[1.9TD AAZ] Mikrowyłącznik pompy wtryskowej.
[1.9TD AAZ] Mikrowyłącznik pompy wtryskowej.
Witam. Mógłby ktoś zamieścić dokładne zdjęcie mikrowyłącznika pompy wtryskowej w silniku B4 1,9 TD , najlepiej kilka, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
mail: david.cieslinski@o2.pl
mail: david.cieslinski@o2.pl
Ostatnio zmieniony 04 sty 2009, 15:22 przez david_89, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [80 b4 1.9 td] mikrowyłącznik pompy wtryskowej
tam nie ma mikrowyłacznika tylko jest elektrozawor i znajduje sie on w glowiczce do ktorej przykrecone sa przewody wysokiego cisnienia, idzie do niego 1przewod zasilajacydavid_89 pisze:Witam. Mógłby ktoś zamieścić dokładne zdjęcie mikrowyłącznika pompy wtryskowej w silniku B4 1,9 TD , najlepiej kilka, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
mail: david.cieslinski@o2.pl
Re: [80 b4 1.9 td] mikrowyłącznik pompy wtryskowej
karol121 pisze:tam nie ma mikrowyłacznika tylko jest elektrozawor i znajduje sie on w glowiczce do ktorej przykrecone sa przewody wysokiego cisnienia, idzie do niego 1przewod zasilajacydavid_89 pisze:Witam. Mógłby ktoś zamieścić dokładne zdjęcie mikrowyłącznika pompy wtryskowej w silniku B4 1,9 TD , najlepiej kilka, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
mail: david.cieslinski@o2.pl
chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
[ Dodano: 2009-01-04, 16:26 ]
chodzi mi o to dokładne miejsce zaznaczone na zdjęciu,,, w dużej rozdzielczości. mój problem polega na tym, że nie mam tam takiej blaszki, doradzono mi żebym sobie dorobił ja, tylko nie wiem jak wygląda... szczególna prośba do posiadaczy 1.9 TD AZZ
a tak wygląda w moim audiku widać, że brakuje tam tej blaszki, nie wiem czy ktoś ją kiedyś zgubił, wyjął, czy poprostu sama spadł razem z bolcem.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza
Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza.
to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.Solskier pisze:Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza
Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza.
... Nie możliwe <lol>david_89 pisze:to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.Solskier pisze:Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza
Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza.
Ta blaszka jest na siłowniczku który nie pozwala gwałtownie zejść z obrotów :mrgreen:
A po drugie co to za Diesel który nie kopci :mrgreen:
Brak zadymienia = Brak mocy
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Nie ma różnicy czy to D czy TD. Z tym i bez tego jest jeden czort. Chcesz zakładaj ja pamiętam ze jak tuningowałem swojego golfa AAZeta to mikro styk wyleciał do śmieci.david_89 pisze:to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.
Nie o to chodzi.grinch pisze:... Nie możliwe <lol>
Ta blaszka jest na siłowniczku który nie pozwala gwałtownie zejść z obrotów :mrgreen:
A po drugie co to za Diesel który nie kopci :mrgreen:
Brak zadymienia = Brak mocy
Dodam tylko iż podejrzewam że służy to tylko i wyłącznie dla ochrony środowiska, poza tym chcę zauważyć że w wielu autach tego urządzenia nie ma, w silnikach 1.6 czy 1.9 różnicy nie ma.
Wywal to jak, zobaczysz co dzieki temu przechodz przez twoj silnik to sie wystraszysz.Po wywaleniu tego zaślep kanał egr ,zamiast uszczelki przelotowej zastosuj pełną z blachy 0.8.david_89 pisze:to jest inny temat, tyczy sie 1,6D, a w moim 1,9 TD AZZ jest inaczej. Jakby nie był ważny to bym sobie nie zawracał głowy jakąś tam blaszką. dzieki niej auto mniej kopci i jest zrywniejsze, niż bez tej blaszki. Tak powiedział mechanik, zresztą jak podwadził srubokrętem to auto faktycznie mniej kopciło.Solskier pisze:Coś takiego nie istnieje, a to co masz na fotach było opisywane... w zasadzie jest to nie potrzebne, a służy to do ograniczania dawki.chodzi mi o to co steruje recylkulatorem w turbinie.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=15 ... =ogranicza
Następnym razem jak założysz temat który istnieje (nie poszukasz pierw) to wątek od razu poleci bez ostrzeżenia do kosza.
... No to sobię odpowiedziałeś sam co musi teraz zrobićdavid_89 pisze:gdyby jeszcze był taki w okolicy ;]Solskier pisze:tk74, I najlepiej niech zmieni jeszcze mechanika <ok>
tu jest ich pełno, ale każdy tzw. ''dłubek'' i kupe kasy jeszcze weźmie... najlepiej samemu remontować auto, oczywiście w miare możliwości i przynajmniej wiadomo czym sie jezdzi.
Na forum jest pełno foto story do tego silnika więc kluczę w łapkę i jazda :evil: