Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0E ABK LPG] Wielki problem z silnikiem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

[2.0E ABK LPG] Wielki problem z silnikiem

Post autor: marcinelk13 » 19 gru 2008, 07:03

Tak jak w temacie.... mamy wielki problem z silnikiem.
Ogólnie silnik jest w dobrej kondycji, ale bardzo często chodzi jakby na 3-ech garach.
Jeżeli zaczyna pracować na 3-ech garach to od razu przełączamy na PB żeby nie strzelił; dodam, że na PB jest tak samo. Wymienione rzeczy: przepływomierz razem z całą obudową, świece, kable, kopułka, palec. Ciśnienie na cylindrach poprawne.

Powiedzcie Panowie co może być :evil:


Proszę o wszelkie odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 28 gru 2008, 23:41 przez marcinelk13, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 19 gru 2008, 07:57

TE obiawy były u mnie ale po wymianie sondy Lambda -na używke /dobrą używke musi być jasna , a świece po wykręceniu -nie ciemne i wymianie kabli wysokiego napięcia --jak ręką odją...chodzi teraz nie do poznania --istna żyleta..
Jarek.. ;-)

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 19 gru 2008, 11:49

Jarek-LT pisze:TE obiawy były u mnie ale po wymianie sondy Lambda -na używke /dobrą używke musi być jasna , a świece po wykręceniu -nie ciemne i wymianie kabli wysokiego napięcia --jak ręką odją...chodzi teraz nie do poznania --istna żyleta..
Jarek.. ;-)
bardzo dziękuję, że wypowiedziałeś się w moim temacie :mrgreen: dodam, że pierwsza świeca jest mokra...... czy przy takich problemach może być to Sonda Lambda ?

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 19 gru 2008, 13:47

Mokra -to nie spala mieszanki , z sondą i ssaniem to świece są wszystkie czarne -okopcone. Jeżeli tylko jedna a reszta normalna -kremowa , to przyczyna tkwi gdzie indziej...TEN cylinder , ten przewód , ta swieca.....
Jarek. ;-)

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 24 gru 2008, 17:11

POMÓŻCIE PANOWIE :-|

teraz cały czas chodzi jakby na 3-ech garach :-/ możliwe jest to, że zawór się zawiesił ? :roll: teraz na święta nawet nie można jeździć :cry:

Panowie napiszcie coś, bo ojciec dostaje szału :-x

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 24 gru 2008, 19:03

Do sprawdzenia sonda, czujnik halla, ustawienie zapłonu.

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 25 gru 2008, 00:22

KorNoLio pisze:Do sprawdzenia sonda, czujnik halla, ustawienie zapłonu.
dodam, ze wcześniej było tak, że jak zapaliła dobrze to już wszystko było OK :-) :-)

później jak dobrze zapaliła to potrafiła po 200m "chodzić na 3-ech garach"

teraz jest tak, że bardzo ciężko pali na PB jak i LPG i chodzi cały czas na 3-ech garach :-/


Proszę pomóżcie <piwo>



P.S. Czy przy tych dolegliwościach mogą wystąpić wyżej wymienione rzeczy przez KorNolio ?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 25 gru 2008, 05:34

Sprawdź przewód zapłonowy i świecę od tego cylindra co nie pali oraz kopułkę aparatu zapłonowego..

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 25 gru 2008, 09:04

kopułka najpierw była założona ze sprawnego ABK i było to samo :-/ teraz jest wsadzona nowa

palec był wymieniony ze sprawnego ABK i teraz jest nowy

wszystkie świece wymienione na nowe

kable także były wymienione ze sprawnego ABK, ale teraz także są nowe :-x

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 25 gru 2008, 10:02

jeśli dzieje się to tylko na 1 cylindrze, no to niestety głowica do ściągnięcia, coś z zaworami sprężynami zaworowymi itd itp.

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 25 gru 2008, 10:08

Darecki3037 pisze:jeśli dzieje się to tylko na 1 cylindrze, no to niestety głowica do ściągnięcia, coś z zaworami sprężynami zaworowymi itd itp.
czyli krótko mówiąc głowica i cała reszta do roboty ? :roll: w ogóle będzie opłacalna naprawa ? :->

od samego początku auto sprawiało dużo problemów :evil: jak widać największą wadą samochodu jest jego właściciel :-x


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kilerek 23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
Lokalizacja: konin

Post autor: kilerek 23 » 25 gru 2008, 10:22

mój kolega ma podobny problem tylko z fiatem... ale też świece wymienione, przewody, cewki, sonda, ciśnienie ma, w kompie żadnych błędów a auto nie chodzi.. głowica nawet była ściągana bo myśleli że coś tam nie tak ale niestety wszystko ok a problem nadal pozostał... sam chciałbym wiedzieć co u ciebie jest nie tak ale skoro masz ciśnienie na cylindrze to na głowice bym nie stawiał... a i dodam że ta świeca też jest ciągle zalana... chyba nikt jak narazie przyczyny ci tu nie podał więc sam czekam aż sie to wyjaśni ....

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 25 gru 2008, 11:34

dzisiaj auto nawet nie chce zapalić :-x

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 25 gru 2008, 12:02

ale skoro masz ciśnienie na cylindrze to na głowice bym nie stawiał...
jeśli cały układ zapłonowy był zmieniany kilkakrotnie i efektu to nie dało to musi to być wina mechaniczna. Głowica do ściągnięcia i do sprawdzenia porównania tłoki (denka- kształt), zawory (ułamania, nadpalenia, stan trzonków, itd), wałek rozrządu ( stan krzywek na 1 ), sprężyny zaworów(z wyglądu mogą być takie same ale twardość tych z 1 cylindra może być już inna), sama głowica (pęknięcie odkształcenie- oddać do specjalisty od głowic) . Tyle ode mnie, właściciel zrobi co zechce. Remont głowicy-mnie to kosztowało 500zł, rozbierałem i składałem sam.

Awatar użytkownika
arthur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: arthur » 25 gru 2008, 12:11

na poczatek to sprawdz kompresje w momencie kiedy chodzi na 3 cylindry, pozniej sciagaj czapke

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl