Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TD AAZ] Mikrowyłącznik pompy wtryskowej.

ODPOWIEDZ
david_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2008, 21:10

[1.9TD AAZ] Mikrowyłącznik pompy wtryskowej.

Post autor: david_89 » 04 sty 2009, 14:59

Witam. Mógłby ktoś zamieścić dokładne zdjęcie mikrowyłącznika pompy wtryskowej w silniku B4 1,9 TD , najlepiej kilka, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
mail: david.cieslinski@o2.pl
Ostatnio zmieniony 04 sty 2009, 15:22 przez david_89, łącznie zmieniany 1 raz.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Re: [80 b4 1.9 td] mikrowyłącznik pompy wtryskowej

Post autor: karol121 » 04 sty 2009, 15:21

david_89 pisze:Witam. Mógłby ktoś zamieścić dokładne zdjęcie mikrowyłącznika pompy wtryskowej w silniku B4 1,9 TD , najlepiej kilka, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
mail: david.cieslinski@o2.pl
tam nie ma mikrowyłacznika tylko jest elektrozawor i znajduje sie on w glowiczce do ktorej przykrecone sa przewody wysokiego cisnienia, idzie do niego 1przewod zasilajacy

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 sty 2009, 15:23

Może koledze chodzi o mikro styk, na obudowie LDA.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 04 sty 2009, 15:35

Solskier pisze:Może koledze chodzi o mikro styk, na obudowie LDA.
chyba ze tak

david_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2008, 21:10

Re: [80 b4 1.9 td] mikrowyłącznik pompy wtryskowej

Post autor: david_89 » 04 sty 2009, 16:16

karol121 pisze:
david_89 pisze:Witam. Mógłby ktoś zamieścić dokładne zdjęcie mikrowyłącznika pompy wtryskowej w silniku B4 1,9 TD , najlepiej kilka, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
mail: david.cieslinski@o2.pl
tam nie ma mikrowyłacznika tylko jest elektrozawor i znajduje sie on w glowiczce do ktorej przykrecone sa przewody wysokiego cisnienia, idzie do niego 1przewod zasilajacy


chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.

[ Dodano: 2009-01-04, 16:26 ]
chodzi mi o to dokładne miejsce zaznaczone na zdjęciu,,, w dużej rozdzielczości. mój problem polega na tym, że nie mam tam takiej blaszki, doradzono mi żebym sobie dorobił ja, tylko nie wiem jak wygląda... szczególna prośba do posiadaczy 1.9 TD AZZ


Obrazek


a tak wygląda w moim audiku widać, że brakuje tam tej blaszki, nie wiem czy ktoś ją kiedyś zgubił, wyjął, czy poprostu sama spadł razem z bolcem.

Obrazek

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 sty 2009, 17:06

chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.

:arrow: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza

Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza. ;-)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 04 sty 2009, 17:23

... Czy dobrze rozumiem chodzi o ten siłowniczek który odpowiada aby podczas zmiany biegów obroty nie spadał natychmiast :?:

david_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2008, 21:10

Post autor: david_89 » 04 sty 2009, 17:55

Solskier pisze:
chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.

:arrow: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza

Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza. ;-)
to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 04 sty 2009, 18:01

david_89 pisze:
Solskier pisze:
chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.

:arrow: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza

Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza. ;-)
to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.
... Nie możliwe <lol>
Ta blaszka jest na siłowniczku który nie pozwala gwałtownie zejść z obrotów :mrgreen:
A po drugie co to za Diesel który nie kopci :mrgreen:
Brak zadymienia = Brak mocy <piwo>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 sty 2009, 18:31

david_89 pisze:to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.
Nie ma różnicy czy to D czy TD. Z tym i bez tego jest jeden czort. Chcesz zakładaj ja pamiętam ze jak tuningowałem swojego golfa AAZeta to mikro styk wyleciał do śmieci.
grinch pisze:... Nie możliwe <lol>
Ta blaszka jest na siłowniczku który nie pozwala gwałtownie zejść z obrotów :mrgreen:
A po drugie co to za Diesel który nie kopci :mrgreen:
Brak zadymienia = Brak mocy <piwo>
Nie o to chodzi.

Dodam tylko iż podejrzewam że służy to tylko i wyłącznie dla ochrony środowiska, poza tym chcę zauważyć że w wielu autach tego urządzenia nie ma, w silnikach 1.6 czy 1.9 różnicy nie ma.

tk74
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 26 paź 2008, 17:10

Post autor: tk74 » 04 sty 2009, 21:26

david_89 pisze:
Solskier pisze:
chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.

:arrow: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza

Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza. ;-)
to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.
Wywal to jak, zobaczysz co dzieki temu przechodz przez twoj silnik to sie wystraszysz.Po wywaleniu tego zaślep kanał egr ,zamiast uszczelki przelotowej zastosuj pełną z blachy 0.8.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 sty 2009, 08:42

tk74, I najlepiej niech zmieni jeszcze mechanika <ok>

david_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2008, 21:10

Post autor: david_89 » 05 sty 2009, 16:22

Solskier pisze:tk74, I najlepiej niech zmieni jeszcze mechanika <ok>
gdyby jeszcze był taki w okolicy ;]
tu jest ich pełno, ale każdy tzw. ''dłubek'' i kupe kasy jeszcze weźmie... najlepiej samemu remontować auto, oczywiście w miare możliwości i przynajmniej wiadomo czym sie jezdzi.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 05 sty 2009, 17:30

david_89 pisze:
Solskier pisze:tk74, I najlepiej niech zmieni jeszcze mechanika <ok>
gdyby jeszcze był taki w okolicy ;]
tu jest ich pełno, ale każdy tzw. ''dłubek'' i kupe kasy jeszcze weźmie... najlepiej samemu remontować auto, oczywiście w miare możliwości i przynajmniej wiadomo czym sie jezdzi.
... No to sobię odpowiedziałeś sam co musi teraz zrobić
Na forum jest pełno foto story do tego silnika więc kluczę w łapkę i jazda :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl