[1.6TD SB] Słabo odpala.
Cieszymy sie kolego, że autko zapaliło przy takim mrozie, jednak to, że filtr paliwa nie był wymieniany od 3 lat :shock: to żaden powód do chwały nie jest :roll: . Jeszcze powiedz, że oleju, filtra oleju i filtra powietrza tez nie wymieniasz- bo po co :?: -auto i tak chodzi . Wiem, że to Twoje auto i możesz robic z nim co chcesz, ale jednak skoro dobrze Ci służy to troche mu się nalezy.powodzenia <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Znaczy że nie masz wody w układzie paliwowym i masz dobre paliwo które ci nie zamarzło. Jak Diesle ma kompresje, dobre wtryski, dobre świece, przy tym aku daje kopa i kąt jest ustawiony tak jak powinien to nie ma siły, nawet w największe mrozy powinien odpalić. Jedyne co mu może w tym przeszkodzić to zamarznięta ropa, tak jak u mnie dziś rano :cry:lukaszk1989r pisze:ak sadzicie? dobrze to wygląda tzn odpalanie w moim przypadku?
- lukaszk1989r
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 cze 2008, 19:21
- Lokalizacja: SIERAKÓW
Olej, filtr powietrza oraz oleju wymieniałem w listopadzie. Kupiłem też nowy filtr paliwa ale tak jakos nie zabralem sie do jego wymiany jeszcze... brak czasu i lenistwo. Auto mam od maja, ale były własciciel mowil ze wymienił filtr ze 2 lata temu czyli teraz juz prawie 3. Nie wiem nawet w jakim stanie są świece.. zawsze zapalał dobrze więc nie sprawdzałem. Jest to pierwszy moj samochód Dbam o moja Audiczke. pozdrawiam i powodzenia wszystkim przy rozruchuspiczi pisze:. Jeszcze powiedz, że oleju, filtra oleju i filtra powietrza tez nie wymieniasz- bo po co :?: -auto i tak chodzi . <ok>
dzis przy -13 przy odpalaniu użyłem przyśpieszacza i zapalił idealnie jak latem
Ostatnio zmieniony 08 sty 2009, 17:20 przez lukaszk1989r, łącznie zmieniany 1 raz.
odpaliłam go dzisiaj, mozna powiedziec, ze przed chwilą normalnie z kluczyka jak stał na parkingu... tylko 10 chyba minut chechłania po kilkanaście razy, i zaczeło nagle dziwnie smierdziec, jakby ropą swieżą jaky troche swiecą woskową :roll: i zaskoczyl.. a dookoła chmura dymu ciemnego... az w szoku byłam, bo to auto nigdy nie kopciło.. ale motor pracował normalnie, po chwili juz nie kopcił
chodził godzine, jak sie pogdrzał to go gazowałam zeby nagrzac go do odpowiedniej temperatury, no i jak godzine tak pochodził, to spowrotem wyjełam akumulator i do domu, bo dzis nie bede nim jezdzic, jutro dopiero
chodził godzine, jak sie pogdrzał to go gazowałam zeby nagrzac go do odpowiedniej temperatury, no i jak godzine tak pochodził, to spowrotem wyjełam akumulator i do domu, bo dzis nie bede nim jezdzic, jutro dopiero
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 06 sie 2008, 12:37
- Lokalizacja: warszawa
witam moj 1.6 TD SB ostatnio slabo odpala na cieplym silniku tzn trzeba nim ze dwie sekundy pokrecic i trwa todluzej niz odpalanie przy zimnym gdzie po wylaczeniu sie swiec zaskakuje prawie od razu tydzien temu wymienilem swiece a w ostatnim czasie mialem pare razy sytuacje ze skonczyla mi sie ropa i silnik gasl czy to moglo jakas zatrzec zapowietrzyc pompe lub miec jakis wplyw na kiepskie uruchamianie silnika na cieplym?
kat wtrysku trzeba loknac, w jakim stanie sa koncowki wtryskiwaczy, filterek paliwa, nie babluje ci w przewodach? A i jak ognia unikaj sytuacji ze konczy sie paliwo i pompa na pol sucho chodzi, to znacznie skraca jej zywotnosc.. Jezeli z rana ci dobrze odpala, a jak goracy trwa to ze 2 obroty dluzej to jest to norma, bo swieczki juz nie grzeja...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 06 sie 2008, 12:37
- Lokalizacja: warszawa