Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 2.3 NG LPG] Klopoty z Odpalaniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Niedzwiedz1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 23 gru 2008, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

[Audi 90 2.3 NG LPG] Klopoty z Odpalaniem.

Post autor: Niedzwiedz1 » 23 gru 2008, 15:26

Witam.Mam Taki problem. Mam od niedawana Audi 90 20v. Jednak nie moge jej odpalic jak jest zimno. Znaczy sie lapie ale nie chce wejsc na obroty. Wie ktos co to moze byc? :-( :-( :-(

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 23 gru 2008, 18:37

Sprawdź szczelność dolotu, a później czujnik temperatury do ECU.
Ja miałem podobnie, spadła u mnie wtyczka czujnika wkręconego z tyłu w głowicę.

Niedzwiedz1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 23 gru 2008, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Niedzwiedz1 » 23 gru 2008, 22:19

Kermit85 pisze:Sprawdź szczelność dolotu, a później czujnik temperatury do ECU.
Ja miałem podobnie, spadła u mnie wtyczka czujnika wkręconego z tyłu w głowicę.


Nie wiem co to jest ECU? Jestem kompletnie zielony w tych sparwach:-(

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 23 gru 2008, 22:37

ECU to komputer sterujący pracą silnika.

U mnie przy podobnych objawach - autko po odpaleniu na zimno od razu zdychało, trzeba było podpompowywać cały czas delikatnie gazem, żeby nie zgasł.

Sprawdź czujnik dwu-pinowy (z dwoma przewodami) z tyłu za głowicą (u mnie był biały pod rurką od podciśnienia, tak upchnięty, że ciężko go zauważyć – po prostu spadła z niego wtyczka)

Ponadto sprawdź cały układ dolotowy (wszystkie elementy od puszki na filtr powietrza, aż do samego kolektora - tam wszystko musi być szczelne, żadnych dziur i przetarć na wężach i innych elementach gumowych)

Jeszcze jedno pytanko - autko kupiłeś już w taki stanie, czy stało się tak z dnia na dzień?

Niedzwiedz1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 23 gru 2008, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Niedzwiedz1 » 23 gru 2008, 22:45

Ja dostałem go w takim stanie.Teraz chce coś z tym zrobić bo auto stoi.A nie po to je mam. Dziekuję że informację.Jutro to sprawdzę i jak nie bedzię działać to się odezwę:P

Awatar użytkownika
czarna k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 04 paź 2008, 08:22

Post autor: czarna k » 23 gru 2008, 23:17

tak jak powiedział kolega Kermit85 ,uszkodzony lub niepodłączony 2 pinowy czujnik temp ECU mniałem w swoim dokładnie takie same objawy jak ty ciężko palił z rana i trzeba było gaz trzymać u mnie jeszcze dochodziło to że chodził na 4 gary :roll: ale to przez świece

Niedzwiedz1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 23 gru 2008, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Niedzwiedz1 » 05 sty 2009, 12:04

Szukalem i nie znalazlem.Sprawdzilem wszystko z tylu i nie ma tam zadego czujnika. Moze wie ktos gdzie znajde dobrego mechanika w Wrocławiu? Bo bylem juz u tylu i tylko gorzej jest niz bylo:(

[ Dodano: 2009-01-05, 22:01 ]
Moze mi kttos pomoc?Tak mi na tym zalezy:(

matula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 sty 2007, 16:50
Lokalizacja: Skoczów/śląskie

Post autor: matula » 08 sty 2009, 09:57

ten czujnik jest przy głowicy po jej prawej stronie wkręcony do króćca (z wodą) od góry (2pinowy) po jego wymianie moje problemy (takie same jak u Ciebie) zniknęły.
Uważaj tylko aby nie wcisnęli Ci innego, musi być do 2,3 (często do Audi 100)
Już kiedyś o tym było i fotki też są na forum
powodzenia!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl