Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8 89-NE] Podmiana kolektora NE do silnika PM

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Bartiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 16 gru 2007, 00:11
Lokalizacja: Miłków/Parczew/Wwa

[80 b3 1.8 89-NE] Podmiana kolektora NE do silnika PM

Post autor: Bartiss » 05 paź 2008, 23:09

Witam kolegów!
W swoim audiku mam silnik 1,8 typ 89-NE, silnik bierze mi dużo oleju, widać jak ruszam i np przy wyprzedzaniu zostawiam chmurę dymu za sobą. Nabyłem niedawno w dobrym stanie silnik typu PM, jak wiadomo jest to jednopunkt. I teraz pytanie do was: Czy nie będzie problemów, żeby zamontować w silniku PM kolektor ssący od mojego NE i ten zestawik zamontować u mnie w samochodzie?? zależy mi na tym bo mam instalację gazową dostosowaną do gaźnika i już nie chcę się bawić w przeróbki instalacji i dokupowania do silnika osprzętu do wtrysku jednopunktowego, a z pracy mojego gaźnikowego jestem zadowolony.
Czy taka operacja jest możliwa?

Bo jak sie pytałem wśród znajomych to mi po prostu tylko namącili w głowie, więc postanowiłem zaczerpnąć wiedzy od fachowców na forum ;]

pzodrawiam... :-)

Awatar użytkownika
Danio BB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 21 wrz 2008, 22:12
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Danio BB » 06 paź 2008, 01:39

Możesz. Problemów nie będzie. Nie zapomnij tylko o pompie paliwa ;-)

Awatar użytkownika
Bartiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 16 gru 2007, 00:11
Lokalizacja: Miłków/Parczew/Wwa

Post autor: Bartiss » 16 gru 2008, 23:14

Dzieki kolego za informacje, jednak, zmieniły sieplany i silnik z głowica mam typu SF a gaźnik od NE czyli Keihin. Tylko teraz pojawił się problem po przerzutce silnika.
Wcześniej jak miałem cały silnik cały NE to Czy zima czy lato samochód palił na gazie jak złotko, na benzynie palił ale jak sie jeździło to powyżej 3tys obrotów sie dusił. teraz jest tak, że jak silnik jest zimny to nie zapale, prędzej akumulator zakatuję jak odpali na gazie. Nie chodzi już o tym jak chce odpalić po nocy, tylko postoi 2-3 godziny i już na gazie nie odpali. Jak zimny to na benzynie odpali, ale też tylko jak jest ssanie wyciągnięte na maksa. Jak sie silnik rozgrzeje to na gazie silnik pracuje bez problemu, ale na benzynie bez wyciagnietego na maxa ssania gaśnie. Wiesz może kolego jaka może być tego przyczyna? Czy mi sie wydaje czy trzebaby wziasc "sam naprawiam..." i gaźnik powoli na spokojnie wyregulować?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 17 gru 2008, 08:16

Dokładnie na poczatek pełna regulacja gaźnika i powinno pomóc. Po wyregulowaniu gaźnika jedź na reg. LPG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl