[2.0E ABK LPG] Wielki problem z silnikiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
[2.0E ABK LPG] Wielki problem z silnikiem
Tak jak w temacie.... mamy wielki problem z silnikiem.
Ogólnie silnik jest w dobrej kondycji, ale bardzo często chodzi jakby na 3-ech garach.
Jeżeli zaczyna pracować na 3-ech garach to od razu przełączamy na PB żeby nie strzelił; dodam, że na PB jest tak samo. Wymienione rzeczy: przepływomierz razem z całą obudową, świece, kable, kopułka, palec. Ciśnienie na cylindrach poprawne.
Powiedzcie Panowie co może być :evil:
Proszę o wszelkie odpowiedzi
Ogólnie silnik jest w dobrej kondycji, ale bardzo często chodzi jakby na 3-ech garach.
Jeżeli zaczyna pracować na 3-ech garach to od razu przełączamy na PB żeby nie strzelił; dodam, że na PB jest tak samo. Wymienione rzeczy: przepływomierz razem z całą obudową, świece, kable, kopułka, palec. Ciśnienie na cylindrach poprawne.
Powiedzcie Panowie co może być :evil:
Proszę o wszelkie odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 28 gru 2008, 23:41 przez marcinelk13, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
bardzo dziękuję, że wypowiedziałeś się w moim temacie :mrgreen: dodam, że pierwsza świeca jest mokra...... czy przy takich problemach może być to Sonda Lambda ?Jarek-LT pisze:TE obiawy były u mnie ale po wymianie sondy Lambda -na używke /dobrą używke musi być jasna , a świece po wykręceniu -nie ciemne i wymianie kabli wysokiego napięcia --jak ręką odją...chodzi teraz nie do poznania --istna żyleta..
Jarek..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
dodam, ze wcześniej było tak, że jak zapaliła dobrze to już wszystko było OKKorNoLio pisze:Do sprawdzenia sonda, czujnik halla, ustawienie zapłonu.
później jak dobrze zapaliła to potrafiła po 200m "chodzić na 3-ech garach"
teraz jest tak, że bardzo ciężko pali na PB jak i LPG i chodzi cały czas na 3-ech garach
Proszę pomóżcie
P.S. Czy przy tych dolegliwościach mogą wystąpić wyżej wymienione rzeczy przez KorNolio ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
czyli krótko mówiąc głowica i cała reszta do roboty ? :roll: w ogóle będzie opłacalna naprawa ? :->Darecki3037 pisze:jeśli dzieje się to tylko na 1 cylindrze, no to niestety głowica do ściągnięcia, coś z zaworami sprężynami zaworowymi itd itp.
od samego początku auto sprawiało dużo problemów :evil: jak widać największą wadą samochodu jest jego właściciel :-x
Pozdrawiam
- kilerek 23
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
- Lokalizacja: konin
mój kolega ma podobny problem tylko z fiatem... ale też świece wymienione, przewody, cewki, sonda, ciśnienie ma, w kompie żadnych błędów a auto nie chodzi.. głowica nawet była ściągana bo myśleli że coś tam nie tak ale niestety wszystko ok a problem nadal pozostał... sam chciałbym wiedzieć co u ciebie jest nie tak ale skoro masz ciśnienie na cylindrze to na głowice bym nie stawiał... a i dodam że ta świeca też jest ciągle zalana... chyba nikt jak narazie przyczyny ci tu nie podał więc sam czekam aż sie to wyjaśni ....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
jeśli cały układ zapłonowy był zmieniany kilkakrotnie i efektu to nie dało to musi to być wina mechaniczna. Głowica do ściągnięcia i do sprawdzenia porównania tłoki (denka- kształt), zawory (ułamania, nadpalenia, stan trzonków, itd), wałek rozrządu ( stan krzywek na 1 ), sprężyny zaworów(z wyglądu mogą być takie same ale twardość tych z 1 cylindra może być już inna), sama głowica (pęknięcie odkształcenie- oddać do specjalisty od głowic) . Tyle ode mnie, właściciel zrobi co zechce. Remont głowicy-mnie to kosztowało 500zł, rozbierałem i składałem sam.ale skoro masz ciśnienie na cylindrze to na głowice bym nie stawiał...