Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0L ABT B4] alarm sie sam włącza na chwile.

Awatar użytkownika
Nieściak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 01 paź 2008, 13:27

[2.0L ABT B4] alarm sie sam włącza na chwile.

Post autor: Nieściak » 18 gru 2008, 11:07

witam.
jak w temacie, jak włacze alarm to po jakimś czasie sam się włącza na jakieś 10-15sek i sie wyłącza. Dzieje się tak około3-4razy w ciagu nocy... Na poczatku wszystko było ok, potem zdażało sie to raz w nocy ale teraz to juz dosc czesto... Nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić, czy wymienić czy naprawić, ale jak naprawić to jak??

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 18 gru 2008, 20:31

znaczy wlacza sie syrena?

Najczesciej tego powodem jest jakas zasniedziala krancowka pod maska, rzadziej w drzwiach.

kazdy alarm ma system powiadajacy o ostanich opreacjach po rozbrojeniu pilotem powinno ci kilka razy piknac, napisz ile razy to pomozemy zdiagnozowac.

Awatar użytkownika
Nieściak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 01 paź 2008, 13:27

Post autor: Nieściak » 18 gru 2008, 23:24

tak, włącza się syrena.
jak włączam alarm to nie ma sygnału, jak wyłączam to zawsze raz pyka.
Jedynie jeśli się włączy i wyłączam go pilotem to wtedy pika kilka razy tak jak by, czy to o to ci chodzi??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 gru 2008, 12:19

Nieściak, obawiam się, że masz wiązkę tylnej klapy do naprawy. To najczęstszy powód wariowania alarmu.

Awatar użytkownika
Nieściak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 01 paź 2008, 13:27

Post autor: Nieściak » 19 gru 2008, 12:38

czyli co muszę zrobić?? bo w razie czego mam dobrego kumpla elektryka, fakt faktem on nie zajmuje sie samochodami ale jak mu się powie co i jak to robi to bez problemu:) np. bedzie teraz tworzył mi urządzonko aby bagażnik otwierał się i zamykał na pilota:)
dobra ale wracając do tematu, to się naprawia czy już lepiej kupić nowy alarm i zamontować??

i mam jeszcze jedno pytanko, jak alarm jest właczony i chce się odpalić auto to tak jak by odcinana była pompa paliwa bo kreci ale nie załapuje, czy po wymianie alarmu nadal to zostanie czy bedzie tylko wyła syrena?? czy tak działa wiekszość alarmów??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 gru 2008, 12:54

Nieściak pisze:np. bedzie teraz tworzył mi urządzonko aby bagażnik otwierał się i zamykał na pilota:)
hehe, a po co ma tworzyć jakieś urządzonko skoro fabryczny centralny już ma tą funkcję :-D .
Nieściak pisze:dobra ale wracając do tematu, to się naprawia czy już lepiej kupić nowy alarm i zamontować?
To nie alarm Ci się chrzani tylko wiązka doprowadzająca napięcia do tylnej klapy (zamek, czujnik itd.) . Zajrzyj do działu Warsztat, jest tam temat Irka na temat naprawy wiązki to będziesz wiedział o co biega.
Nieściak pisze:i mam jeszcze jedno pytanko, jak alarm jest właczony i chce się odpalić auto to tak jak by odcinana była pompa paliwa bo kreci ale nie załapuje, czy po wymianie alarmu nadal to zostanie czy bedzie tylko wyła syrena?
To zależy od alarmu, czy ma funkcję unieruchomienia auta (w taki czy inny sposób) i czy ta funkcja jest wykorzystana i aktywna.

Awatar użytkownika
Nieściak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 01 paź 2008, 13:27

Post autor: Nieściak » 19 gru 2008, 13:56

Danek pisze:
Nieściak pisze:np. bedzie teraz tworzył mi urządzonko aby bagażnik otwierał się i zamykał na pilota:)
hehe, a po co ma tworzyć jakieś urządzonko skoro fabryczny centralny już ma tą funkcję :-D
nie widziałem ogulnie takiego, tylko otwierał zamek a tu ma sie cała klapa podnosić a potem sama zamykac:D a robi to dla zabawy:)

ok dziki, jak wruce to przeczytam i wezme sie do roboty, jak by co znowu bede wam zawracał głowe ;-)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 gru 2008, 16:55

Nieściak pisze:tu ma sie cała klapa podnosić a potem sama zamykac:D
aha to co innego.

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 19 gru 2008, 17:28

Dobra pytanie najwazniejsze masz alrm Audi (seryjny) czy ktos go dokladal. po rozbrojeniu alarmu (jesli jest dokladany) napisz dokladnie ile razy pika...

Pierwsza sprawa zanim cos zaczniesz naprawiac po omacku jak ci radza koledzy opisz dokladne objawy, co jest w samochodzie itd. Obrazujac zaczniesz operowac oko bo masz zbyt dlugie paznokcie u nog. Wcale nie pisze ze koledzy nie maja racji tylko ze w twoim wypadku lepiej dokladnie sie dowiedziec o co chodzi i dopiero zabrac sie za naprawe.

Co do alrmow dokladanych to moim zdanie shit z allegro odpada. Kupisz jakis zestaw za 120zl i sie okaze ze antyporwanie bedzie ci sie samo wlaczalo w czasie jazdy, czujnik udarowy bedzie niemozliwy do wystrojenia, bedzie sie ciagle centralka zawieszala, lub beda kostki alarmu sniedzialy. Mialem juz kilka alrmow niby z topowymi alrmami (za 150 zl) i musze powiedziec ze w koncu kupilem alrm za 300 zl wyprodukowany przez dobra firme z siedziba w polsce (sa montowane w wielu nowych samochodach u dealerow), cos sie zepsuje mam pelna diagnoze - dokladne opisy, centralke wymieniaja od reki, kable sa cienkie ale wysokiej jakosci wiec nie ma paskudnego pajaka pod deska itd i co najwazniejsze niezawodnosc.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 gru 2008, 18:11

Marcys_s pisze:po rozbrojeniu alarmu (jesli jest dokladany) napisz dokladnie ile razy pika...
Bez urazy Marcys_s czyżbyś po ilości piknięć był w stanie zgadnąć co to za alarm i go zdiagnozować?
Poza tym to nie jest wątek o tym, jaki alarm założyć albo który jest lepszy.

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 19 gru 2008, 18:42

Bez obrazy Danek A ty jestes w stanie zdiagnozowac zle dzialanie alarmu nieznajac producenta? Dlatego zaje mase pytan i draze temat

co do pikniec to zadalem autorowi tematu pytanie o jakim alarmie rozmawiamy. wiekszosc alarmow na rynku ma ten sam lub bardzo podobny system powiadamiania o bledach.

Co do moich wypowiedzi o markach alarmow i polecanych ew niepolecanych ..... racja, niedoczytalem jednego posta i robie niepotrzebny spam
Ostatnio zmieniony 19 gru 2008, 18:47 przez Marcys_s, łącznie zmieniany 1 raz.

ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

Post autor: ppawlo » 19 gru 2008, 18:46

Nieściak pisze:jak włączam alarm to nie ma sygnału, jak wyłączam to zawsze raz pyka.
Dziwne powinien dać sygnał, że się uzbroił i powinien też mrugnąć kierunkami. Przynajmniej u mnie jeśli jest wszystko dobrze to da jeden sygnał i mrugnie kierunkami. Jeśli jest coś nie tak to mruga trzy razy. Dwa sygnały daje przy otwieraniu.

Proponowałbym zaryzykować i odłączyć wszystkie czujniki od alarmu i jeśli alarm się nie włączy to będzie oznaczało problem z czujnikami lub ich rozregulowaniem.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 gru 2008, 18:50

Marcys_s pisze:ty jestes w stanie zdiagnozowac zle dzialanie alarmu nieznajac producenta?
Po prostu wiem z doświadczenia, że przełamanie wiązki w tylnej klapie potrafi nieźle namieszać w działaniu alarmu.
Można odpiąć wiązkę z tyłu (bagażnik, lewa strona, pod wykładziną). Jak alarm zacznie się normalnie zachowywać to znaczy, że wiązka do naprawy.

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 19 gru 2008, 18:52

ppawlo pisze:
Nieściak pisze:jak włączam alarm to nie ma sygnału, jak wyłączam to zawsze raz pyka.
Dziwne powinien dać sygnał, że się uzbroił i powinien też mrugnąć kierunkami. Przynajmniej u mnie jeśli jest wszystko dobrze to da jeden sygnał i mrugnie kierunkami. Jeśli jest coś nie tak to mruga trzy razy. Dwa sygnały daje przy otwieraniu.

Proponowałbym zaryzykować i odłączyć wszystkie czujniki od alarmu i jeśli alarm się nie włączy to będzie oznaczało problem z czujnikami lub ich rozregulowaniem.
rozumiem ze masz na mysli wzbudzenie czyli jak zacznie wyc. Sprawdz jeszcze co sie stanie jak postarasz sie uzbroic alarm przy niedomknietych tylnych drzwiach, otwartej masce.

Danek mowisz o alarmie orginalnym?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 gru 2008, 19:09

Marcys_s pisze:Danek mowisz o alarmie orginalnym?
O każdym, bez różnicy czy fabryczny czy oryginalny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl