Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9E SD] Wyciek oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
guliusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2008, 15:55
Lokalizacja: Jelenia Gora

[1,9E SD] Wyciek oleju

Post autor: guliusz » 27 gru 2008, 17:18

Witam
Niewiem dokladnie jak to opisac ale przy podstawie gdzie jest umieszczony filtr oleju zaczal wyciekac mi olej e dosc duzych ilosciach co calkowicie eliminuje jazde Nie wiem co robic ? Calosc jest przykrecona na dwie sruby imbusowe dochodza do tego jeszcze rurki od plynu chlodzacego.Jak odpale samochod to odrazu olej wycieka i to nie jest chyba uszczelka.Czy ta czesc jest wogole rozbieralna? Jak to sprawdzic prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 18:47 przez guliusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Danio BB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 21 wrz 2008, 22:12
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Danio BB » 27 gru 2008, 19:52

Cieknie z pod wymiennika ciepła olej/woda. Element jest nie rozbieralny. Jak jest nieszczelny to czeka Cię wymiana.
Zwykle olej cieknie na styku z blokiem silnika, pewnie puściła papierowa uszczelka. Jeżeli wyciek jest pomiędzy wymiennikiem i podstawą filtra to puścił oring.
Najpierw musisz odkręcić filtr oleju, na rurze z której odkręciłeś filtr jest płaska nakrętka, po jej odkręceniu zdejmij wymiennik i wymień oring. Jeżeli wyciek jest na bloku silnika to odkręć jeszcze śruby na imbus i wymień uszczelkę.

guliusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2008, 15:55
Lokalizacja: Jelenia Gora

Post autor: guliusz » 28 gru 2008, 21:53

Dzisiaj rozebrlem i mam to na wierzchu.Na fotce wskazalem wycieki oleju.Czy to bedzie ten oring? Filtra jeszcze nie odkrecalem i nie wiem dokladnie .A czy jest mozliwosc ze zapchal sie filtr oleju i dlatego zaczelo tak walic olejem?

Awatar użytkownika
arthur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: arthur » 28 gru 2008, 22:02

kup nowy oring w ASO za 8 pln i wymien bo stary jest juz twardy i puszcza

guliusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2008, 15:55
Lokalizacja: Jelenia Gora

Post autor: guliusz » 28 gru 2008, 22:11

arthur pisze:kup nowy oring w ASO za 8 pln i wymien bo stary jest juz twardy i puszcza
Mam rozumiec ze po odkreceniu filtra bede mogl dostac sie do tego oringa ?
Jesli to tylko ten oring to powinienem sie chyba cieszyc!?
Niewiem tylko czy sobie poradze z kupnem tego oringa bo jestem obecnie w niemczech i nie mowie dobrze po niemiecku ale to juz maly problem
Filtr oczywiscie tez wymienic?

Awatar użytkownika
arthur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: arthur » 28 gru 2008, 22:47

po odkreceniu filtra bedziesz mial jeszcze nakretke pod chlodniczka,odkrecasz ja i rozebrane. jak nie zmieniasz oleju to zostaw stary filtr, jeszcze daj nowa uszczelke w miejscu styku z blokiem

guliusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2008, 15:55
Lokalizacja: Jelenia Gora

Post autor: guliusz » 01 sty 2009, 18:43

Po wymianie oringa i uszczelki wszystko ok .
Stary oring byl tak twardy,ze lamal sie w palcach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl