[2.0L ABT B4] alarm sie sam włącza na chwile.
[2.0L ABT B4] alarm sie sam włącza na chwile.
witam.
jak w temacie, jak włacze alarm to po jakimś czasie sam się włącza na jakieś 10-15sek i sie wyłącza. Dzieje się tak około3-4razy w ciagu nocy... Na poczatku wszystko było ok, potem zdażało sie to raz w nocy ale teraz to juz dosc czesto... Nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić, czy wymienić czy naprawić, ale jak naprawić to jak??
jak w temacie, jak włacze alarm to po jakimś czasie sam się włącza na jakieś 10-15sek i sie wyłącza. Dzieje się tak około3-4razy w ciagu nocy... Na poczatku wszystko było ok, potem zdażało sie to raz w nocy ale teraz to juz dosc czesto... Nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić, czy wymienić czy naprawić, ale jak naprawić to jak??
czyli co muszę zrobić?? bo w razie czego mam dobrego kumpla elektryka, fakt faktem on nie zajmuje sie samochodami ale jak mu się powie co i jak to robi to bez problemu:) np. bedzie teraz tworzył mi urządzonko aby bagażnik otwierał się i zamykał na pilota:)
dobra ale wracając do tematu, to się naprawia czy już lepiej kupić nowy alarm i zamontować??
i mam jeszcze jedno pytanko, jak alarm jest właczony i chce się odpalić auto to tak jak by odcinana była pompa paliwa bo kreci ale nie załapuje, czy po wymianie alarmu nadal to zostanie czy bedzie tylko wyła syrena?? czy tak działa wiekszość alarmów??
dobra ale wracając do tematu, to się naprawia czy już lepiej kupić nowy alarm i zamontować??
i mam jeszcze jedno pytanko, jak alarm jest właczony i chce się odpalić auto to tak jak by odcinana była pompa paliwa bo kreci ale nie załapuje, czy po wymianie alarmu nadal to zostanie czy bedzie tylko wyła syrena?? czy tak działa wiekszość alarmów??
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
hehe, a po co ma tworzyć jakieś urządzonko skoro fabryczny centralny już ma tą funkcję .Nieściak pisze:np. bedzie teraz tworzył mi urządzonko aby bagażnik otwierał się i zamykał na pilota:)
To nie alarm Ci się chrzani tylko wiązka doprowadzająca napięcia do tylnej klapy (zamek, czujnik itd.) . Zajrzyj do działu Warsztat, jest tam temat Irka na temat naprawy wiązki to będziesz wiedział o co biega.Nieściak pisze:dobra ale wracając do tematu, to się naprawia czy już lepiej kupić nowy alarm i zamontować?
To zależy od alarmu, czy ma funkcję unieruchomienia auta (w taki czy inny sposób) i czy ta funkcja jest wykorzystana i aktywna.Nieściak pisze:i mam jeszcze jedno pytanko, jak alarm jest właczony i chce się odpalić auto to tak jak by odcinana była pompa paliwa bo kreci ale nie załapuje, czy po wymianie alarmu nadal to zostanie czy bedzie tylko wyła syrena?
nie widziałem ogulnie takiego, tylko otwierał zamek a tu ma sie cała klapa podnosić a potem sama zamykac:D a robi to dla zabawy:)Danek pisze:hehe, a po co ma tworzyć jakieś urządzonko skoro fabryczny centralny już ma tą funkcjęNieściak pisze:np. bedzie teraz tworzył mi urządzonko aby bagażnik otwierał się i zamykał na pilota:)
ok dziki, jak wruce to przeczytam i wezme sie do roboty, jak by co znowu bede wam zawracał głowe
Dobra pytanie najwazniejsze masz alrm Audi (seryjny) czy ktos go dokladal. po rozbrojeniu alarmu (jesli jest dokladany) napisz dokladnie ile razy pika...
Pierwsza sprawa zanim cos zaczniesz naprawiac po omacku jak ci radza koledzy opisz dokladne objawy, co jest w samochodzie itd. Obrazujac zaczniesz operowac oko bo masz zbyt dlugie paznokcie u nog. Wcale nie pisze ze koledzy nie maja racji tylko ze w twoim wypadku lepiej dokladnie sie dowiedziec o co chodzi i dopiero zabrac sie za naprawe.
Co do alrmow dokladanych to moim zdanie shit z allegro odpada. Kupisz jakis zestaw za 120zl i sie okaze ze antyporwanie bedzie ci sie samo wlaczalo w czasie jazdy, czujnik udarowy bedzie niemozliwy do wystrojenia, bedzie sie ciagle centralka zawieszala, lub beda kostki alarmu sniedzialy. Mialem juz kilka alrmow niby z topowymi alrmami (za 150 zl) i musze powiedziec ze w koncu kupilem alrm za 300 zl wyprodukowany przez dobra firme z siedziba w polsce (sa montowane w wielu nowych samochodach u dealerow), cos sie zepsuje mam pelna diagnoze - dokladne opisy, centralke wymieniaja od reki, kable sa cienkie ale wysokiej jakosci wiec nie ma paskudnego pajaka pod deska itd i co najwazniejsze niezawodnosc.
Pierwsza sprawa zanim cos zaczniesz naprawiac po omacku jak ci radza koledzy opisz dokladne objawy, co jest w samochodzie itd. Obrazujac zaczniesz operowac oko bo masz zbyt dlugie paznokcie u nog. Wcale nie pisze ze koledzy nie maja racji tylko ze w twoim wypadku lepiej dokladnie sie dowiedziec o co chodzi i dopiero zabrac sie za naprawe.
Co do alrmow dokladanych to moim zdanie shit z allegro odpada. Kupisz jakis zestaw za 120zl i sie okaze ze antyporwanie bedzie ci sie samo wlaczalo w czasie jazdy, czujnik udarowy bedzie niemozliwy do wystrojenia, bedzie sie ciagle centralka zawieszala, lub beda kostki alarmu sniedzialy. Mialem juz kilka alrmow niby z topowymi alrmami (za 150 zl) i musze powiedziec ze w koncu kupilem alrm za 300 zl wyprodukowany przez dobra firme z siedziba w polsce (sa montowane w wielu nowych samochodach u dealerow), cos sie zepsuje mam pelna diagnoze - dokladne opisy, centralke wymieniaja od reki, kable sa cienkie ale wysokiej jakosci wiec nie ma paskudnego pajaka pod deska itd i co najwazniejsze niezawodnosc.
Bez obrazy Danek A ty jestes w stanie zdiagnozowac zle dzialanie alarmu nieznajac producenta? Dlatego zaje mase pytan i draze temat
co do pikniec to zadalem autorowi tematu pytanie o jakim alarmie rozmawiamy. wiekszosc alarmow na rynku ma ten sam lub bardzo podobny system powiadamiania o bledach.
Co do moich wypowiedzi o markach alarmow i polecanych ew niepolecanych ..... racja, niedoczytalem jednego posta i robie niepotrzebny spam
co do pikniec to zadalem autorowi tematu pytanie o jakim alarmie rozmawiamy. wiekszosc alarmow na rynku ma ten sam lub bardzo podobny system powiadamiania o bledach.
Co do moich wypowiedzi o markach alarmow i polecanych ew niepolecanych ..... racja, niedoczytalem jednego posta i robie niepotrzebny spam
Ostatnio zmieniony 19 gru 2008, 18:47 przez Marcys_s, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziwne powinien dać sygnał, że się uzbroił i powinien też mrugnąć kierunkami. Przynajmniej u mnie jeśli jest wszystko dobrze to da jeden sygnał i mrugnie kierunkami. Jeśli jest coś nie tak to mruga trzy razy. Dwa sygnały daje przy otwieraniu.Nieściak pisze:jak włączam alarm to nie ma sygnału, jak wyłączam to zawsze raz pyka.
Proponowałbym zaryzykować i odłączyć wszystkie czujniki od alarmu i jeśli alarm się nie włączy to będzie oznaczało problem z czujnikami lub ich rozregulowaniem.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Po prostu wiem z doświadczenia, że przełamanie wiązki w tylnej klapie potrafi nieźle namieszać w działaniu alarmu.Marcys_s pisze:ty jestes w stanie zdiagnozowac zle dzialanie alarmu nieznajac producenta?
Można odpiąć wiązkę z tyłu (bagażnik, lewa strona, pod wykładziną). Jak alarm zacznie się normalnie zachowywać to znaczy, że wiązka do naprawy.
rozumiem ze masz na mysli wzbudzenie czyli jak zacznie wyc. Sprawdz jeszcze co sie stanie jak postarasz sie uzbroic alarm przy niedomknietych tylnych drzwiach, otwartej masce.ppawlo pisze:Dziwne powinien dać sygnał, że się uzbroił i powinien też mrugnąć kierunkami. Przynajmniej u mnie jeśli jest wszystko dobrze to da jeden sygnał i mrugnie kierunkami. Jeśli jest coś nie tak to mruga trzy razy. Dwa sygnały daje przy otwieraniu.Nieściak pisze:jak włączam alarm to nie ma sygnału, jak wyłączam to zawsze raz pyka.
Proponowałbym zaryzykować i odłączyć wszystkie czujniki od alarmu i jeśli alarm się nie włączy to będzie oznaczało problem z czujnikami lub ich rozregulowaniem.
Danek mowisz o alarmie orginalnym?