Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 TDI 1Z] filtr paliwa..

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

[80 B4 TDI 1Z] filtr paliwa..

Post autor: dejf » 03 kwie 2007, 22:24

Witam, czy da sie jakos rozpoznacz czy filtr paliwa jest zabrudzony, przypchany?? Bo nie wiem kiedy byl ostatnio wymieniany.. A jesli jest brudny to oczywiscie chcialbym wymienic no ale z drugiej strony po co kupowac jesli jest jeszcze okay..

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 03 kwie 2007, 22:26

nie masz na co czekać, jesli ma 20-30 000km lub 3-4lata to wymieniaj i nie ma na co czekać

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: dejf » 03 kwie 2007, 22:59

A jakiej firmy najlepiej ;-) ? Slyszalem o firmie GPD albo MAN, są ok?

michalma2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 28 lut 2007, 20:59
Lokalizacja: radom

Post autor: michalma2 » 03 kwie 2007, 23:05

zgadzam sie z cobra ;-) nie ma na co czekac ;-) nie piniądze a wygoda :mrgreen:
ja ostatni taki kupiłem http://moto.allegro.pl/item177898759_no ... a_tdi.html

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 kwie 2007, 23:09

Od spodu filtru masz taki odkręcany zaworek. Odkręć go i spóść paliwo z tego filtru. Jeśli paliwo wyleci czyściutkie to znaczy ze filtr jest cacy. Jeśli troche będzie tam syfu to mozna ryzykować i jeździć dalej (ogóle powinno sie co jakis czas spuszczać z niego paliwo celem oczyszczenia). A jeśli odkręcisz to i wyleci pełno żygowin albo co gorsza nic nie wyleci to lepiej szybko go zmień.

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: dejf » 03 kwie 2007, 23:12

Dzieki wielkie za porady :mrgreen: peace

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 03 kwie 2007, 23:41

Labiel pisze:Od spodu filtru masz taki odkręcany zaworek. Odkręć go i spóść paliwo z tego filtru. Jeśli paliwo wyleci czyściutkie to znaczy ze filtr jest cacy. Jeśli troche będzie tam syfu to mozna ryzykować i jeździć dalej (ogóle powinno sie co jakis czas spuszczać z niego paliwo celem oczyszczenia). A jeśli odkręcisz to i wyleci pełno żygowin albo co gorsza nic nie wyleci to lepiej szybko go zmień.
O filtrach GPD nie słyszałem... ale możesz kupić Manna, Knechta, Filtrona lub oryginał :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 kwie 2007, 23:46

Ja osobiście używam Filtrona. Drogie chyba nie są a jeszcze kłopotów z nimi nie miałem.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 kwie 2007, 09:19

Ja ostatnio wym i mam założony Boscha kosztował mnie 50zł ale dlatego ze pracuje w sklepie z cześciami to mam po kosztach

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 04 kwie 2007, 23:42

GPD nie polecam. Polski Filtron jest ok.

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 05 kwie 2007, 19:24

ja polecam knechta filtry bardo dobra jakosc wykonanie :lol:

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 05 kwie 2007, 21:39

Labiel pisze:Od spodu filtru masz taki odkręcany zaworek. Odkręć go i spóść paliwo z tego filtru. Jeśli paliwo wyleci czyściutkie to znaczy ze filtr jest cacy. Jeśli troche będzie tam syfu to mozna ryzykować i jeździć dalej (ogóle powinno sie co jakis czas spuszczać z niego paliwo celem oczyszczenia). A jeśli odkręcisz to i wyleci pełno żygowin albo co gorsza nic nie wyleci to lepiej szybko go zmień.
Nic Ci nie wyleci... bo po to są filtry by trzymały w środku, ta sruba to jest do spuszczania wody - tzw odstojnik wodny

nie wiem czemu w poprzednim moim poscie nie zamiesciło się to, a chciałem juz wczesniej to napisac :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 kwie 2007, 22:00

cobra pisze:
Labiel pisze:Od spodu filtru masz taki odkręcany zaworek. Odkręć go i spóść paliwo z tego filtru. Jeśli paliwo wyleci czyściutkie to znaczy ze filtr jest cacy. Jeśli troche będzie tam syfu to mozna ryzykować i jeździć dalej (ogóle powinno sie co jakis czas spuszczać z niego paliwo celem oczyszczenia). A jeśli odkręcisz to i wyleci pełno żygowin albo co gorsza nic nie wyleci to lepiej szybko go zmień.
Nic Ci nie wyleci... bo po to są filtry by trzymały w środku, ta sruba to jest do spuszczania wody - tzw odstojnik wodny

nie wiem czemu w poprzednim moim poscie nie zamiesciło się to, a chciałem juz wczesniej to napisac :-P
A to nie wiedziałem. Ale jak odkręcałem stary filtr to wypłynęła z niego jakąś żółta maź z różnym syfem i czytałem też gdzieś że co jakis czas włąśnie tzreba spóścić cześć paliwa z filtru. Czytałem to chyba w książce "napraw sam" czy jakoś tak.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 06 kwie 2007, 09:36

Ty mówisz o odkręceniu filtra? czy odkręceniu odstajnika wody? bo chyba się nie rozumiemy... wcześniej pisałeś o odstajniku wody, teraz piszesz o filtrze
poza tym, piszesz o książce "Sam naprawiam" - D.Korpa a tam są wyłącznie silniki benzynowe :-P a w filtrach tych silników (chyba) nie ma odstajnika wody :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 kwie 2007, 10:20

Sorki masz rację, przejęzyczyłem się. Chodziło mi o odkręcenie tego odstojnika. A ksiażka o której mówie to "Sam Naprawiam" inż. dypl. Hans-Rudiger Etzold - wyłacznie o dieslach :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl