Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2,3 NG] Chyba to jest 2,2 KV.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
stefek331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 16 lis 2008, 10:11

[90 2,3 NG] Chyba to jest 2,2 KV.

Post autor: stefek331 » 24 gru 2008, 14:28

Ktoś dał niezłą plame. :shock:
W dowodzie mam wbite 2309 poj a mam raczej 2,2E. :shock:
Tak mam napisane z tyłu za kołem zapasowym. Jak mam to ustalić. dzięki :shock:

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 24 gru 2008, 17:16

na bloku silnika przy krawedzi z glowica po lewej stronie patrzac w kierunku jazdy masz wybite oznaczenie silnika i nr ser

stefek331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 16 lis 2008, 10:11

Post autor: stefek331 » 24 gru 2008, 21:11

coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
:-/

[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 25 gru 2008, 13:37

stefek331 pisze:coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
:-/

[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie [url=http://images31.fotosik.pl/424/f49b28e5272debf4m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images34.fotosik.pl/424/c579bcee0bd23cd1m.jpg]Obrazek[/URL]

[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:
benzynowy <lol>

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 25 gru 2008, 13:43

NG czyli 2.3 ma inny kolektor dolotowy ;-) a i chyba chłodzenia wtrysków w NG nie było a w KV jak najbardziej :-> a do nr bloku widze nieciekawe dojscie żeby sprawdzić :-P

Awatar użytkownika
arthur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: arthur » 25 gru 2008, 13:59

masz KV-a

elviss09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 lis 2008, 16:09
Lokalizacja: Białystok

Post autor: elviss09 » 25 gru 2008, 22:05

witam i od razu przepraszam ze moze nie na temat ale moze ktos bedzie tak pomocny i poda jakie sa glowne roznice miedzy kv a ng?

Awatar użytkownika
pasiak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 18:28
Lokalizacja: Ziemia Święta
Kontakt:

Post autor: pasiak » 26 gru 2008, 10:29

dokładnie tak jak pisze Dziki, różnicę widac gołym okiem , po chłodzeniu wtrysków i kolektorze. Na 102% masz KV. pozdr.

stefek331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 16 lis 2008, 10:11

Post autor: stefek331 » 26 gru 2008, 17:04

Oki 2,2e KV bo pewnie 2,3 to to nie jest.
Tylko jak gość mi sprzedawał to popwiedział że to 2,3.
w dok. tez mam 2,3 <ok>

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 26 gru 2008, 23:23

Ja także zapytam z ciekawości jakie są różnice między 2.2KV i 2.3NG. Oczywiście poza pojemnością, chłodzeniem wtrysków i innym kolektorem.
Z tego co jeszcze wiem to KV nie ma popychaczy zaworów hydraulicznych.
Jakieś jeszcze różnice?
Który lepiej się sprawuje? Bo moc chyba ta sama.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 sty 2009, 13:23

symbol--poj.--śr.cyl.--skok tłoka--ilość cyl.w---kW---model auta---lata prod.---typ silnika---rodzaj zapłonu

NG----2309----82,5----86,4---------5R---------98-----80/Quattro, Coupe/ Quattro, Cabriolet 1/87-11/94----i----KE III-Jetronic
NG----2309-----82,5----86,4---------5R---------96-----80/90/Quattro (USA) (CAN) 10/87-12/91----i----KE III-Jetronic

KV----2226----81------86,4---------5R---------100---90/Quattro, Coupe/Quattro 8/84-10/88-----i----K-Jetronic
KV----2226 ----81------86,4---------5R ----------100---90/Quattro 4/87-7/89----i-----K-Jetronic

elviss09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 lis 2008, 16:09
Lokalizacja: Białystok

Post autor: elviss09 » 08 sty 2009, 13:32

dzieki za dane tech. ale moze ktos by jeszcze powiedzial jak to sie ma do uzytkowania? np ktory z tych silnikow jest bardziej wadliwy? w ktory lepiej byloby zainwestowac?

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 08 sty 2009, 23:20

elviss09 pisze:dzieki za dane tech. ale moze ktos by jeszcze powiedzial jak to sie ma do uzytkowania? np ktory z tych silnikow jest bardziej wadliwy? w ktory lepiej byloby zainwestowac?
Jeden i drugi jest tak samo dobry, KV jest starszej generacji i ma mniej elektroniki. NG to rozwinięcie KV, powstało z uwagi na ekologie, aby przy tej samej mocy silnika spaliny były czystsze - czytaj NG to taka wersja KV z katalizatorem i większą ilością "elektroniki"

elviss09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 lis 2008, 16:09
Lokalizacja: Białystok

Post autor: elviss09 » 10 sty 2009, 22:41

aha dzieki jmm za odpowiednie wyjasnienie ;-) a tak na marginesie to byly kv z katalizatorem ale wiem juz ze roznice polegaly w elektronice.
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl