[2.0E ABK LPG] Nie chce zapalic
[2.0E ABK LPG] Nie chce zapalic
Witam, ponawiam swoja prozbe poniewaz nie znalazlem do konca rozwiazania problemu.
Zaczne od samego poczatku zeby bylo wszystko tak jak nalezy, wiec:
Na samym poczatku silnik jak byl zimny odpalal za jakims 3-4 razem, i jak sie rozgrzał i temp byly dodatnie to pracowal i odpalal bez zarzutu. Dzialo sie tak przez okolo tydz, pozniej palil coraz ciezej az do momentu rozladowania akumulatora, wiec kupilem nowy Topla 60 amh, i auto zaczelo coraz ciezej palic, az w koncu pewnego dnia po zgaszeniu silnika i probowaniu go odpalic po uplywie okolo 30 minut udalo sie go odpalic dopiero po okolo 3 godz, (150 km od domu) ale w koncu udalo sie jakos dojechac. Na drugi dzien juz nie udalo sie go odpalic, zmienilem swiece, kopulka, palec i cewka maja okolo miesiaca (wymienione profilaktycznie). Stal u mechanika 2 dni, powyjmowalismy wszystkie wtyczki, przeczyszczone srodkiem do stykow..poczyszczone swiece (byly zalane paliwem i okopcone) i auto zaczelo palic na dotyk, drugiego dnia problem sie powtorzyl, zrobione byly te same czynnosci i znowu zaczelo auto palic normalnie, lecz duzo krócej po okolo 3 godz od tych czynnosci auto zgaslo, i do tej pory nie odpalilo. Iskra jest, wszystkie przekazniki sprawne, wymieniony czujnik temperatury silnika. DOdam ze identyczne objawy sa podczas odpalania na LPG i PB, silnik wchodzi na obroty, ale od razu spadaja i slinik sie dlawi, strzela.
Zaczne od samego poczatku zeby bylo wszystko tak jak nalezy, wiec:
Na samym poczatku silnik jak byl zimny odpalal za jakims 3-4 razem, i jak sie rozgrzał i temp byly dodatnie to pracowal i odpalal bez zarzutu. Dzialo sie tak przez okolo tydz, pozniej palil coraz ciezej az do momentu rozladowania akumulatora, wiec kupilem nowy Topla 60 amh, i auto zaczelo coraz ciezej palic, az w koncu pewnego dnia po zgaszeniu silnika i probowaniu go odpalic po uplywie okolo 30 minut udalo sie go odpalic dopiero po okolo 3 godz, (150 km od domu) ale w koncu udalo sie jakos dojechac. Na drugi dzien juz nie udalo sie go odpalic, zmienilem swiece, kopulka, palec i cewka maja okolo miesiaca (wymienione profilaktycznie). Stal u mechanika 2 dni, powyjmowalismy wszystkie wtyczki, przeczyszczone srodkiem do stykow..poczyszczone swiece (byly zalane paliwem i okopcone) i auto zaczelo palic na dotyk, drugiego dnia problem sie powtorzyl, zrobione byly te same czynnosci i znowu zaczelo auto palic normalnie, lecz duzo krócej po okolo 3 godz od tych czynnosci auto zgaslo, i do tej pory nie odpalilo. Iskra jest, wszystkie przekazniki sprawne, wymieniony czujnik temperatury silnika. DOdam ze identyczne objawy sa podczas odpalania na LPG i PB, silnik wchodzi na obroty, ale od razu spadaja i slinik sie dlawi, strzela.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2008, 23:40 przez lukasz-tm, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
objawy które opisałeś występuja również przy nieszczelnym dolocie powietrza, więc musisz przeglądnąć wszystkie gumy odme wężyki podciśnieniowe. Jeszcze jedna ważna rzecz , kup kpl nowych gumek uszczelniających wtryskiwacze benzynowe. Ja bym zaczął od nich, sprawdzenia dolotu a potem przepływka, przekaźnik 30, komputer.