[90 2,3 NG] Chyba to jest 2,2 KV.
[90 2,3 NG] Chyba to jest 2,2 KV.
Ktoś dał niezłą plame. :shock:
W dowodzie mam wbite 2309 poj a mam raczej 2,2E. :shock:
Tak mam napisane z tyłu za kołem zapasowym. Jak mam to ustalić. dzięki :shock:
W dowodzie mam wbite 2309 poj a mam raczej 2,2E. :shock:
Tak mam napisane z tyłu za kołem zapasowym. Jak mam to ustalić. dzięki :shock:
coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie
[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie
[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
benzynowy <lol>stefek331 pisze:coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie [url=http://images31.fotosik.pl/424/f49b28e5272debf4m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images34.fotosik.pl/424/c579bcee0bd23cd1m.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:
symbol--poj.--śr.cyl.--skok tłoka--ilość cyl.w---kW---model auta---lata prod.---typ silnika---rodzaj zapłonu
NG----2309----82,5----86,4---------5R---------98-----80/Quattro, Coupe/ Quattro, Cabriolet 1/87-11/94----i----KE III-Jetronic
NG----2309-----82,5----86,4---------5R---------96-----80/90/Quattro (USA) (CAN) 10/87-12/91----i----KE III-Jetronic
KV----2226----81------86,4---------5R---------100---90/Quattro, Coupe/Quattro 8/84-10/88-----i----K-Jetronic
KV----2226 ----81------86,4---------5R ----------100---90/Quattro 4/87-7/89----i-----K-Jetronic
NG----2309----82,5----86,4---------5R---------98-----80/Quattro, Coupe/ Quattro, Cabriolet 1/87-11/94----i----KE III-Jetronic
NG----2309-----82,5----86,4---------5R---------96-----80/90/Quattro (USA) (CAN) 10/87-12/91----i----KE III-Jetronic
KV----2226----81------86,4---------5R---------100---90/Quattro, Coupe/Quattro 8/84-10/88-----i----K-Jetronic
KV----2226 ----81------86,4---------5R ----------100---90/Quattro 4/87-7/89----i-----K-Jetronic
Jeden i drugi jest tak samo dobry, KV jest starszej generacji i ma mniej elektroniki. NG to rozwinięcie KV, powstało z uwagi na ekologie, aby przy tej samej mocy silnika spaliny były czystsze - czytaj NG to taka wersja KV z katalizatorem i większą ilością "elektroniki"elviss09 pisze:dzieki za dane tech. ale moze ktos by jeszcze powiedzial jak to sie ma do uzytkowania? np ktory z tych silnikow jest bardziej wadliwy? w ktory lepiej byloby zainwestowac?