Witam
Niewiem dokladnie jak to opisac ale przy podstawie gdzie jest umieszczony filtr oleju zaczal wyciekac mi olej e dosc duzych ilosciach co calkowicie eliminuje jazde Nie wiem co robic ? Calosc jest przykrecona na dwie sruby imbusowe dochodza do tego jeszcze rurki od plynu chlodzacego.Jak odpale samochod to odrazu olej wycieka i to nie jest chyba uszczelka.Czy ta czesc jest wogole rozbieralna? Jak to sprawdzic prosze o pomoc
[1,9E SD] Wyciek oleju
[1,9E SD] Wyciek oleju
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 18:47 przez guliusz, łącznie zmieniany 2 razy.
Cieknie z pod wymiennika ciepła olej/woda. Element jest nie rozbieralny. Jak jest nieszczelny to czeka Cię wymiana.
Zwykle olej cieknie na styku z blokiem silnika, pewnie puściła papierowa uszczelka. Jeżeli wyciek jest pomiędzy wymiennikiem i podstawą filtra to puścił oring.
Najpierw musisz odkręcić filtr oleju, na rurze z której odkręciłeś filtr jest płaska nakrętka, po jej odkręceniu zdejmij wymiennik i wymień oring. Jeżeli wyciek jest na bloku silnika to odkręć jeszcze śruby na imbus i wymień uszczelkę.
Zwykle olej cieknie na styku z blokiem silnika, pewnie puściła papierowa uszczelka. Jeżeli wyciek jest pomiędzy wymiennikiem i podstawą filtra to puścił oring.
Najpierw musisz odkręcić filtr oleju, na rurze z której odkręciłeś filtr jest płaska nakrętka, po jej odkręceniu zdejmij wymiennik i wymień oring. Jeżeli wyciek jest na bloku silnika to odkręć jeszcze śruby na imbus i wymień uszczelkę.
Mam rozumiec ze po odkreceniu filtra bede mogl dostac sie do tego oringa ?arthur pisze:kup nowy oring w ASO za 8 pln i wymien bo stary jest juz twardy i puszcza
Jesli to tylko ten oring to powinienem sie chyba cieszyc!?
Niewiem tylko czy sobie poradze z kupnem tego oringa bo jestem obecnie w niemczech i nie mowie dobrze po niemiecku ale to juz maly problem
Filtr oczywiscie tez wymienic?