Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[RU gażnik keihin 2] dusi sie jak depnąć

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

[RU gażnik keihin 2] dusi sie jak depnąć

Post autor: maly81 » 17 gru 2008, 15:45

mam problem z gażnikiem keihin 2 przy wcisnieciu do deski gazu np. na 2 po chwili traci ciąg mówie o benzynie na gazie jest ok po chwili dostaje i znów traci i tak na przemian wymienilem pompke paliwowo filtry pompke przyśpieszacza[membrane] poziom plywaka jest ok ściągalem mikser i dalej to samo czyścilem go z 5 razy lewego powietrza nie ciągnie chcialem zmienić gażnik na pierburg 2E ale byl ospaly więc pozostalem przy keihinie jezdze na gazie wiec mi to zbytnio nie przeszkadza ale lubie jak jest ok. może mial ktos taki przypadek to bym byl wdzięczny za pomoc

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 17 gru 2008, 21:55

Wydaje mi się że powinieneś wyregulować skład mieszanki na Pb na analizatorze spalin najlepiej, miałem podobne objawy z gaźnikiem keihin I tyle że ja kupiłem drugi gaźnik i jest ok.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 17 gru 2008, 22:11

regulowalem minimalna róznica ma momenty że ciągnie równo i odpuszcza znalazlem drugi gaznik tez k.2 ale od 90KM chyba od SF[ sprawdzalem po numerach] niema róznicy jeszcze chodzi mi po glowie ten zawór co odcina paliwo jak gaz leci moze ma za maly przelot

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 gru 2008, 08:11

Zmierz srednice miksera od LPG, możliwe ze masz za mała i stąd te problemy na PB.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 18 gru 2008, 20:27

sprawdzałem bez miksera i niema róznicy czy to może być coś z rozrządem lub zapłonem bo wszystko sam robie dalem raz dla magika gaznik to mi pozaklejał poksiliną kanałki tam co siedzi membranka od przyśpieszacza i zgarną 150 zeta i taki to k... fachowiec był

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 18 gru 2008, 21:31

maly81 pisze:jeszcze chodzi mi po glowie ten zawór co odcina paliwo jak gaz leci moze ma za maly przelot
Może dobrze kombinujesz, chociaż wydaje mi się że tam raczej mogą być jakieś zabrudzenia lub coś takiego. Z tego co opisałeś wynika że auto dostaje za mało benzyny na wysokich obrotach więc może też ciśnienie paliwa jest za małe (mało wydajna pompa).

remik87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: szprotawa

Post autor: remik87 » 19 gru 2008, 12:02

Witam mam podobny problem co do wydajności pompki to raczej nie. jakiś czas temu demontowałem pompkę i ręcznie pompowałem paliwo z karnisterka po 2 przyciśnięciu zaciągła paliwo;/;/ a czy ten zaworek jest jakoś rozbieralny?? dodam jeszcze, że na pierwszym ząbku ssania jest znacznie lepiej

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 19 gru 2008, 20:18

w tym zaworku jest tylko jakieś pokrętlo jak w budziku pompke mam nową sprawdze z tym ssaniem tak jak mówisz to wychodzi nato że dostaje za dużo powietrza bo przy wyciąganiu ssania klapka zamyka dopływ powietrza w rezultacie może wtedy ciągnać więcej bęzyny wszystko pozmieniałem co się dało na nowe większej różnicy niewidać dobrze że na gazie jest ok

zbych.w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:11

Post autor: zbych.w » 26 gru 2008, 16:27

Sprawdziłbym jeszcze podstawę gażnika, która może być uszkodzona i dostarczać lewe powietrze.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 29 gru 2008, 20:49

sprawdzałem tą podstawę wygląda dobrze na wolnych chodzi równo jak zegarek jak by była walnięta podstawa to by chyba go rzucało chyba że sie myle

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl