, bo pierwwsze co robili to sprawdzali czy wszystko jest ok na Vagu, a później analiza spalin.
Jeszcze jedno odnosnie tematu nie straj sie za bardzo zubażać mieszanki bo jesli bedzie za uboga to ci może powypalać zawory lub tłoki bo wrosnie temperatura spalania.
Ps. Ja nie jestem głupi i nie wtykam palców do Gazu. Pozatym moje auto bylo zarejestrowane w nieczech a tam dostać Tuv na gaz to jest całkiem inna historia, niz w Polsce. Stąd wiem ze duzo Gazowników odłancza sondy, bo pierwwsze co robili to sprawdzali czy wszystko jest ok na Vagu, a później analiza spalin.
Ja nigdzie nie widze zebym cos ustawiał na ucho Ale jesli myslisz ze da sie sekwencje??KorNoLio pisze: i prosiłbym, żeby nie pisać o regulacji na ucho.
Jeszcze jedno odnosnie tematu nie straj sie za bardzo zubażać mieszanki bo jesli bedzie za uboga to ci może powypalać zawory lub tłoki bo wrosnie temperatura spalania.
Tutaj napisałeś z sensem. Co do sekwencji to bez kompa nic nie zdziałasz.Jeszcze jedno odnosnie tematu nie straj sie za bardzo zubażać mieszanki bo jesli bedzie za uboga to ci może powypalać zawory lub tłoki bo wrosnie temperatura spalania.
Z twojego wcześniejszego postu wywnioskowałem, że robisz to na oko.
tunerek pisze:Umnie w Leonie 1,6 jak ustawilismy zeby auto mialo kopa to brało tez cos kolo 17l, ale pozniej mu troszke mocy ujołem i palił w granicy 10l