Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 80 1,6 TD]Juz jest :) ...str.4 nowe foty

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 21 wrz 2008, 09:31

Lolek pisze:Bedziesz robila polerke niunki???
ja jej nie umyłam jeszcze mimo ze brudna jest, bo pada cały czas, ale lakier napewno nie jest "zywy" taki, przydało by sie

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 21 wrz 2008, 10:43

A ja jestem zdanie że jak kupować stary samochód to tylko ze starym lakierem. Ma się pewność że samochód nie był dopiero co malowany i robiony pod sprzedaż. Bo potem może się okazać coś strasznego. Mój kolega też kupił samochód z świetnym lakierem. Auto z 94 a tu ani ryski, ani odprysku. Nie minął rok i trzeba było robić już pierwsze prace blacharskie bo samochód zaczął gnić.

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 29 wrz 2008, 00:28

I chyba mam problem.... dałam d.... po całości.... przez własne lenistwo, bo na moim aucie nie jest silnik RA tylko CY auto juz zaprowadzone dzis wieczorem na warsztat do kolegi i sie okazało...

Ja sie przyznam, ze przy jego kupnie nie sprawdzałam tych numerów silnika nie chciało mi sie tam brudzic :oops: , bo zasyfione było, dojscie ciezkie, a były własciciel jakas stara ksiazke serwisowa miał i tam było ze RA.... i takie sobie numery silnika w umowe spisalismy :-/ a dowód rejestracyjny ma autko nowy, wiec numeru silnika w nim nie ma wcale, a były własciciel przez dwa lata nie robił nic, tylko lał rope wiec sam pojecia nie miał..... a tu sie okazało, ze jeszcze poprzedni własciciel musiał wymieniac silnik

no i teraz schody, bo ja pokupowałam czesci do RA - simering, wszystkie uszczelki, filtry i takie tam... i teraz spac nie moge czy to pasowac bedzie do CY (silnik z golfa tez turbodiesla 1,6 w moim aucie siedzi), moze ktoś z Was wie... bo ja sie dopiero we wtorek rano dowiem, jak wyjmą silnik

no a dalej co, czeka mnie jeszcze wycieczka do byłego właściciela i musimy od nowa umowe kupna-sprzedazy zrobic z tym numerem silnika który jest, na szczescie on auta jeszcze nie zgłosił ze sprzedał, a ja nie przerejestrowałam....
ło matko ale młyn <osohozi> <osohozi> <osohozi>


Koledzy, a czy ktos z Was ma moze też taki "wynalazek"? ze ma CY ?

AdamE

Post autor: AdamE » 29 wrz 2008, 09:36

Gosia pisze:CY (silnik z golfa tez turbodiesla 1,6 w moim aucie siedzi),
to jest silnik z Audi 80 B2 w golfach nie było takiego... tzn one są takie same tylko osprzętem sie różnią...

[ Dodano: 2008-09-29, 09:38 ]
a co do uszczelek to są takie same w SB, RA i CY więc się nie martw

[ Dodano: 2008-09-29, 09:40 ]
Gosia pisze:no a dalej co, czeka mnie jeszcze wycieczka do byłego właściciela i musimy od nowa umowe kupna-sprzedazy zrobic z tym numerem silnika który jest, na szczescie on auta jeszcze nie zgłosił ze sprzedał, a ja nie przerejestrowałam....
ło matko ale młyn
nie bardzo rozumiem, po co wogóle nr silnika w umowie, przecież silnik teraz to część zamienna, nikt tego nie wymaga

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 29 wrz 2008, 09:43

AdamE pisze:[ Dodano: 2008-09-29, 09:38 ]
a co do uszczelek to są takie same w SB, RA i CY więc się nie martw

[ Dodano: 2008-09-29, 09:40 ] Gosia napisał/a:
no a dalej co, czeka mnie jeszcze wycieczka do byłego właściciela i musimy od nowa umowe kupna-sprzedazy zrobic z tym numerem silnika który jest, na szczescie on auta jeszcze nie zgłosił ze sprzedał, a ja nie przerejestrowałam....
ło matko ale młyn



nie bardzo rozumiem, po co wogóle nr silnika w umowie, przecież silnik teraz to część zamienna, nikt tego nie wymaga
super, to mnie z tymi uszczelkami pocieszyłes, a z tym osprzetem czy mógłbys mi powiedziec mniej wiecej czym ?? zebym na przyszłosc wiedziała, jakie czesci kupowac w takim razie... bo ja teraz nawet pojecia nie mam czy osprzet jest z RA a tylko blok z CY czy to całośc CY <osohozi>

a z ta umową, jak nie jest wymagany numer to mozemy jeszcze z byłym właścicielm zrobic tak ze przekreslimy stary (bo my na umowie przepisalismy ten RA co numery były w starej ksiazce serwisowej)... tylko czy mi się nie "czepną" w wydziale komunikacji :roll:
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2008, 09:49 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.

AdamE

Post autor: AdamE » 29 wrz 2008, 09:47

właśnie sprawdziłem u siebie w sklepie i te uszczelki są takie same :)
a z numerami myśle że nie powinni sie uczepić w wydziale, chociaż trudno powiedzieć, najlepiej jak masz możliwość jeszcze raz umowę spisać tym razem bez numerów motoru

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 29 wrz 2008, 09:49

AdamE pisze:właśnie sprawdziłem u siebie w sklepie i te uszczelki są takie same :)
:*

[ Dodano: 2008-09-29, 09:50 ]
AdamE pisze:najlepiej jak masz możliwość jeszcze raz umowę spisać tym razem bez numerów motoru
były właściciel juz wie, bo ja zadzwoniłam i sie umówilismy ze jak to auto naprawie to pojade do niego i zrobimy nową umowe

AdamE

Post autor: AdamE » 29 wrz 2008, 09:52

Gosia pisze:były właściciel juz wie, bo ja zadzwoniłam i sie umówilismy ze jak to auto naprawie to pojade do niego i zrobimy nową umowe
no i super, powodzenia

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 29 wrz 2008, 12:57

Moje gratulacje <ok> Gosia w końcu dopięłaś swego po długich poszukiwaniach powoli doprowadzisz sobie wszystko do idealnego stanu tak jak każdy z nas i zaoszczędzisz troszkę kasy na paliwie także powodzenia w użytkowaniu <spoko>

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 10 paź 2008, 11:01

poszukałam troszke juz wiem co to za CY

zobaczcie koledzy:
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/113/

no to wyjechał wczoraj od kolegi z warsztatu :mrgreen:

wyciagany cały silnik i wszystkie uszczelki w silniku wymienione i simmering na wale, nowy filtr ojelu, olej, filtr paliwa, regeneracja rozrusznika na nowych częściach, regulacja silnika (coś mi jeszcze kolega regulował, ze lepiej autko chodzi), dwa nowe drązki kierownicze wraz z koncówkami, i wymiana wody :roll: na płyn chłodniczy :->

... została wymiana czujnika cisnienia oleju bo z niego troche jeszcze olej kapie (na dziś), wymiana tłumnika srodkowego (bo jest dziurawy i mi śmierdzi w środku) i ustawienie zbiezności na dniach i amorki z tyłu do wymiany bo nosi jak na łózku wodnym w zakręcie, za miekki jest tył - czuje to... to jakies gazówki kupie, bo lubie jak auto jest sztywne, no to tak na szybko

[ Dodano: 2008-10-10, 11:34 ]
coś jest jeszcze z fotelem kierowcy nie teges, bo jak ja chce go sobie ustawic po swojemu w takiej odległoscu od kierownicy jak chce to on sie nie blokuje :roll: blokuje się dopiero albo za daleko - tak ze nogami nie dosiegam, albo tak blisko, ze mnie to wnerwia, bo ja lubie daleko od kierownicy siedziec - ale zeby nogami dobrze dosiegac do pedałów zeby móc sprzęgło do konca wcisnac a rece miec prawie na prosto, to za skarby nie moge tego fotela tak ustawic i to mnie wnerwia :-/

- oparcie sie reguluje, gora dół tez, a własnie z tym przesuwaniem go przód-tył jest problem

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 10 paź 2008, 14:20

spróbuj może tą wajha z boku siedzenia

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2008, 14:32

Regulacja przód tył jest blokowane po przez wchodzenie takiego bolca w dwórki (bez skojarzeń :mrgreen: ) Nie jest to więc dokładna regulacja, to znaczy skoki po między jedną pozycją a drugą są dość duże.

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 29 gru 2008, 16:17

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 29 gru 2008, 18:21

Kołpaki bym chciał takie :mrgreen: , a końcówkę rejestracji to chyba specjalnie nie zamazałaś <mikolaj>

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 30 gru 2008, 12:05

ładny Diesel :)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl